Ukazatel teploty VW T4 + ZAPOJENÍ SPÍNACÍ SKŘÍŇKY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

To T4 má no to se mi líbilo když jsem dělal rozvody či čerpadlo T4 byla bozi jen tu nejkrásnější mi ukradli tu nejpracovitejsi jsem upracoval .......
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Na čidlo se dostaneš spodem je to to na domečku ze spod čtyř pinové u hlavního rozvodu.změř si kostru do čidla pak jde jeden do palubky a další dva jsou na oběhové čerpadlo.Stačí přes žárovku ukostřit pin do palubky a budík musí jít na doraz.Na teplém motoru bude odpor čidla asi 250 ohm.Pokud nejde ani palivoměr tak bude problém u stabilizátoru v tej patici tam to je rozletovaný.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

geo píše:Na čidlo se dostaneš spodem je to to na domečku ze spod čtyř pinové u hlavního rozvodu.změř si kostru do čidla pak jde jeden do palubky a další dva jsou na oběhové čerpadlo.Stačí přes žárovku ukostřit pin do palubky a budík musí jít na doraz.Na teplém motoru bude odpor čidla asi 250 ohm.Pokud nejde ani palivoměr tak bude problém u stabilizátoru v tej patici tam to je rozletovaný.
No čidlo jsem našel. Na té silné hadici co vede do hlavy motoru. Ale mám tam jen dva dráty
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Na hadici je pro saharu mělo by být až na tom domečku na bloku čidlo je zespodu.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

geo píše:Na hadici je pro saharu mělo by být až na tom domečku na bloku čidlo je zespodu.
aha, zítra kouknu, ale co je tedy za čidlo to na tý hadici? /když stojím před autem, tak je po pravé straně od vsřikovacího čerpadla - zítra nafotím/
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ty teplotní čidla se dávali 4 nebo 2 piny ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Koukej nad klimakompresor na domeček.To na.hadici je sahara.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

geo píše:Koukej nad klimakompresor na domeček.To na.hadici je sahara.
Mám ten pocit, že klimakompresor asi nenajdu (noteeth)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Promin za matení až ted koukám že je to 1.9 myslel jsem ze je to 2.4 zde bude čidlo asi jinde ne jak jsem psal.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

geo píše:Promin za matení až ted koukám že je to 1.9 myslel jsem ze je to 2.4 zde bude čidlo asi jinde ne jak jsem psal.
V poho, moje Doka je žebrák verze, klimatizace je na švihadlech v okýnkách :D
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Podávám hlášení z mise teploměr.

Takže vyklopil jsem chladič, abych se dostal k čidlu. Propojil oba kontakty a ráčil se jít podívat na budíky. A zjištěno, že nic. Tak jsem to dal vše dohromady, zaklopil chladič a vrátil se k budíkům. Ty jsem vyndal, rozebral a zjistil následující. Dole pod budíky je tištěný spoj, horní část budíků k jejich osvětlení je vedení ve folii. No jdeme dál. Shodil jsem ručičky, sundal ciferník a hle, co mé oči nevidí. Ty dva malinkaté drátky na cívce ručičky se křížili a dotýkali se. Hurá, mám vyhráno, říkal jsem si, drátky poupravil do správné pozice, složil budíky a rozhodl se ke zkoušce. Po zahřátí motoru, jsem ke svému zklamání zjistil, že teploměr stále neukazuje :( a co víc, od teď mi neustále bliká kontrolka chladící kapaliny i když je tam maximum. Nutno podotknout, že i ručička palivoměru je nějaké unavená a ráčí se ukázat něco tak cca po pěti minutách.

Někdo nějaký nápad? Asi je to na nové budíky co?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Hele mě sice budíky ukazujou a měl jsem taky ty drátky na sobě a pomohlo to jak jsem psal výše.
LEDka na chl. kapalinu mi bliká už 10 let a nevyřešil jsem to.Nemůžu za boha najít proč, tak jsem to vzdal.1x za tejden juknu pod kapotu jestli je hladina a frčim.Je vůbec zázrak že to auto jezdí 27 let v kuse.Jo a mám 2.4D
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Pepíček píše:Hele mě sice budíky ukazujou a měl jsem taky ty drátky na sobě a pomohlo to jak jsem psal výše.
LEDka na chl. kapalinu mi bliká už 10 let a nevyřešil jsem to.Nemůžu za boha najít proč, tak jsem to vzdal.1x za tejden juknu pod kapotu jestli je hladina a frčim.Je vůbec zázrak že to auto jezdí 27 let v kuse.Jo a mám 2.4D
No jediný co jsem právě viděl, že byli ty dva drátky překřížený a dotýkali se sebe. Jinak jsem tak nikde žádnej problém neviděl, ani žádnej jinej dotek, zkrat, nic přepálenýho.


Tak jsem to ještě jednou rozhodil, celé znovu překontroloval, nikde nic, vše se tváří že je v pořádku. Znovu jsem to i propojil na konektorech na čidle a pořád nic.
Co mě, ale točí, je tak kontrolka chladící kapaliny. Předtím to nedělala, ale po dnešní sborce a rozborce pořád bliká. :?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jooo tak to taky znám a tehdá jsem to nevyřešil
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“