1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO

Příspěvek od macikk »

Ahoj,
půl roku jsem majitelem Ibizy 1.4 TDI 59kw BNV (moje první autíčko vůbec, co jsem si nadělil k osmnáctinám :) ).
Už dřív jsem si trošku hrál s VAGem a teď jsem zjistil, že se tam dají měřit hodnoty vstřikovačů, tak jsem to hned musel zkusit.
Nikde jsem nenašel jestli se to má měřit na teplém nebo studeném motoru, tak jsem udělal obojí, výsledek na studeném mi přišel celkem špatný (někde jsem našel že je to v pohodě mezi -2.8 až 2.8, někde že spíš tak mezi -1 a 1), tak jsem to jel 20km ohřát, ke konci jsem tomu celkem dával a následné hodnoty už byly blíže k nule, ale pořád nevím, jestli je to dobré, tak prosím o pomoc někoho zkušeného.
Auto mám asi půl roku, najeto má (podle budíků) 191 tisíc, kupoval jsem ho ve 183 tisích, od té doby tankuji pouze EuroOil (bez bio) + VIF. Mrzí mě, že nemám hodnoty z doby co jsem to koupil, jestli tam je nějaký posun.

Každopádně přikládám tedy obrázky z VAGu - studený a teplý. Budu vděčný za každý poznatek :)

Obrázek
Obrázek


EDIT 14.1.2019


Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
Obrázek

A tady po cca 800km na Vervu

Obrázek


Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
Naposledy upravil(a) macikk dne 14 led 2019, 17:38, celkem upraveno 6 x.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

EDIT: U toho studenýho jsem možná měl zapnutou klimu z předchozí jízdy (v rámci zimního boje s vlhkostí). Mohlo by to na to mít vliv?
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

macikk píše:
A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motoru
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

A6TDI píše:
macikk píše:
A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motoru
Dobře, díky. Zkusím ten čistič s Eurooilem, změřím hodnoty před a po a kdyžtak se pak podělím. Případně jsem chtěl zkusit Vervu. Jen mě odrazovalo, že ve všem krom toho EuroOilu ta zlá biosložka. Otázka je, jak moc je zlá.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

OK,budem radi za odpoved. Zkus ještě hledat tady na fóru už se to tu resilo.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

Pepíček píše:Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
To jsi mě teda docela vyděsil. Na kolik to tak vyjde? Jen orientačně, jestli to nejsou desetitisíce, to bych to asi hodil ze skály :x . Podle tvého popisu jsem zkusil hledat, někdo tady zmiňoval tuhle firmu http://www.pavlicekmotordily.cz/index.php

Je to to co bych měl případně hledat? Jsem z Brna tak by tihle byli ideální.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

Pepíček píše:Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
Dobře, díky. Tak kdyžtak ještěže ty vstřiky mám jen 3 (rofl)
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To je standardní opotřebení vzhledem k počtu ujetych kilometru
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

macikk píše:
Pepíček píše:Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
Dobře, díky. Tak kdyžtak ještěže ty vstřiky mám jen 3 (rofl)
Pokud to auto startuje za tepla i za studena dobře,dobře táhne tak do toho nelez.ty hodnoty z vagu jsou orijentační
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“