1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15 (LOL)
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- :x :o no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu. (LOL)
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

Kendys_TDI píše:Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15 (LOL)
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- :x :o no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu. (LOL)
Tos narazil teda na slušnýho dobráka :x .. Mě to řekli na rovinu že rozvody mi za díly naúčtovali to za kolik bych je koupil já v kelly, ale že oni je samozřejmě maj levnějc.. ale když jsem pak se spojkou a převodovým přišel, že si ji koupím sám, tak nebyl žádnej problém a za práci dvojka mi nepřišla tak zlá. A vyměněnou spojku člověk rozhodně pozná :D Taky všem přeju aby narazili na normální lidi..
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Zdravým ve spolek
Abych nezakládal nové téma, využiji téhle diskuze
při výměně vstřiků PD měníte vždy šrouby vahadel a napínacích kamenů vstřiků? a nabo se dají použít původní zpět.
Děkuji za názory.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Příspěvek od tempest »

Kendys_TDI píše:Biosložka zajišťuje lepší mazání nebo sem vedle?
Kamarád u rotačky tankoval jen a pouze bez-bio EU_Oil a potkalo ho všechno: turbo, čerpadlo, vstřiky. Netuším, zda lil nějaký ten Aditiv, ale osobně tomu moc nevěřím, bojím se aby to tam něco neucpalo. VšaK výrobci PHM také na zimu aditivují a tak aby tam toho nakonec nebylo až moc a nedošlo právě k ucpání např. filtru. (Benzina je +;- poctivá + kdo je poctivý na VIF = dvojnásobné množství aditiva ve shodném množství nafty) Za mě lejt do dnešních aditivovaných naft aditivum je riziko, ale může se vyplatit. Také jsem to zkusil a rozdíl byl znát hned na cestě z práce, ale po vyjetí 1/2 nádrže přestal motor na pár minut táhnout, takže jsem celkem na vážkách, jestli se tam něco nepřicpalo a nebylo to jen takový "zdravý" varování, ať se na ty VIFY vykašlu a tankuju dál na Benzině efectu (crazy)
Jo, biosložka u nafty podstatně vylepšuje mazivost.
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

stanomx píše:mozno by pomohlo iba nastaviť vahadla vstrekov, pozri skupinu 23
ja osobne davam raz za rok alebo dva vifko plechovku, odpojim hadice od filtru a nastartujem nato az kym neni minimum v plechovke
presiel som z hodnôt +-1 na +-0,3 týmto spôsobom

mam za sebou novu vacku hydra, pretesnenie vstrekov, dvojhomta a zmenu som nepostrehol po tomto

tie hodnoty - spinave sanie podla mna tiež má svoju váhu (nepriechodne)

start mam taky ten PDčkovy, niekedy treba v zime aj 3-4 otáčky (LOL)
spotreba teraz 6,8 leto menej cca 6,5
Zkusil jsem tu skupinu 23.

Za studena:
1 7 1
-5 9 3
-3 8 5
0 7 2
-1 8 3
-5 6 -1
-1 6 1
-3 11 0
-2 7 -1
-4 6 -2
-3 6 1
-2 5 0
-1 6 -2
2 7 1
-6 6 -1
-3 8 1
-4 5 0
-4 6 -1
-4 8 0
-6 4 -4
-3 3 -4
1 5 0
0 6 -3
-5 4 -2
-6 4 0
-1 5 2
-5 5 4


Za tepla:
-2 6 1
-3 3 -1
-2 6 -2
-4 8 0
-5 3 2
-4 0 1
-4 1 2
-1 8 0
-1 4 1
3 12 7


Zkusil jsem udělat za studena a za tepla krátký log, kdyby z toho třeba někdo uměl něco vyčíst. Na tom druhém za tepla jsem to zkusil prošlápnout asi ke 3000 otáčkám.

https://uloz.to/!qOyCC0TxwK9U/log-01-001-013-023-csv

EDIT: Té url se něco nelíbí (wallbash)
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

Kendys_TDI píše:Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15 (LOL)
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- :x :o no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu. (LOL)
No... Baterku jsem dal novou Exide Premium 77Ah.. Možná je to na to auto zbytečně moc, ale startuje to rozhodně líp. I to podivné škubnutí až ráz co jsem míval při některých studených starterch zmizely.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Nejspíš vyřešeno

Příspěvek od macikk »

Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
Obrázek

A tady po cca 800km na Vervu

Obrázek


Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jo taky jsem uvěřil, že EuroOil + VIF je ta nej varianta a vyjel jsem na něj asi 4 nádrže.
Hodnoty vstřiků jsem tedy nezkoumal, motor fungoval normálně, ale spotřeba šla nahoru.
Zhruba o nějakých 0,3 litru, z plus mínus 4,7 jsem poskočil na 5 litrů.
Tankoval jsem z nějakých 800+ km už kolem 750 km, což je znát. Vrátil jsem se opět k Vervě,
bo ten rozdíl ve vyšší ceně se zhruba vyrovná na nižší spotřebě.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
macikk
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 pro 2018, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvek od macikk »

Jarda-k píše:Jo taky jsem uvěřil, že EuroOil + VIF je ta nej varianta a vyjel jsem na něj asi 4 nádrže.
Hodnoty vstřiků jsem tedy nezkoumal, motor fungoval normálně, ale spotřeba šla nahoru.
Zhruba o nějakých 0,3 litru, z plus mínus 4,7 jsem poskočil na 5 litrů.
Tankoval jsem z nějakých 800+ km už kolem 750 km, což je znát. Vrátil jsem se opět k Vervě,
bo ten rozdíl ve vyšší ceně se zhruba vyrovná na nižší spotřebě.
Já na to jezdil půl roku (wallbash). Chtělo by to nějakou osvětu pro všechny co tomu eurooilu taky věří :D
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“