označení seriového turba fabia 1.9, 74kw

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

označení seriového turba fabia 1.9, 74kw

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj, nevíte prosím někdo sériové označení turba na škodu fabia 1.9 tdi 74kw, myslím si, že seriová fabie má některé KKK, ale přesné označení nevím... Chtěl jsem se i zeptat, jestli je místo KKK možné naistalovat plug play Garrett, nejraději bych obtokové z 66kw octavie, abych nemusel řešit zasírání regulace, které už jsem na autech řešil asi 10x... Díky za odpovědi.
Tom
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obtokové tam nedáš a garret tam pasuje GT1749V
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Source píše:Obtokové tam nedáš a garret tam pasuje GT1749V
Jedná se mi o turbo na seriové využití, jaké turbo je kvůli zanášení lepší?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Pokud máš problém se zanášením regulace, není problém v turbu, ale jinde, zpravidla špatné vstřiky nebo dlouhodobé nevyužívání výkonu. Není to příčina, ale následek.


Jinak plug and play výše zmíněný Garrett gt1749v z Octavie/Golfa 66/74/81/85kw euro 3 motorů ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

turbo kamna power píše:Pokud máš problém se zanášením regulace, není problém v turbu, ale jinde, zpravidla špatné vstřiky nebo dlouhodobé nevyužívání výkonu. Není to příčina, ale následek.


Jinak plug and play výše zmíněný Garrett gt1749v z Octavie/Golfa 66/74/81/85kw euro 3 motorů ;)
je ten garrett gt1749v lepší než to maličké káčko?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

o trochu ano :) minimálně působí bytelněji
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To Káčko vydrží kotel v 74kw
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

proto se ptám, protože co mám co jsem měl GT1749V nebo GT1749VA, vždycky ať u nového nebo starého, jsem řešil pokaždé regulace, baňky, přefuky...

označení toho sériového káčka máte?

Jinak 1.4 tdi má stejné turbo jako 1.9 tdi 74kw?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jestli ti jde o oznaceni turbodmychadla, se kterym vyslo z vyrobni linky tvoje auto, napis sem VIN a ja ti to napisu.
fekálek píše:To Káčko vydrží kotel v 74kw
KKK turba maji vetsinou zeslabenou osicku oproti Garrettu (u tohoto mi neni znamo, o tak mala turba se nezajimam).
zero1724 píše:Jinak 1.4 tdi má stejné turbo jako 1.9 tdi 74kw?
Ani nahodou!


Cesta obtokoveho turbodmychadla je asi jako zaprahat kone namisto toho, abys dotankoval palivo.

Zero, to, co napsal Jirka (turbokamnapower) tak ma neco do sebe.

Nechapu, dal jsem ti doporuceni a ty ho ignorujes. Domnivas se, ze radim zamerne spatne?! Uvedom si, ze navzdory nasim neshodam tu nehodlam sirit spatne rady - toto je forum slouzici k tomu, aby pomohlo. Vsimni si, nesdeluji konkretni know-how, konkretni doporuceni konkretniho typu turba, jen ti davam radu, ktera v moment, kdy budes mit vuli to OPRAVDU resit, resp. vyresit tak ti nabizi reseni.

Samozrejme, ze to nevyresni tvoje pripadne problemy, ktere zminil Jirka ale jde o to, ze ty problemy nebudou mit takove dopady jako maji na prehistoricka turbodmychadla s jejich detskymi nemocemi.

Ano, bude to znamenat nejak adaptovat to kvalitni turbodmychadlo do prostredi tveho vozu ale cozpak ti nejde o to to vyresit a dale to neresit? Nebo te bavi to stale resit, patlat se v tech problemech a zbytecne tak plytvat zdrojema?

Uvedom si, ze novodobe turbodmychadlo bude mit za nasledek mensi kourivost, rychlejsi odezvu, tim padem i nasledne dosahnes lepsi spotreby. Jasne, mnoho z GTD turbodmychadel jsou navrzena tak, aby nesla repasovat ale to se napriklad netyka modelu GTD s kulickovymi lozisky ;)

Doporucuji venovat pozornost tomuto tematu, verim, ze by to pro tebe mohlo byt nejen zdrojem pouceni ale i cesta k vysvobozeni od tebou jmenovanych problemu (samozrejme, jak jsem zminoval, nevyresilo by to zdroje jejich vzniku).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Takže když chci koupit sériové turbo na sériovém softu, tak tam mám dát úplně jiné turbo s REA, které stojí bůh ví kolik, nechat ho upravit na původní svody a pak složitě řešit software? Tomu moc nerozumím... Moje auto má najeto 400 000km, tohle už nebude mít nikdy žádný koně... To bych musel dát novou vačku, vyvložkovat nové vstřikovače, dát kompletní kvalitní fmic s vedením, to jsme na nějakých cca 30 000,- Kč to je více než polovina ceny toho auta, chci jezdit spolehlivě, ne rychle...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:Takže když chci koupit sériové turbo na sériovém softu, tak tam mám dát úplně jiné turbo s REA, které stojí bůh ví kolik, nechat ho upravit na původní svody a pak složitě řešit software? Tomu moc nerozumím... Moje auto má najeto 400 000km, tohle už nebude mít nikdy žádný koně... To bych musel dát novou vačku, vyvložkovat nové vstřikovače, dát kompletní kvalitní fmic s vedením, to jsme na nějakých cca 30 000,- Kč to je více než polovina ceny toho auta, chci jezdit spolehlivě, ne rychle...
Zadam te, abys cetl, co je ti psano.

Tvuj problem z turbodmychadla nepochazi z funkce turbodmychadla (chapej: jeho selhani) ale ze zastupneho problemu, ktery je pricinou. Jinymi slovy, ja jsem ti poradil jak eliminovat problemy s turbodmychadlem. Tim chci rict, ze kdyz tam das opet seriove turbo s VNT, muzes pocitat s tim, ze se bude situace opakovat.

Chces-li jezdit spolehlive, nezbyva nic jineho, nezli dat auto dokupy. Tim myslim nechat zkontrolovat a nastavit vstrikovace (obavam se, ze pokud jsou trysky puvodni, tak budou chtit vymenit) a vyresit hlavu. Verim, ze se muze podarit koupit polomotor za rozumne penize.

O FMICu nebyla rec. To, ze jsem zminil turbo s potencialem pres 200 koni neznamena, ze tento potencial musis vyuzivat. Naopak, tato rezerva je prislibem dlouhodobe funkcnosti. Ano, je to vetsi turbodmychadlo nezli VA ale vez, ze diky technologiim pouzitych na tomto turbodmychadle bude mit odezvu a nabeh minimalne na urovni VA, spis lepsi.

Paklize chces z hovna uplest bic a zapraskat s tim pak vez, ze to nelze. Predelanim na obtokove turbo si zase az tak moc nepomuzes a tvoje hlavni problemy to rozhodne nevyresi. Navic, jsem presvedcen o vyssi kourivosti a nedivil bych se, ze i spotrebe.

Neda se nic delat, musis si rozmyslet co ocekavas, jake mas zamery a kolik do toho hodlas vlozit. Mozna dojdes k nazoru, ze se ti vyplati vuz rozebrat a rozprodat po dilech a za utrzene penize si poridit neco jineho. Paklize ti jde o to jen spolehlive jezdit a nestarat se tak na zaklade osobni zkusenosti vrele doporucuji poridit rotacku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

fekálek píše:To Káčko vydrží kotel v 74kw
taky myslím
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Jj naposledy po 400 000km aj s radiálnou vôľou 2mm fachci bez problémov. Len tie zvuky sa nedajú počúvať ako driape do obalu (noteeth)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

BTW. Mohl by mi prosím někdo říct to číslo sériového káčka z fabie? Nebo se tam dávalo vice variant? Je to klasické ATD 1.9 74kw
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:BTW. Mohl by mi prosím někdo říct to číslo sériového káčka z fabie? Nebo se tam dávalo vice variant? Je to klasické ATD 1.9 74kw
Dej VIN a najdu to. Jinak si bez na nejaky online shop a doufej, ze je tam to oznaceni spravne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“