Stará auta - k zamyšlení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stará auta - k zamyšlení
Zmýšleli jste se nad tím, co bude v budoucnu se starýma autama - úloženkama?
Ledaskdo má schované zachovalé starší kusy (ne zas tak staré aby to byly veterány) , s tím, že má čas se jednou za půl roku projet.. a vona muje EU dejme tomu zakáže, ať už kvůli euro normě - nebo navalí nějakou daň, a nebo pak jednou zcela jistě kvůli tomu, že prostě už nic jiného než elektromobil, nejlépe automaticky řízený Bruselem nebude.. Pak to bude tak dobré leda na výstavku - která nebude nikoho zajímat a nebo na vyhození (nemalý peníz v prdeli) ... naplnit se to samozřejmě nemusí, ale směřuje to k tomu..
To samé pak i veterány... nějaký skopčák rozhodne, že to ven nesmí a hotovo...
Ledaskdo má schované zachovalé starší kusy (ne zas tak staré aby to byly veterány) , s tím, že má čas se jednou za půl roku projet.. a vona muje EU dejme tomu zakáže, ať už kvůli euro normě - nebo navalí nějakou daň, a nebo pak jednou zcela jistě kvůli tomu, že prostě už nic jiného než elektromobil, nejlépe automaticky řízený Bruselem nebude.. Pak to bude tak dobré leda na výstavku - která nebude nikoho zajímat a nebo na vyhození (nemalý peníz v prdeli) ... naplnit se to samozřejmě nemusí, ale směřuje to k tomu..
To samé pak i veterány... nějaký skopčák rozhodne, že to ven nesmí a hotovo...
Re: Stará auta - k zamyšlení
Máš pravdu Vici, jinak jsi to napsal správně, už zase tu rozhoduje skopčák, no je to škoda, už melou delší dobu o tý ekodani kterou budeš muset podle eurolimitu zaplatit každej rok, euro 0 třeba 10tis, to je hrůza, ale když to dáš na veterány tak přijdeš zase o ty origo papíry a spz a to je taky škoda. Je to prostě euroekoterorismus.Vici píše:Zmýšleli jste se nad tím, co bude v budoucnu se starýma autama - úloženkama?
Ledaskdo má schované zachovalé starší kusy (ne zas tak staré aby to byly veterány) , s tím, že má čas se jednou za půl roku projet.. a vona muje EU dejme tomu zakáže, ať už kvůli euro normě - nebo navalí nějakou daň, a nebo pak jednou zcela jistě kvůli tomu, že prostě už nic jiného než elektromobil, nejlépe automaticky řízený Bruselem nebude.. Pak to bude tak dobré leda na výstavku - která nebude nikoho zajímat a nebo na vyhození (nemalý peníz v prdeli) ... naplnit se to samozřejmě nemusí, ale směřuje to k tomu..
To samé pak i veterány... nějaký skopčák rozhodne, že to ven nesmí a hotovo...
Řeším něco podobného. Původní záměr pořízení nějakých starších povozů byl z nostalgie, postupem času se z toho stali potencionální veteráni. Ještě před nedávnem jsem si myslel, že si třeba prodejem za x let přilepšim třeba k důchodu. Při tom všem co se začíná dít kolem starších aut začínám mít ale pochybnosti. Pokládám si tedy otázku zda má význam ještě nechat či prodat.
Právě proto jsem to taky napsal.. mám krásného Silver Line Favorita, který stál balík, G4 Jubi 25, G4 VR6... a začínám mít obavy, stejně jako Ty.
Ekodaň na svoje tři spotřební Euro 3 auta asi budu platit - dokud vydrží pohromadě, až ji skopčák zavede, jistě se to zdaleka vyplatí, než kupovat nějaké novější a sypat pak do něj..
Já bych byl ekolog číslo 1, kdybych nevěděl, že dál na východ od Slovenska je všem ekologie u prdele... a že to co se děje s autama je jen snaha skopčáků prodat víc nových..
Ekodaň na svoje tři spotřební Euro 3 auta asi budu platit - dokud vydrží pohromadě, až ji skopčák zavede, jistě se to zdaleka vyplatí, než kupovat nějaké novější a sypat pak do něj..
Já bych byl ekolog číslo 1, kdybych nevěděl, že dál na východ od Slovenska je všem ekologie u prdele... a že to co se děje s autama je jen snaha skopčáků prodat víc nových..
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlasim s Vicim: verim, ze se vyplati platit tu dan nezli to vrazet do novych sracek s kalkulovanou zivostnosti. V cem vidim zasadni problem je dostupnost nahradnich dilu ... predzasobit se
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Když jsem oponoval lidem, když se ušklíbali nad Trabanty,Š 1000Mb a pod. že to jednou budou veteráni, tak se smáli až se za břicha popadali. Dnes je to realita, už dávno třeba Wartburg 312 je dobrá investice, teď v GB dávají za MB 1000 horentní částky , protože to je už rarita..Vše co už není a v době, kdy lidé jsou otráveni neosobními auty dneška, vzrůstá poptávka po autech, která se ještě musí řídit.....
nepropadat panice...
Já osobně mám nejraději veterány a sám vlastním několik tzv. youngtimerů, se kterými jezdím na srazy a mám je pro radost. Jsou mezi nimi i kousky, kterých je dochovaných cca 10 - 20 a jeden po renovaci bude údajně jediný na světě (teď jsou prý dvě, ale jedno auto prošlo přestavbou a je snad v Holandsku). Nová auta mi vůbec nic neříkají, nechci je a nesplňují moje požadavky. I když s nimi najedu jen pár kilometrů ročně nebo vůbec nic, rádoby eko daně jsem zaplatil a beru to jako nutné zlo. Když už, tak rozumné by bylo spíš u těch uloženek platit podle ujetých kilometrů ročně a ne za to, že stojí doma, nekouří a nic z nich neteče. Na běžné ježdění mám pár bezpečných a čistějších aut s euro 3 a 4.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
No teď sháním "slídy" do dveří na O1 a už se nedají nikde sehnat,a to jsem je před 2 lety normalne kupoval.Rayx píše:Přesně tak, proto taky už na první roky a motory OI/GIV díly v ETKA odpadaj bez náhrady ... a ani aftermarket to pak nezachrání.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw