Prasklá levá poloosa O1 TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Prasklá levá poloosa O1 TDi

Příspěvek od OťasTDi »

Jak tak pročítám net, tak je to celkem běžná záležitost. To je vada materiálu? Čeho já se u té mojí babky dožiji :D počítám, že pravá strana když je to trubka nepraská...?


Obrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Hmm,no pěkné.Zeslabilo se to pod barvou korozí.Kdyz to na nejakem aute vidim,tak to aspon oloupu-tu barvu co nedrží,at se tam nedrži vlhkost a nerezne.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

staral jsem se o lagunu, byla v pohodě, dostal ji mladý buk a rozjížděl se jenom průhrabem, prostě mu dělalo dobře jak pískne guma,

výsledek stejný jak na fotce,

v práci měl zájem jen o dvě věci závodit s lagunou a klovat do mobilu.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pred dvomi rokmi som tak isto zlomil ľavú poloos, je to únava materiálu.
Pod farbou sa začne držať vlhkosť a naruší to materiál ktorý po čase praskne,

Tiež sa mi to stalo pri rozjazde z križovatky a zostal som stáť v strede :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

slovacek.milos píše:staral jsem se o lagunu, byla v pohodě, dostal ji mladý buk a rozjížděl se jenom průhrabem, prostě mu dělalo dobře jak pískne guma,

výsledek stejný jak na fotce,

v práci měl zájem jen o dvě věci závodit s lagunou a klovat do mobilu.
Miloši můžu tě ubezpečit, že je mi skoro 40 a nehrabu při rozjezdu...jinak ta barva je v podstatě smršťovací guma (gumoplast) ale fakt by mě zajímalo, jestli je na vině ta koroze, která narušila nějak materiál a nebo nevhodná slitina té oceli...křehká...je tedy fakt, že mám chip, ale zase těch 20 koní navíc by nemělo vadit, když jezdím normálně
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

je to korozia+ unava materialu vsimni si to iste sa stane aj na pužinách tlmičov jak sa naruši ochraný nater a začne hrdzaviet
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"][quote="slovacek.milos"] to ti píšu jako jedna z možností auto nemáš odnova a prasklina tam mohla být leta, já zatím jen párkrát na š120, na hondě a jednou v mohelnici v terénu, ležel jsem na břuchu vytočené kolo dopředu narval jsem zpátečku kolo nezabrzdil (wallbash) a pink (LOL)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jo příčina musela vzniknout před několika roky tipuji....(i když nechápu co tu smršťovačku mohlo porušit) a prostě to jen čekalo...pružiny praskají, to je fakt, ale taky je to doména některých vybraných aut...např C3...tam jsem ji vyděl rupnout najeto 25 tis poctivých. No nic už mi jde poštou jiná, tak ji vyměním a ta už auto asi přežije
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Source píše:Pred dvomi rokmi som tak isto zlomil ľavú poloos, je to únava materiálu.
Pod farbou sa začne držať vlhkosť a naruší to materiál ktorý po čase praskne,

Tiež sa mi to stalo pri rozjazde z križovatky a zostal som stáť v strede :D
Ano a nevím, zda každou poloosu rentgenují, než jde do prodeje.. :)
nepropadat panice...
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Taky kdysi rozjezd na křižovatce a lup. Byla vidět prasklina, rez, únava.
Ale pravda je, že to v tahu delší dobu někde mírně vibrovalo a tímto se závada vyřešila. :)
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“