Dilema Vw vs skoda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dilema Vw vs skoda
Zdravím snáď ma niekto usmerni ale k veci.Mam ponuku na 2 auta obidve au kombi passat b5.5 1.9tdi 96kw a octavia 1 1.9tdi 81kw laurin klement.Do čoho by ste vy osobne šli viac? ta 5.5 je vpodstate výbavou lepší základ.Mal som superb 1.9tdi 96kw a a nejako extra som s ním spokojný nebol za to ten 81kw som mal rád do čoho by ste šli vy? Auto nebude jazdiť extrémne dlhé trasy 3x do roka tak 1000km a potom len do 300km.Na krátke trasy mám polo 1.0mpi
Re: Dilema Vw vs skoda
Za mě určitě octavii, pokud je teda pěkná, když srovnám Passat b5 a b5.5 tak jsem byl z b5.5 hrozně zklamaný... Ta rotačka je prostě nejvíc!ferdy91 píše:Zdravím snáď ma niekto usmerni ale k veci.Mam ponuku na 2 auta obidve au kombi passat b5.5 1.9tdi 96kw a octavia 1 1.9tdi 81kw laurin klement.Do čoho by ste vy osobne šli viac? ta 5.5 je vpodstate výbavou lepší základ.Mal som superb 1.9tdi 96kw a a nejako extra som s ním spokojný nebol za to ten 81kw som mal rád do čoho by ste šli vy? Auto nebude jazdiť extrémne dlhé trasy 3x do roka tak 1000km a potom len do 300km.Na krátke trasy mám polo 1.0mpi
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jsou to rozdílná auta.. Oktávka je klasika, málo místa vzadu atd, Passat je auto jako kráva .
Passat - motor podélně - většina celkem vibruje na volnoběh.
Passat - má o moc a moc a moc víc kurvítek než Oktávka.
Rotačka bude mít asi menší nároky na údržbu než PD.
Pokud ti stačí Oktávka tak vůbec dál nepřemýšlej
Passat - motor podélně - většina celkem vibruje na volnoběh.
Passat - má o moc a moc a moc víc kurvítek než Oktávka.
Rotačka bude mít asi menší nároky na údržbu než PD.
Pokud ti stačí Oktávka tak vůbec dál nepřemýšlej
Kdyby mi nezačala b5 kvést, tak se jí nikdy nezbavím, na podvozku nenajedeš 200Tkm jako v oktávce, ale to pohodlí, jak auto krásně řadilo, sedačky výborný, prostě pecka, hned bych do toho šel znova, až na tu kastli, tam mi začala reznout, tak šel z baráku... Jinak octavii mohu posoudit jen běžnou výbavu (sedačky k hovnu, řazení pěkný, plynulost zátahu skvělá, spotřeba neskutečná, bitelnost auta fenomenální, dostupnost dílů neuvěřitelná... Tak si vyber...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Hele pokud chceš pohodlí a kus auta tak tu b5.5 ale pokud ti stačí obyč auto tak octu no. Pokud ten Passat nebude nějaká echt mrdka a nebude to pohnilé tak proč ne. Zas tolik kurvítek navíc nemá. Náprava se dá už taky sehnat za rozumné mince a zbytek je to samo jak ta octávka. Akorát větší a pohodlnější.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jasně, borec chce auto do 80 000,- Kč, vybírá ze dvou jasných voleb a ty mu nabízíš auto za 350 000,- Kč mně přijde, že před těma vánocema jste se všichni nějak zbláznili člověk se ptá na seriové turbo co je v autě z výroby a Forest ti doporučí vyměnit motor a dát tam super hvězdný turbo na seriovej soft a teď borec vybírá octavii nebo Passat a ty mu doporučíš avensis kucííí...WOB píše:Toyotou Avensis 2.0 D4D 2016
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Za mna passat pohodlie neporovnatelne a vsetko na to zozenies za par korun vrazat budes do jedneho aj druheho je to stare auto pokial nekupis nieco fakt servisovane a zachovale.mal som.aj rotacku aj pd ale isiel by som radsej do pd 96kw naviac dobry chip a ide to celkom dobre a da sa kupit v lepsej vybave.
BMW 330 ix
Tak kvalitu takhle levně nekoupí, to je jasný.zero1724 píše:Jasně, borec chce auto do 80 000,- Kč, vybírá ze dvou jasných voleb a ty mu nabízíš auto za 350 000,- KčWOB píše:Toyotou Avensis 2.0 D4D 2016
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Vidim ze sa to tu trochu rozbehlo.K veci kupovat sa to nebude bude to vymena za terajsi sup 1 za bud oktavku alebo passat.Predtym som mal ibizu 81kw a bolo to doslova parada hlavne ten zatah takmer od 1200ot spotreba parada to ze to klepalo ako traktor mi vobec neprekazalo.Teraz mam sup 1 a som strasne sklamany podvozok predny komfort parada ale robustnost a cena napravy strasne.Motor tragedia sama o sebe zatah iba od 1800 ot dovtedy mrtve bavime sa o serii nachipovane budu obidve mat zatah uplne inde.S toho PD som velmi sklamany mozno mam len ja zly kus ale tlaky boli od 30 az 29 tak tomu by som neposudzoval problemy aj vstreky boli do 0.4 aj turbo bolo von ale proste to auto je take lenive aj ked nedymi.A hlavne tym ze vstrek na rotacku resp dyzu povdzme seriu kupim za 50e kus to je 200e za vstreky plus stolica nech som na 300e nastavene aj vstreky s cerpadlom.Ale PD jeden repas vstreku nech som optimista od 100-150e.A celkovo servis na rotacku lepsi a uplne v poslednom rade mam pristup k mnozstvu oleja raciol vela ludi to odsudzuje ale to je ina tema aj ked PD to tiez zoberie ale trochu inak.
Nikdo, sou to skoro dvacetiletá auta ,. choť po zemi ,,rudy5 píše:Za 50 tis iste kupi kvalite auto , do ktoreho nasype dalsich 30tis to mu davas rady ukaz mi niekoho kto ma.vyservisovane auto podcitve km a o auto sa staral ze ti ho da za 50tis.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpověděl jsi si sám. Pokud to chceš ekonomicky , tak Pd s mnoha km tě sežere..Kdo měl jednou rotačku, tak ojeté PD nechce ani vidět..Bohužel moc jich už nejezdí, aby měli velkou budoucnost, ale to PD vlastně také ne..ferdy91 píše:Vidim ze sa to tu trochu rozbehlo.K veci kupovat sa to nebude bude to vymena za terajsi sup 1 za bud oktavku alebo passat.Predtym som mal ibizu 81kw a bolo to doslova parada hlavne ten zatah takmer od 1200ot spotreba parada to ze to klepalo ako traktor mi vobec neprekazalo.Teraz mam sup 1 a som strasne sklamany podvozok predny komfort parada ale robustnost a cena napravy strasne.Motor tragedia sama o sebe zatah iba od 1800 ot dovtedy mrtve bavime sa o serii nachipovane budu obidve mat zatah uplne inde.S toho PD som velmi sklamany mozno mam len ja zly kus ale tlaky boli od 30 az 29 tak tomu by som neposudzoval problemy aj vstreky boli do 0.4 aj turbo bolo von ale proste to auto je take lenive aj ked nedymi.A hlavne tym ze vstrek na rotacku resp dyzu povdzme seriu kupim za 50e kus to je 200e za vstreky plus stolica nech som na 300e nastavene aj vstreky s cerpadlom.Ale PD jeden repas vstreku nech som optimista od 100-150e.A celkovo servis na rotacku lepsi a uplne v poslednom rade mam pristup k mnozstvu oleja raciol vela ludi to odsudzuje ale to je ina tema aj ked PD to tiez zoberie ale trochu inak.
nepropadat panice...