Ukazatel teploty VW T4 + ZAPOJENÍ SPÍNACÍ SKŘÍŇKY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dobře, ale když vypneš světla, tak zhasnou nebo ne? /při klíčku/Je třeba zjistit, co dodává proud i po vypnutí motoru, protože normálně zůstávají svítit jen parkovačky, pokud se nevypnou světla..
nepropadat panice...
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

jericho-3 píše:Dobře, ale když vypneš světla, tak zhasnou nebo ne? /při klíčku/Je třeba zjistit, co dodává proud i po vypnutí motoru, protože normálně zůstávají svítit jen parkovačky, pokud se nevypnou světla..
Vypnu svěla, vypnu klíček a svítí to pořád a ne parkovačky, ale normálně potkávačky.
Jak jsem psal, celý den jsem popojížděl a vše v poho a teď večer to zase udělal jako minulý týden. Navíc žena si všimla, že když jsme odcházeli od auta, tak to nesvítilo, začalo to svítit samo asi po půl hodině a už s tím nic nešlo udělat.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

A ještě jedna věc. Jak to včera svítilo, tak běžel i větrák topení. Něco mi tam prostě spíná proud i bez klíčku. Nejhorší je to, že i samo po nějaké době.

Chytám se už každého stébla, každé teorie. A tak mě napadlo. Nemůže to být nějaké relátko? Popř. klakson, resp. jeho napojení ve volantu je odpojené a je udělané tlačítko na středovém panelu palubní desky. Nemůže být problém v tom napojení ve volantu, že se to někdy (zřejmě podle natočení volantu) sepne a tím, že tam je automatické svícení to rozsvítí světla? Stejně mám na tlačítko udělané ostřikovače a na autě nejde cyklovač stěračů, jde jen 1 a 2 poloha.

Jako kdybych věděl, že je v tom autě takový problém s elektrikou, tak bych do něj asi nešel. Prodávající tenkrát jen říkal, že občas mu to vyhodí nějaké pojistky při připojení vleku, nejdřív je prý slyšet nějaké relé jak vrčí a pak to prý vypálí pojistky a nejde osvětlení budíků, ať si předělám zásuvku, že jinak je vše v pohodě.

Takže jsem teď popsal komplet všechny neduhy co to má, i ty které jsem moc neřešil a moc ne netrápili, třeba někoho napadne nějaká souvislost.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak a snad poslední příspěvek k tomuto problému.

Ztratil jsem nervy a rozhodl se pro radikální a rychlé řešení. Vím až automechanikum budou vstávat vlasy hrůzou na hlavě.
Udělal jsem si vypínač. Abych mohl nechat zachované pojistky na každé světlo přerušil jsem mínus a vypínám světla tímto způsobem a je to funkční, snad budu klid.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Zítra mám po více jak dvou týdnech volno a tak se opět můžu věnovat mé T4.

Nejde mi cyklovač stěračů. Neví někdo které je to přesně relé? Nedaří se mi to nějak najít.

A znovu se chci vrátit k teploměru chladící kapaliny. Když jsem na čidlo napojil jiný teploměr, digitální s Wish, tak mi ukazoval, ale špatně, ukazoval teplotu 107st. Chci se znovu podívat na ten budík v palubce. Nemá někdo schéma zapojení? Jaký drát v patici je k čemu, aby se to lépe hledalo?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“