EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů
Tak na tohle se všichni jistě těší, a to včetně autorizáků ...
Nastavit tady rozvody to je jak na raketoplánu, s tím budou bojovat i autorizáky, to bude výzva ...
Bez sady VAS 611 007 (ASE61100700000) si nikdo ani neškrtne, ale pak ještě ta práce s tím ... info k sadě ještě od VW nebo Seat
Nastavit tady rozvody to je jak na raketoplánu, s tím budou bojovat i autorizáky, to bude výzva ...
Bez sady VAS 611 007 (ASE61100700000) si nikdo ani neškrtne, ale pak ještě ta práce s tím ... info k sadě ještě od VW nebo Seat
To se ptá jistě každý, kdo to uvidí.
DP k motoru, sice jen EN verze, ale to není problém. Tohle je tedy katastrofa, chtěl bych vidět výsledky WLTP homologace, jestli tahle "konstrukční" opatření skutečně vedou ke snížení emisí nebo je to jen velký divadlo ...
DP k motoru, sice jen EN verze, ale to není problém. Tohle je tedy katastrofa, chtěl bych vidět výsledky WLTP homologace, jestli tahle "konstrukční" opatření skutečně vedou ke snížení emisí nebo je to jen velký divadlo ...
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!sL0VeSl2ZnPq/d4b8078c002-1-5-110-kw-tsi-evo-engine-pdf
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Určitě bude pěkná cenovka tý sady a předpokládám, že hlavní důvod je zamezení výměny rozvodů menším opravnám,Marek77 píše:Já se ptám: PROČ?
Proč to nejde jednoduše? Proč to najednou musí být takhle složitý? Co je k tomu vede?
případně majitelům aut kteří byly zvyklí si tyto práce dělat sami.
Prostě je snaha dosáhnout toho, aby se s každým hovnem muselo do autorizáku...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Myslíte, že je to fak jen divadlo, že by to šlo jednodušeji? Já viděl ve světě motorů vejfuck na nějakej ten novej benzín a bylo v něm tolik všelijakých sond a katíkú, že to nechci ani vidět až to najede 100tis, celý je to skopčácká buzerace nazývaná Brusel, kdyby to nažývali Berlín asi by prozřel i jericho
Hodně inženýrů- hodně zákoutí a nesmyslů..Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..Genialita je prostě v jednoduchosti, bohužel dnes je to naopak. Proč nemůžou mít vačky díru nahoře uprostřed do kterých se zastrčí kolíky zeshora až do hlavy, kolík do kliky a posadit/nastavit / nastavovač-e vačky? A napnutí řemenu udělat blbuvzdozné....?Perník je asi velmi rozšířen v klimatizovaných kancelářích konstručních týmů..Marek77 píše:Já se ptám: PROČ?
Proč to nejde jednoduše? Proč to najednou musí být takhle složitý? Co je k tomu vede?
nepropadat panice...
Protože tohle už bylo vymyšlený a mladý ambiciózní vývojáři chtějí taky barák a 2x ročně k moři ale udělat pořádný řetěz to nikdo neumí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Stačí opravovat co ostatní dojebou a nebo jen udržovat práce je dost neměl bych obavy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..
mi už děsili kamoši z autorizáků už třeba u brava, že miloši nemáš šanci kdysi na stylo přípravky snad za 21.OOO kč nedávno mě děsili s béčkama jak to nedám naftu, nebo valvetronic s vanosem,
potkan je problém ale běžná výměna to si muj šuplík zatím vždy poradil + jericho a spousty dalších co jim mohu jen poděkovat za zájem o problém
mi už děsili kamoši z autorizáků už třeba u brava, že miloši nemáš šanci kdysi na stylo přípravky snad za 21.OOO kč nedávno mě děsili s béčkama jak to nedám naftu, nebo valvetronic s vanosem,
potkan je problém ale běžná výměna to si muj šuplík zatím vždy poradil + jericho a spousty dalších co jim mohu jen poděkovat za zájem o problém
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 led 2019, 20:39, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos píše:ož jejericho-3 píše:Podle obtížnosti těchto úkonů se pozná firma, kde se přemýšlí a kde se vymýšlí...Co už vše spatřilo světlo světa, a praxe ukázala debilitu konstrukce..
mi už děsili kamoši z autorizáků už třeba u brava, že miloši nemáš šanci kdysi na stylo přípravky snad za 21.OOO kč nedávno mě děsili s béčkama jak to nedám naftu, nebo valvetronic s vanosem,
potkan je problém ale běžná výměna to si muj šuplík zatím vždy poradil + jericho a spousty dalších co jim mohu jen poděkovat za zájem o problém
Máš pravdu v tom, když v 90. letech přitáhli první Bravo 1600ccm 16v , jako mám doma,/základ toho motoru byl 16v z Tipa/ tak jsem nadával jako špaček, to tehdy přípravky měli v autorizáku v trezoru..Motor byl zadřený, takže nějaké značkování nepřipadalo v ůvahu,/a v tomto případě to ani nejde/ takže jsem to rozebral ,opravil a nastavil podle OKA, což je v podstatě kravina, motor běžel, ale nebyl výkon, tak jsem laboroval, ale plný výkon nenastal...nakonec nějaké přípravky přinesl dovozce, ale až za nějakou dobu jsem zjistil, že byly obšlehnuté špatně.....Ale to jsem ještě neměl plné srovnání s obdobnou debilitou jiných firem..
nepropadat panice...