sup 1.8 tsi 116 kW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Datum výroby a kód asi nebude problém. Do toho motoru nikdo nijak nesahal a myslím že tam asi je ten štítek. Co se týče broušení. Pokud ta možnost to nechat nabrousit tak to nabrousit nechám. Tou ruční honičkou taky nepatrně tu díru zvětšíš a pak budu poslouchat jak ten píst klepe. Ani omylem. Když se to bude dělat tak pořádně. Hlavu bych při těchto km nechal rozhodně udělat. Navíc pokud to žere olej tak jak žere tak bude hlava plná karbonu. Tady klučina co nám dělá hlavy mne mrdal jak malého ogaru když jsem kvůli vůlím na ceedu ji chtěl jen srovnat. Udělal to komplet a pohoda. Co se týče silikonu. Ani omylem. Na tyto aplikace se používá předepsaný tmel ze škodovky. I co js m dělal BTS na fabii tam to bylo taky mezi půlkama hlavy a dalo se to co tam patří a jak to má být. Po novém roce na tom mám dělat ještě olej v dsg,při tom se máme domlouvat co s tím. Rozpočet našponovaný nebude. Myslím že pajdu do toho klidně vlomí. Auto je to jak lusk není to žádná mrdka a s těma km by se to stejně kloudně neprodalo a za ty prachy by druhého nekoupili. Uvidím co vymyslí,budu to muset nějak nacenit a pak se oni rozhodnou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jen k těm válcům a průměrům pístů. VAG pro CDAA/CDAB vyráběl ty nejhorší BS písty (se stírákem vysokým 1,5mm a jen vrtaný) v průměru 82,465, který je totožný na BK pístech, který jsou z BZB motoru (tedy Gen1 EA888, stírák 2mm vysoký s prořezy) a díky palci 21mm se tady používaj jako léčba bez nutnosti nových ojnic.
Když od 6/2011 nasadili modifikované kroužky a tedy písty CP a později DF, tak kromě změny palce na 23mm taky ty písty malinko zmenšili, na průměr 82,435 ... Nebylo to nic platné, ucpávaj se později, stírák sice 2mm vysoký je ale stále jen vrtaný ...
Proto poslední modifikace VAGu byl píst DL, co je vlastně píst ze setu DF ale se skládaným stírákem.

Tady je bez nutnosti registrace na odkazovaném SH foru TPI 2025422 s historií, jak to řešil VW ;)

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/tam/_eY4uQGgJRG9n
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Kdyby na to neštěstí chtěl někdo písty napište, dodávám Pavlíčkovi i Jurečkovi, ty KS jsou i brusový 0,25 a 0,50 pro 21 čep. Na tu 23 čep jsou taky brusový, ale jsou na to potřeba jiný ojnice jak už tady bylo napsaný.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud se ucpou kroužky na motoru vyrobeném od 6/2011, potřebujete písty s čepem 23mm, protože změna průměru pístního čepu byla součástí tovární modifikace a ty ojnice 23mm tedy už v motoru po 6/2011 jsou ;) A pokud by měl někdo "štěstí", že mu servis jako řešení problému s BS písty na motoru z doby před 6/2011 už ojnice i s písty CP nebo DF vyměnil a ucpalo se to zas, tak ví, jaké kruhy/písty bude potřebovat snad naposledy.

valekf: písty na 23mm, varianta 40 761 600 je dostupný standard s prořezanými stíráky (v sadě 80 00775 1 0 000), ale už je možnost dodat i 41 197 600, tedy ten samý píst ale se skládaným stírákem (v sadě 80 01138 1 0 000)?
Jinak co koukám, tak brusy 0,25 a 0,5 jsou jen pro 21mm verze, 23mm verze má jen 0,5.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak co, jak s tím synátor válčí, ještě to jezdí?

Já jen trochu odbočím, jak jsem tu odkazoval na pozice svíček u EA211, tak jsem si při výměně svíček u EA888 Gen2 hlídal natočení a ono to není tak hrozný, jak jsem si původně myslel, vešlo by se to do +/- 40 stupňů pozice obloučku vůči ose mezi výfukovými ventily při 30Nm.

No a pak koukám opět na rusa a vidím EA888 Gen3 CJSA ...

Obrázek

https://www.youtube.com/watch?v=ltzb45CiEJo
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak taky mohou vypadat svíce na EA888 1.8TSI CDAB, 112kW, najeto + 200 000km
spotřeba oleje 1 litr na 200km ...

Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Tak co, jak s tím synátor válčí, ještě to jezdí?


dolévá přesně litr na 500 byl v nějakém servisu a tam mu řekli že znají i horší motory a jezdí, co tam dáváš fotku svíčky tak ty svíčky jsou OK postupně jsem tam měnil všechny zápalka a svíčku dal vždy novou v kel to tak chtějí kvůli záruce,
dalo by se říct že během 900 km odešly postupně všechny zápalka, při nájezdu něco přes stotisíc,
natočení svíček jsem nijak neřešil, co jsem dával za svíčky bych dohledal ale je to pracné
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Už jsem myslel, že mi neodpovíš :)

Takže tu akci v Praze jste odpískali? Ono žádný jiný řešení než písty ven není, proto mě to tehdá zaujalo, jaký jiný řešení nějakej boreček nabízel.

No, psals minule, že to má něco přes 150tkm, jestli to ale bere tolik, tedy po přepočtu 2litry na 1000km, to aby měl v záloze řešení, to nebude opravdu trvat dlouho a utaví tomu některý výfukový ventil ...

Já si myslím, že kdo má tenhle motor z let 5/2009 až 5/2011, tak ten tomu skutečně neuteče a stíráky se ucpou, kdyby čert na koze jezdil, všem ...

V jakým intervalu tedy měníte svíčky nyní, po 10 000km nebo jiném? Tady klidně dávej co najdeš, polohu po dotažení na moment jistě už taky řešit nemusíš :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]

synátor řešení má a neřeší, na svíčku jsme se dívali vypadá normálně, výfuk mastný není nic nekouří, byl tu před 14 ti dny, jezdí stím jak hovado, ani nechci přemýšlet nad průměrnou rychlostí ze strážnice do prahy ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Sakryš, mě nedošlo, že je to jednosvíčkový motor :D
Jestli na té olejčničce vypadá ta svíčka normálně, tak je všechno cajk, zatím se o tom problému skoro neví, tak je ještě šance na slušný prodej ...
Jakpak tam krom dalšího asi vypadaj sedla sacích ventilů, když si to nad ně recirkulací vrací takto obohacené spaliny :( Ale je vidět, že EOBD pracuje správně a vyhodnocuje práci emisního systému stále jako plně funkční :(
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Sakryš,

prostě výfuk suchý a svíčka vypadá OK automatický test vcds nenašel na vozidle žádnou závadu,
časem se uvidí mi to nijak netlačí ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Miloši, jen dávám svoje postřehy, to že je výfuk "nemastný" OK, ale nejen svícím se to fakt líbit nemůže ...

Jestli to prohání, tak jistě nemá spotřebu benzínu menší jak 8 na 100, takže když k tomu pripočítáme to "mazání olejem" 0,2 na 100,
tak to je takovej solidní dvoutakt s poměrem 1:40 ...


To se německým soudruhům fakt povedlo, inspirace v DDR od bratrů asi ...

No a k tomu automatickému testu, tedy jistě jen vyčtení paměti chyb, nic to automaticky netestuje, tak to tady ani nic ukázat nemůže ...
Se koukni na adaptace lambda sond, skupina 32, budou obě asi jistě dost v mínusu ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Miloši, jen dávám svoje postřehy,

zkusím to že jsem četl chyby to bylo jen tak instaloval mi novou delphi a přeinstaloval vcds tak jsme to jen zkoušeli, ted přijede do termálů do madarska tak si asi vemu notes na tu skupinu 32, ke mně přijede až koncem srpna na týden

ještě prosímtě co ty lambády mají ukazovat|? procenta, volty, faktor? je pod oknem správná hodnota?? kdyby třeba zadní sonda byla mimo mísu tak by mohla skočit závada kat malá účinost ne?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Rayxi, to je právě ono, znalci už ví, tak doporučí auto prodat a pak nějaký chudák jiné profese naskočí a spadne do pěkného průseru, kdy se mu v servisu smějí--pane to je normální, dejte 50000kč a dáme se do toho..Proto nadávám koncernu, že umožňuje čehůnům uplatňovat zákon padajícího hovna..Odsere to ten nejchudší , nejméně informovaný , který ještě věří na slušné chování... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] jardo všechno de okecat https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... lBlKSXDkXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“