Vadný EGR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Vadný EGR?

Příspěvek od the_miracle »

1.6TDI chyby na motoru. Vadný EGR, předpokládám správně? Díky.



Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856
Kódování: 00194036032401080000
Číslo dílny: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003005 (VW46)
ROD: EV_ECM16TDI_VW46.rod
VCID: 7CF742F2F7EB61A1B5-8028
2 závad nalezeno.

7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů
P046C 00 [237] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 259357 km
Datum: 2040.14.08
Čas: 19:26:38

Otáčky motoru: 2072.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 98.0 %
Rychlost vozidla: 34 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 14.569 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: -0.189 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.424 %
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí-V_EGRV[0]: 0.693 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14

7343 - potenciometr zpet. vedeni vyfuk. plynu - signal prilis maly (G212)
P0407 00 [032] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 259305 km
Datum: 2040.14.05
Čas: 09:13:29

Otáčky motoru: 915.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.5 %
Rychlost vozidla: 12 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 45 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 5 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.344 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: -0.940 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.821 %
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí-V_EGRV[0]: 0.684 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen-V_EGRV_BOL[0]: 0.708 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14


Readiness: 0000 0000
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

JJ,je to na vymenu
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Jo, je to KO
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

nachci zakládat nové téma, protože můj problém se týká rovněž nefunkčního egr ventilu, akorád že se jedná o egr na octávii ALH ovládaný podtlakem.
Na vstupu podtlaku je pouze malí podtlak, který nestačí na otevření egru pro vstup spalin do sání.
Já jsem vyměnil všechny hadičky a vyzkoušel jiný N18 a stav je stále stejný, na konektoru pro N18 proud je a pokud napojím egr přímo od vývěvy, tak se otevře, už nevím co bych měl ještě vyzkoušet.
Máte někdo zkušenost s podobným problémém?
Předem děkuji za každý nápad, auto budu prodávat, tak chci aby vše fungovalo.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hadička děravá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

v podstate si si sam odpovedal bud je blby n18 abo hadicka, pripadne skus ci na tych 12V zasvieti ziarovka, môže byť aj v kabeláži problém
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“