Fabia 1 - bod ukostření
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1 - bod ukostření
Ahoj, věděli by jste někdo, kde přesně jsou spojeny kostry s označením bodu "220" (viz obrázek) u Fábie 1, 1.4 16V?
Díky moc
To je udělaný už z pravidelných servisů ve škodovce. na pohled dráty nevypadají nějak rozpadle, ale moc se mi za ně tahat nechce.
Zvláštní je, že auto zlobí opravdu jen kolem nuly, kdy je i vlhko, takže typicky podzim/zima. Nastartuje se (je jedno, jestli běží na volnoběh 15minut nebo se jede hned) a po pár metrech začne cukat jako prase, víceméně nereaguje plyn. Po nějka době to přestane a už celou dobu jede normálně. Pokud je teplota víc na nulou nebo klidně hodně pod nulou, problém se neobjeví a auto jede normálně od startu.
Čištění klapky a adaptaci jsem dělal 1000x, egr na zkoušku zaslepil, čistil a pak i měnil čidlo tlaku sání, ovšem problém stále stejný. ŘJ je vyměněná...
Nikdo mi s tím neumí pomoct. Uvítám jakýkoliv tip nebo zkušenost?
Zvláštní je, že auto zlobí opravdu jen kolem nuly, kdy je i vlhko, takže typicky podzim/zima. Nastartuje se (je jedno, jestli běží na volnoběh 15minut nebo se jede hned) a po pár metrech začne cukat jako prase, víceméně nereaguje plyn. Po nějka době to přestane a už celou dobu jede normálně. Pokud je teplota víc na nulou nebo klidně hodně pod nulou, problém se neobjeví a auto jede normálně od startu.
Čištění klapky a adaptaci jsem dělal 1000x, egr na zkoušku zaslepil, čistil a pak i měnil čidlo tlaku sání, ovšem problém stále stejný. ŘJ je vyměněná...
Nikdo mi s tím neumí pomoct. Uvítám jakýkoliv tip nebo zkušenost?
log není problém udělat i v okamžiku, kdy to bude zlobit, co mám zaznamenat?
jinak co se týče poruch, svítí kuře kvůli nízkému průtoku přes egr - je zaslepen.
pokud auto začne cukat, rozsvítí se EPC a zobrazí se buď 17566 (senzor tlaku sání - nevěrohodný signál) a nebo 17961 (čidlo barometrického tlaku - neverohodný signál, nebo tak nějak podobně).
snímač tlaku sání jsem dával nový (opravdu kokot, co vymyslel jeden šroubek snímače schovaný pod rozvody)
jinak co se týče poruch, svítí kuře kvůli nízkému průtoku přes egr - je zaslepen.
pokud auto začne cukat, rozsvítí se EPC a zobrazí se buď 17566 (senzor tlaku sání - nevěrohodný signál) a nebo 17961 (čidlo barometrického tlaku - neverohodný signál, nebo tak nějak podobně).
snímač tlaku sání jsem dával nový (opravdu kokot, co vymyslel jeden šroubek snímače schovaný pod rozvody)
Pokud máš možnost si půjčit jinou škrtící klapku, tak bych ji zkusil vyměnit.
Trochu mi to totiž připomíná problém co jsem před časem řešil:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Trochu mi to totiž připomíná problém co jsem před časem řešil:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
je možná, aby ta klapka zlobila jen při určitém počasí/teplotě a jen tu minutu a pak už fungovala dobře?
víčko zkusím při problému povolit, ale běžně to nijak nefuní.
je ten přetlakový ventil na sání i u hliníkového sání? viděl jsem nějaké klapky u plastového u 55kW motoru, ale tím hlinikovým si nejsem jistý.
víčko zkusím při problému povolit, ale běžně to nijak nefuní.
je ten přetlakový ventil na sání i u hliníkového sání? viděl jsem nějaké klapky u plastového u 55kW motoru, ale tím hlinikovým si nejsem jistý.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="boobika"]je možná, aby ta klapka zlobila jen při určitém počasí/teplotě a jen tu minutu a pak už fungovala dobře?
možné je všechno, stojí mi před brákem jedn hezká felda ta cukla a chvilku nereagovalana plyn, vesměs při přidávání, nakonec mě napadlo natřít poteciometry vklapce diavou světe div se deset let pokoj, pokud na potáku něco zajiskří tak řj neví
měljsem HTP a taky výpadky plynu zrovna se na tu ludru dívám, čísla závad tu někde jsou v tématu, klapka n výměnu, zkusil jsem diavu natřít poták nešel tak jsem ji tam nalil a zatopil jsem celý ten atombordel pak vylil nechal odkapat světe div se zázrak za 40 korun
byly i případy kdy tonevyšlo,
možné je všechno, stojí mi před brákem jedn hezká felda ta cukla a chvilku nereagovalana plyn, vesměs při přidávání, nakonec mě napadlo natřít poteciometry vklapce diavou světe div se deset let pokoj, pokud na potáku něco zajiskří tak řj neví
měljsem HTP a taky výpadky plynu zrovna se na tu ludru dívám, čísla závad tu někde jsou v tématu, klapka n výměnu, zkusil jsem diavu natřít poták nešel tak jsem ji tam nalil a zatopil jsem celý ten atombordel pak vylil nechal odkapat světe div se zázrak za 40 korun
byly i případy kdy tonevyšlo,
tak drobný posun - dali jsme novou škrtící klapku, motor po studeném startu už necuká, přijde mi, že celkově auto jede líp, nicméně sem tam se rozsvítí EPC a chyba 17566 (snímač tlaku v sacím potrubí G71 -neverohodný signál sporadická P1158-35-10). dělalo to i dřív sem tam. čidlo je nové, sice ne origo, ale chová se stejně jako původní.
měli by jste tip čím to? zvláštní je, že přímo v manuálu píšou, že se tahle chyba může sem tam ukázat. souvisí to třeba s nutností aktualizovat sw v jednotce?
měli by jste tip čím to? zvláštní je, že přímo v manuálu píšou, že se tahle chyba může sem tam ukázat. souvisí to třeba s nutností aktualizovat sw v jednotce?