Dilema Vw vs skoda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
koukni se taky na váhu, octa bude mít max 1300 passat má 1550kg z toho závoďák nikdy nebudeferdy91 píše:Teraz mam sup 1 a som strasne sklamany podvozok predny komfort parada ale robustnost a cena napravy strasne.Motor tragedia sama o sebe zatah iba od 1800 ot dovtedy mrtve bavime sa o serii
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
To mi připomíná jak mi nedávno známej nabízel do firmy O2 face 2010 1.9-77kw, Ambiente, 204 000km za 189 000kč vč. dphtoby66kw píše:Nikdo, sou to skoro dvacetiletá auta ,. choť po zemi ,,rudy5 píše:Za 50 tis iste kupi kvalite auto , do ktoreho nasype dalsich 30tis to mu davas rady ukaz mi niekoho kto ma.vyservisovane auto podcitve km a o auto sa staral ze ti ho da za 50tis.
Koupili jsme sice teda Rapida, ale 8/2016 1.2TSi najeto 30 000km za 195 000kč vč. dph.
Tak to bych rád věděl proč se tu na to vyptáváš když ti defakto PD nevoní a Superb je tragédie. Si kup oktávku a jezdi. Myslím že až pojedeš těch 1000km v oktávce si na Superba ještě vzpomeneš.ferdy91 píše:Vidim ze sa to tu trochu rozbehlo.K veci kupovat sa to nebude bude to vymena za terajsi sup 1 za bud oktavku alebo passat.Predtym som mal ibizu 81kw a bolo to doslova parada hlavne ten zatah takmer od 1200ot spotreba parada to ze to klepalo ako traktor mi vobec neprekazalo.Teraz mam sup 1 a som strasne sklamany podvozok predny komfort parada ale robustnost a cena napravy strasne.Motor tragedia sama o sebe zatah iba od 1800 ot dovtedy mrtve bavime sa o serii nachipovane budu obidve mat zatah uplne inde.S toho PD som velmi sklamany mozno mam len ja zly kus ale tlaky boli od 30 az 29 tak tomu by som neposudzoval problemy aj vstreky boli do 0.4 aj turbo bolo von ale proste to auto je take lenive aj ked nedymi.A hlavne tym ze vstrek na rotacku resp dyzu povdzme seriu kupim za 50e kus to je 200e za vstreky plus stolica nech som na 300e nastavene aj vstreky s cerpadlom.Ale PD jeden repas vstreku nech som optimista od 100-150e.A celkovo servis na rotacku lepsi a uplne v poslednom rade mam pristup k mnozstvu oleja raciol vela ludi to odsudzuje ale to je ina tema aj ked PD to tiez zoberie ale trochu inak.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Akože zvezenie v tom supe je paráda avšak ten motor je tragédia... Mal som bmw dieslove predkomorka ťahalo a šlo ako besne šiel som aj na o1 o2 ale ten pocit keď ta do kopca predbehne o2 77kw a to ideš na podlahe neni bohvie čo a auto je celkovo nekludne strašne veľa.krat pri zlých cestách odstreluje zadok aj napriek tomu že je spravena celá zadná náprava aj silentbloky asi len ja som natrafil na zlý kus a spotreba na volnobeh pod 0.9 nejde pri vypnutych spotrebičoch či vacku otočím na -2 či +2 synchro.Myslim ze po roku laborovania skúmania by ta to tiež prešlo a nejako stratil dôveru v PD Ale vzadu je miesta až až to ma obrovské +
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud nejsi bohatsi, chces primarne jezdit a aby ti auto slouzil a ne ty jemu pak urcite zvol tu Octavku. PD technologie je skvela vec, paklize ovsem funguje a mas dobreho mechanika nebo jim sam jsi.
Komu neni rady, tomu neni pomoci ... namisto, aby sis vazil toho, ze ti nekdo chce pomoci tak se do nej opiras - mel by ses probrat.
Neboj, uz ti radit nebudu a doufam, ze kdykoli budes mit problemy souvisejici s tim, na co jsem te ja nebo Jirka upozornovali, vzpomenes si na nas a profackuje te hanba.
Passat neni jako Superb (prvni generace) - je vyrazne mensi.Vici píše:Passat je "stejne" auto jako Superb.
Forest ti doporuci, aby ses bud o auto staral a dal ho dokupy a nebo ti da radu, jak se jednoho problemu zbavit. Kdybys vyresil primarni problemy zpusobujici ty sekundarni tak bys mel na dalsi upravy vcetne "hvezdneho turba" (mimochodem, verim, ze to turbo by vychazelo na cenu za jakou jsi mohl oficialne koupit to nove turbo od Skodovky s tim rozdilem, ze by bylo uplne nekde jinde).zero1724 píše:Forest ti doporučí vyměnit motor a dát tam super hvězdný turbo na seriovej soft a teď borec vybírá octavii nebo Passat a ty mu doporučíš avensis kucííí...
Komu neni rady, tomu neni pomoci ... namisto, aby sis vazil toho, ze ti nekdo chce pomoci tak se do nej opiras - mel by ses probrat.
Neboj, uz ti radit nebudu a doufam, ze kdykoli budes mit problemy souvisejici s tim, na co jsem te ja nebo Jirka upozornovali, vzpomenes si na nas a profackuje te hanba.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mě zas sere, keď je tu na konci adresy servera hovorané CZ a nějakých slovenský chuj tu začne vypisovat částky v éčkách a ještě pod špatným symbolem e namísto € a pak tu diskuzi prolejzám s kalkulačkou v ruce a všechno násobím krát 26 abych se dobral ke správným číslům. Jednou je to tady CZ tak respektujeme zákony dané země. Na americký stránky taky nebudu psát CZK, ale napíšu přepočet do USD. Nebo si založte dieslepower SK.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Wobe, ty nevíš, že jsme bývalí bratři a já žil v domnění, že to tak bude nafurt a dokonce jsem dostal jedničku za slovenskou četbu před celou třídou? A v armádě jsme byli promícháni, jen jim vadilo, že říkám vole a mě bylo divné, že říkají pořád "do piči"? Co bylo podivné, když na mne po narukování mluvili další soudruzi záklaďáci s peckami na náramenících maďarsky a já jim vůbec nerozuměl a odmítal přijímat rozkazy pro mne v cizí řeči, ale taky jsem to přežil. Bohužel dnes jsou tady jen čehůni a není to ono, slovenský vliv byl přínosný...Takže se chovej slušně , ať nejsi za burana....
P.S. a podle mne je lepší VW, hlavně ten s motorem podél. To ještě bylo auto s pozůstatky konstrukce kvalitních , velkých a pohodlných vozů..Jakmile se dá motor napříč, už je to vylepšená socka...vlastně vylepšený Golf 1 ...
P.S. a podle mne je lepší VW, hlavně ten s motorem podél. To ještě bylo auto s pozůstatky konstrukce kvalitních , velkých a pohodlných vozů..Jakmile se dá motor napříč, už je to vylepšená socka...vlastně vylepšený Golf 1 ...
nepropadat panice...