Stránka 1 z 3

Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese

Napsal: 02 led 2019, 17:00
od edie
Potřeboval bych poradit.Auto za studena běží na 3 válce a jakmile se ohřeje tak běží hezky.Komprese naměřený 22,27,26,27.Sundali jsme hlavu a na prvním válci je vyjetá drážka...viz foto. Může to udělat takový rozdíl?Obrázek

Napsal: 02 led 2019, 17:54
od Jirka.
Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.

Napsal: 02 led 2019, 18:01
od edie
Jirka. píše:Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.
Takže výměna spodku?

Napsal: 02 led 2019, 18:21
od slovacek.milos
tam je komprese přeci 25 až 31 minimum 19 tak pokud se chytne válec až se motor trochu ohřeje hledej problém spíš ve vstřikovači nebo v té geniální kabeláži co diagnostika nění v pměti nějaká závada?
víš který válec z studena nejede? vyčerpaljsi možnosti vagu ? vše njdeš na tomto foru

to samé jsem řešil začátkem tohoto roku vag anály 13 a 23 a ještě tuším 18 třeba ucho TD z B bystrice ti poradí od toho jsem diag obkoukal,
+ jsem se stetoskopem zaposlouchal do motoru a dva vstřiky KO

Napsal: 02 led 2019, 18:38
od edie
slovacek.milos píše:tam je komprese přeci 25 až 31 minimum 19 tak pokud se chytne válec až se motor trochu ohřeje hledej problém spíš ve vstřikovači nebo v té geniální kabeláži co diagnostika nění v pměti nějaká závada?
víš který válec z studena nejede? vyčerpaljsi možnosti vagu ? vše njdeš na tomto foru

to samé jsem řešil začátkem tohoto roku vag anály 13 a 23 a ještě tuším 18 třeba ucho TD z B bystrice ti poradí od toho jsem diag obkoukal,
+ jsem se stetoskopem zaposlouchal do motoru a dva vstřiky KO
Vstřiky udělané.. Měnily se všechny trysky cca před půl rokem.Samozřejmě seřizený a přegumičkovaný.Závady žádné.Vím že minimum je 19 ale 22 je už hodně málo a měřili jsme to na teplém motoru.Za studena jsme to měřili když se dělaly ty vstřiky ale to už si přesně hodnoty nepamatuju.

Napsal: 02 led 2019, 18:46
od slovacek.milos
Jirka. píše:Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.
jirko já jsem před 15 ti lety praskl kroužek na orlíku, letos jsem ten kompresor zničil že jsem řezal stěnu a on zapl zaprášily se ventily a ztratil tlak, musel jsem ho rozebrat vyčistit , vložky furt ok žádná rýha a ten kroužek prasklý jsem tam zas dal a to má v sobě ještě rozpínací pružinu, já osobně drobné rýhy neřeším,

Napsal: 02 led 2019, 20:49
od Tomas6
Rozhodně vytáhnout píst a zjistit co je tam špatně. Jak tu někdo psal. Ta rýha tam není samo sebou.

Napsal: 02 led 2019, 20:54
od edie
Tomas6 píše:Rozhodně vytáhnout píst a zjistit co je tam špatně. Jak tu někdo psal. Ta rýha tam není samo sebou.
Mě právě šlo o to jestli má význam se v tom dál hrabat nebo rovnou sehnat jinej spodek..

Napsal: 02 led 2019, 21:29
od Utmir
A nebolo citit stiplavy dym z vyfuku?

Napsal: 02 led 2019, 21:41
od edie
Utmir píše:A nebolo citit stiplavy dym z vyfuku?
Než se to trochu ohřalo tak z vyfuku smrdela nafta nespalena a hulilo to bile.

Napsal: 02 led 2019, 22:27
od Utmir
Tak ako hovori Slovacek bude to nejaky vstrekovac ;)

Napsal: 02 led 2019, 22:44
od Tomas6
Sundat vanu a odšroubovat dva šrouby na ojnici ti moc práce nedá. Pak bych přemýšlel dál pokud tam nic nenajdeš.

Napsal: 02 led 2019, 22:56
od edie
Tomas6 píše:Sundat vanu a odšroubovat dva šrouby na ojnici ti moc práce nedá. Pak bych přemýšlel dál pokud tam nic nenajdeš.
Píst vyndám..a vám přijde že 22 na teplým motoru je ok??Právě že jako první šli vstřiky na repas..Beze změny..Tak to majitel odsunul a ted se to má dořešit.Mě právě jako první po změření komprasí napadlo sundat hlavu..

Napsal: 02 led 2019, 23:16
od mecKo
Zla kompresia, ryha jasne naznacuje ze je niektory kruzok KO. Za studena i za tepla treba pozriet vo vagu kanal 13, urcite tam musia byt velke rozdiely vo vyrovnavackach. Btw ked je hlava dole tak uz zrejme moc vagom nenapozeras, ale aspon do buducna. Btw2, biely dym z vyfuku za studena neznamena nutne zly vstrekovac !! Ale prave to, ze pri nizkej kompresii nedokaze nafta optimalne prehoriet, preto je citit z wydehu. Na zohriatom motore to moze byt OK. Nabuduce treba pozriet ci tlakuje do klukovej skryne.. bud cez vrch, vicko alebo cez mierku oleja

Napsal: 03 led 2019, 06:57
od Pepíček
Osobně bych ten spodek zgenerálkoval.Udělat brus, samozřejmě písty, kroužky a přeměřil bych kliku a dal nový lágry a máš novej spodek a do 20000 se vejdeš ;)