1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO
Ahoj,
půl roku jsem majitelem Ibizy 1.4 TDI 59kw BNV (moje první autíčko vůbec, co jsem si nadělil k osmnáctinám ).
Už dřív jsem si trošku hrál s VAGem a teď jsem zjistil, že se tam dají měřit hodnoty vstřikovačů, tak jsem to hned musel zkusit.
Nikde jsem nenašel jestli se to má měřit na teplém nebo studeném motoru, tak jsem udělal obojí, výsledek na studeném mi přišel celkem špatný (někde jsem našel že je to v pohodě mezi -2.8 až 2.8, někde že spíš tak mezi -1 a 1), tak jsem to jel 20km ohřát, ke konci jsem tomu celkem dával a následné hodnoty už byly blíže k nule, ale pořád nevím, jestli je to dobré, tak prosím o pomoc někoho zkušeného.
Auto mám asi půl roku, najeto má (podle budíků) 191 tisíc, kupoval jsem ho ve 183 tisích, od té doby tankuji pouze EuroOil (bez bio) + VIF. Mrzí mě, že nemám hodnoty z doby co jsem to koupil, jestli tam je nějaký posun.
Každopádně přikládám tedy obrázky z VAGu - studený a teplý. Budu vděčný za každý poznatek
EDIT 14.1.2019
Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
A tady po cca 800km na Vervu
Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
půl roku jsem majitelem Ibizy 1.4 TDI 59kw BNV (moje první autíčko vůbec, co jsem si nadělil k osmnáctinám ).
Už dřív jsem si trošku hrál s VAGem a teď jsem zjistil, že se tam dají měřit hodnoty vstřikovačů, tak jsem to hned musel zkusit.
Nikde jsem nenašel jestli se to má měřit na teplém nebo studeném motoru, tak jsem udělal obojí, výsledek na studeném mi přišel celkem špatný (někde jsem našel že je to v pohodě mezi -2.8 až 2.8, někde že spíš tak mezi -1 a 1), tak jsem to jel 20km ohřát, ke konci jsem tomu celkem dával a následné hodnoty už byly blíže k nule, ale pořád nevím, jestli je to dobré, tak prosím o pomoc někoho zkušeného.
Auto mám asi půl roku, najeto má (podle budíků) 191 tisíc, kupoval jsem ho ve 183 tisích, od té doby tankuji pouze EuroOil (bez bio) + VIF. Mrzí mě, že nemám hodnoty z doby co jsem to koupil, jestli tam je nějaký posun.
Každopádně přikládám tedy obrázky z VAGu - studený a teplý. Budu vděčný za každý poznatek
EDIT 14.1.2019
Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
A tady po cca 800km na Vervu
Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
Naposledy upravil(a) macikk dne 14 led 2019, 17:38, celkem upraveno 6 x.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motorumacikk píše:Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Dobře, díky. Zkusím ten čistič s Eurooilem, změřím hodnoty před a po a kdyžtak se pak podělím. Případně jsem chtěl zkusit Vervu. Jen mě odrazovalo, že ve všem krom toho EuroOilu ta zlá biosložka. Otázka je, jak moc je zlá.A6TDI píše:Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motorumacikk píše:Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
To jsi mě teda docela vyděsil. Na kolik to tak vyjde? Jen orientačně, jestli to nejsou desetitisíce, to bych to asi hodil ze skály . Podle tvého popisu jsem zkusil hledat, někdo tady zmiňoval tuhle firmu http://www.pavlicekmotordily.cz/index.phpPepíček píše:Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
Je to to co bych měl případně hledat? Jsem z Brna tak by tihle byli ideální.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Pokud to auto startuje za tepla i za studena dobře,dobře táhne tak do toho nelez.ty hodnoty z vagu jsou orijentačnímacikk píše:Dobře, díky. Tak kdyžtak ještěže ty vstřiky mám jen 3Pepíček píše:Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!