Po otevření dveří na O2 BSE natlačí pumpa

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Po otevření dveří na O2 BSE natlačí pumpa

Příspěvek od mirek999 »

Je normální stav, když po odemčení a otevření dveří u O2 BSE natlačí palivové čerpadlo?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ano, téměř každý benzín to dělá, kromě starejch karburátorovejch. Je to příprava pro start, když někdo po zapnutí klíčku nepočká, než čerpadlo znovu dotlačí a startuje hned ... ;) Spouští to otevřené dveře řidiče, pokud je necháš dlouho otevřené, čerpadlo si bude v intervalech systém samo dotlakovávat.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, já to mám manuální, jelikož mi nedrží tlakový ventil benzinu, tak tam mám tlačítko, sednu do auta, zapnu klíček, čerpadlo natlakuje , skončí a já podržím tlačítko a poslouchám jak to pěkně tlačí a když to začne "šplouchat", tak nastartuji a v klidu jezdím..a ráno zase... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Díky za odpověď. Já jen, že třeba naše F1 AQW to nedělá.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mirek999 píše:Díky za odpověď. Já jen, že třeba naše F1 AQW to nedělá.
símos ? divné, mrkni do komfortu v bloku měřených hodnot řj ví že se dveře otevřeli, :?:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Jo, já to mám manuální, jelikož mi nedrží tlakový ventil benzinu,

soused má FII HTp a při ranním startu mu to chytne na dva válce motor se klepe a nejde přidat, v paměti závad nikdy nic, vypozoroval že když dá auto na nabíječku tak to nedělá a ono jo dobíjení 13.6 vyměnil jsem regulátor 14.03 a :-D , nepomohlo to,
měl jsem fábku dva dny na dílně start ok, ted mi tvrdí že když zapne klíček pak delší dobu počká vypne zapne a zas počká tak v pohodě nastartuje,

přišel jsem i ráno do jeho garáže a v pohodě nastartoval, chytrý mobil nemá, ale dva roky mi to připomíná at stím něco dělám že nechce zůstat někde stát, už na počátku měníl se i paliváč s regulátorem
nevím co stím, najeto má asi 55.000 první majitel, auto jen garážuje a leští
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Co zkusit nahrat novejsi soft ,pokud existuje.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

neumím a je? softy ke stažení jsem už někde na netu našel
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“