Ukazatel teploty VW T4 + ZAPOJENÍ SPÍNACÍ SKŘÍŇKY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vypnu svěla, vypnu klíček a svítí to pořád a ne parkovačky, ale normálně potkávačky.jericho-3 píše:Dobře, ale když vypneš světla, tak zhasnou nebo ne? /při klíčku/Je třeba zjistit, co dodává proud i po vypnutí motoru, protože normálně zůstávají svítit jen parkovačky, pokud se nevypnou světla..
Jak jsem psal, celý den jsem popojížděl a vše v poho a teď večer to zase udělal jako minulý týden. Navíc žena si všimla, že když jsme odcházeli od auta, tak to nesvítilo, začalo to svítit samo asi po půl hodině a už s tím nic nešlo udělat.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
A ještě jedna věc. Jak to včera svítilo, tak běžel i větrák topení. Něco mi tam prostě spíná proud i bez klíčku. Nejhorší je to, že i samo po nějaké době.
Chytám se už každého stébla, každé teorie. A tak mě napadlo. Nemůže to být nějaké relátko? Popř. klakson, resp. jeho napojení ve volantu je odpojené a je udělané tlačítko na středovém panelu palubní desky. Nemůže být problém v tom napojení ve volantu, že se to někdy (zřejmě podle natočení volantu) sepne a tím, že tam je automatické svícení to rozsvítí světla? Stejně mám na tlačítko udělané ostřikovače a na autě nejde cyklovač stěračů, jde jen 1 a 2 poloha.
Jako kdybych věděl, že je v tom autě takový problém s elektrikou, tak bych do něj asi nešel. Prodávající tenkrát jen říkal, že občas mu to vyhodí nějaké pojistky při připojení vleku, nejdřív je prý slyšet nějaké relé jak vrčí a pak to prý vypálí pojistky a nejde osvětlení budíků, ať si předělám zásuvku, že jinak je vše v pohodě.
Takže jsem teď popsal komplet všechny neduhy co to má, i ty které jsem moc neřešil a moc ne netrápili, třeba někoho napadne nějaká souvislost.
Chytám se už každého stébla, každé teorie. A tak mě napadlo. Nemůže to být nějaké relátko? Popř. klakson, resp. jeho napojení ve volantu je odpojené a je udělané tlačítko na středovém panelu palubní desky. Nemůže být problém v tom napojení ve volantu, že se to někdy (zřejmě podle natočení volantu) sepne a tím, že tam je automatické svícení to rozsvítí světla? Stejně mám na tlačítko udělané ostřikovače a na autě nejde cyklovač stěračů, jde jen 1 a 2 poloha.
Jako kdybych věděl, že je v tom autě takový problém s elektrikou, tak bych do něj asi nešel. Prodávající tenkrát jen říkal, že občas mu to vyhodí nějaké pojistky při připojení vleku, nejdřív je prý slyšet nějaké relé jak vrčí a pak to prý vypálí pojistky a nejde osvětlení budíků, ať si předělám zásuvku, že jinak je vše v pohodě.
Takže jsem teď popsal komplet všechny neduhy co to má, i ty které jsem moc neřešil a moc ne netrápili, třeba někoho napadne nějaká souvislost.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Tak a snad poslední příspěvek k tomuto problému.
Ztratil jsem nervy a rozhodl se pro radikální a rychlé řešení. Vím až automechanikum budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě.
Udělal jsem si vypínač. Abych mohl nechat zachované pojistky na každé světlo přerušil jsem mínus a vypínám světla tímto způsobem a je to funkční, snad budu klid.
Ztratil jsem nervy a rozhodl se pro radikální a rychlé řešení. Vím až automechanikum budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě.
Udělal jsem si vypínač. Abych mohl nechat zachované pojistky na každé světlo přerušil jsem mínus a vypínám světla tímto způsobem a je to funkční, snad budu klid.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zítra mám po více jak dvou týdnech volno a tak se opět můžu věnovat mé T4.
Nejde mi cyklovač stěračů. Neví někdo které je to přesně relé? Nedaří se mi to nějak najít.
A znovu se chci vrátit k teploměru chladící kapaliny. Když jsem na čidlo napojil jiný teploměr, digitální s Wish, tak mi ukazoval, ale špatně, ukazoval teplotu 107st. Chci se znovu podívat na ten budík v palubce. Nemá někdo schéma zapojení? Jaký drát v patici je k čemu, aby se to lépe hledalo?
Nejde mi cyklovač stěračů. Neví někdo které je to přesně relé? Nedaří se mi to nějak najít.
A znovu se chci vrátit k teploměru chladící kapaliny. Když jsem na čidlo napojil jiný teploměr, digitální s Wish, tak mi ukazoval, ale špatně, ukazoval teplotu 107st. Chci se znovu podívat na ten budík v palubce. Nemá někdo schéma zapojení? Jaký drát v patici je k čemu, aby se to lépe hledalo?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4