EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů

Příspěvek od Rayx »

Tak na tohle se všichni jistě těší, a to včetně autorizáků ...

Nastavit tady rozvody to je jak na raketoplánu, s tím budou bojovat i autorizáky, to bude výzva ...

Bez sady VAS 611 007 (ASE61100700000) si nikdo ani neškrtne, ale pak ještě ta práce s tím ... info k sadě ještě od VW nebo Seat

Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já se ptám: PROČ?

Proč to nejde jednoduše? Proč to najednou musí být takhle složitý? Co je k tomu vede?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To se ptá jistě každý, kdo to uvidí.

DP k motoru, sice jen EN verze, ale to není problém. Tohle je tedy katastrofa, chtěl bych vidět výsledky WLTP homologace, jestli tahle "konstrukční" opatření skutečně vedou ke snížení emisí nebo je to jen velký divadlo ...

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!sL0VeSl2ZnPq/d4b8078c002-1-5-110-kw-tsi-evo-engine-pdf
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Není to tak strašné, jak to vypadá...To se nadělá mnoho řečí a pak si mechanici nakonec zvyknou. Jaký to bude mít vliv na emise, když se to netrefí, to nevím, ale vím, že bude svítit kontrolka a auto nepojede. Bude v nouzovém režimu....Proč to dělat jednoduše, když to lze složitě....
To je situace!
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Marek77 píše:Já se ptám: PROČ?

Proč to nejde jednoduše? Proč to najednou musí být takhle složitý? Co je k tomu vede?
Určitě bude pěkná cenovka tý sady a předpokládám, že hlavní důvod je zamezení výměny rozvodů menším opravnám,
případně majitelům aut kteří byly zvyklí si tyto práce dělat sami.
Prostě je snaha dosáhnout toho, aby se s každým hovnem muselo do autorizáku...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Myslíte, že je to fak jen divadlo, že by to šlo jednodušeji? Já viděl ve světě motorů vejfuck na nějakej ten novej benzín a bylo v něm tolik všelijakých sond a katíkú, že to nechci ani vidět až to najede 100tis, celý je to skopčácká buzerace nazývaná Brusel, kdyby to nažývali Berlín asi by prozřel i jericho :-)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ten systém tedy umí i dorovnávat natažení rozvodu provozem?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Marek77 píše:Já se ptám: PROČ?

Proč to nejde jednoduše? Proč to najednou musí být takhle složitý? Co je k tomu vede?
Hodně inženýrů- hodně zákoutí a nesmyslů..Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..Genialita je prostě v jednoduchosti, bohužel dnes je to naopak. Proč nemůžou mít vačky díru nahoře uprostřed do kterých se zastrčí kolíky zeshora až do hlavy, kolík do kliky a posadit/nastavit / nastavovač-e vačky? A napnutí řemenu udělat blbuvzdozné....?Perník je asi velmi rozšířen v klimatizovaných kancelářích konstručních týmů.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Protože tohle už bylo vymyšlený a mladý ambiciózní vývojáři chtějí taky barák a 2x ročně k moři ale udělat pořádný řetěz to nikdo neumí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

umí ladas...ale čo by si potom opravoval?


1.5 Tsi bude sranda :) ale čo...už sme si zvykli.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Stačí opravovat co ostatní dojebou a nebo jen udržovat práce je dost neměl bych obavy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

musis to brat z pohladu autorizovaného servisu ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..

mi už děsili kamoši z autorizáků už třeba u brava, že miloši nemáš šanci kdysi na stylo přípravky snad za 21.OOO kč :roll: :) nedávno mě děsili s béčkama jak to nedám naftu, nebo valvetronic s vanosem,
potkan je problém ale běžná výměna to si muj šuplík zatím vždy poradil + jericho a spousty dalších co jim mohu jen poděkovat za zájem o problém ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 led 2019, 20:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Naštěstí nemusím (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..

mi už děsili kamoši z autorizáků už třeba u brava, že miloši nemáš šanci kdysi na stylo přípravky snad za 21.OOO kč :roll: :) nedávno mě děsili s béčkama jak to nedám naftu, nebo valvetronic s vanosem,
potkan je problém ale běžná výměna to si muj šuplík zatím vždy poradil + jericho a spousty dalších co jim mohu jen poděkovat za zájem o problém ;)
ož je
Máš pravdu v tom, když v 90. letech přitáhli první Bravo 1600ccm 16v , jako mám doma,/základ toho motoru byl 16v z Tipa/ tak jsem nadával jako špaček, to tehdy přípravky měli v autorizáku v trezoru..Motor byl zadřený, takže nějaké značkování nepřipadalo v ůvahu,/a v tomto případě to ani nejde/ takže jsem to rozebral ,opravil a nastavil podle OKA, což je v podstatě kravina, motor běžel, ale nebyl výkon, tak jsem laboroval, ale plný výkon nenastal...nakonec nějaké přípravky přinesl dovozce, ale až za nějakou dobu jsem zjistil, že byly obšlehnuté špatně.....Ale to jsem ještě neměl plné srovnání s obdobnou debilitou jiných firem.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“