O1 81kw tdi menšie problemy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

O1 81kw tdi menšie problemy

Příspěvek od ferdy91 »

Zdravím chcel by som sa opýtať na pár problémov čo ma.moja okta.
1 nefunguje central skrz toho že mi svietia otvorené dvere zrejme odišiel mikrospinac našiel som ktoré dvere avšak sranda je v tom že tie dvere sa nedajú otvoriť keďže sú zadné spolujazdcove mechanicky nejdú napadlo keby niekto vedel ktoré piny prepojit a natvrdo tým odomknut zamok avšak ako
2.nekuri auto ohreje sa na 90 stupňov hadica jedna je na ruku skoro nechytatelna a druhá úplne vlazna čo to môže byť zapchaty radiátor ?
Ak ano čo je dobre na vyčistenie diki
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

1. Asi zaseknutý zámok, je dosť možné že to nepojde inak ako silou otvoriť,
2. Skontroluj cez vcds či sa ti hýbu klapky, ale leavdepodobne upchatý radiátor a to už len tak neodopcháš, to len vymeniť. Veľa štastia pri výmene 😁
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferdy91 »

1.potreboval by som ho nejako elektricky odblokovat aby som nemusel rozdrbat veci okolo proste niekde som čítal že sa dajú piny prepojit na nudzak aby som vedel otvoriť zamok
2.Klapky funguju kontroloval som cez vcds a pekne idú
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

K tomu kúreniu, možno k.o. vodná pumpa
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferdy91 »

a voda by bola vyvreta 100x :)
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

S radiatorom nespekuluj,rovno ho vymen lebo ked tam budes liat vselico tak ho mozes akurat prasknut a budes ho musiet ajtak vymenit...inak riesil som toto iste na B3 a nekurilo to aj ked som venil radiator...bolo prasknute viecko na nadrzke a vsetok potrebny tlak unikal...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Taky bych to tipnul na pumpu.Nezapomeňte že u těhle pump upadávaj vrtule.Ono se to taknějak točí že to neuvaříš, ale blbě to topí.
Taky třeba připomenout že kde kdo se při výměně rozvodů na pumpu vyprdne a pak to takhle dopadá.Je možnost vybrat výrobce pumpy kterej dává kovový vrtule.

Radiátor odpoj na obou koncích a foukni do hadice.Uvidíš hned ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
HonzaV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 kvě 2008, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaV »

Pepíček píše:Taky bych to tipnul na pumpu.Nezapomeňte že u těhle pump upadávaj vrtule.Ono se to taknějak točí že to neuvaříš, ale blbě to topí.
Taky třeba připomenout že kde kdo se při výměně rozvodů na pumpu vyprdne a pak to takhle dopadá.Je možnost vybrat výrobce pumpy kterej dává kovový vrtule.

Radiátor odpoj na obou koncích a foukni do hadice.Uvidíš hned ;)
Bohužel se to stane i u pumpy která má najeto 6000, už plastovou nechci ani vidět. Viz obrázekObrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

HonzaV: Výrobce tý pumpy dohledáš?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Když koupíš pumpu Graf, tak ty měli kovový vrtule.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
HonzaV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 kvě 2008, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaV »

Rayx píše:HonzaV: Výrobce tý pumpy dohledáš?
Už hledám fakturu, jestli najdu určitě napíšu.
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

dával som pumpu HEPU, tá má kovovú vrtulku. Graf by mohla mať tiež... väčšina dáva plastovú, takže treba vyberať opatrne
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferdy91 »

Dobre takto dneska novy poznatok akonahle auto stoji na volnobehu tak na 90 sa ohreje a dnu fuka letny vanok akonahle pridam na cca 2000ot uz sa to zosilni aj 200x.Hadice na vodu su tvrde pomerne dost ale stlacit sa daju cize to moze byt aj pumpa asi.
A ohladne centralu kde najdem rj hlavnu nie tie v dverach.Mal som zly mikrospinac docasne som ho prepojil aby som spojazdnil central.Ale max zatvori kufor ale dvere bez sance.Kde cim zacat.Na vagu pekne vidim ze povely na otvorenie zatvorenie idu taktiez ukazuje dvere ktore su otvorene zatvorene.Najskor keby som vedel kde vlastne tu RJ najdem schemu uz mam
A mozno to ma suvis mozno nie nejde ani nastaovanie zrkadiel a ani vyhrev
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“