FSI sytič
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FSI sytič
zdravím nevi nekdo cim je ovladanej a nebo z ceho bere hodnoty aby se pri studenen startu zapl sytic na 1.4 fsi 66kw vsiml sem si ze se zapina jak chce venku treba -5 motor studen a po startu nic hned jsou otacku cca na 750, a nekdy je venku kolem nuly a po startu se sepne a motor drzi kolem 1500 otacek a za chvilku pomalu se snizi , cidlo teploty vody u termostatu nove a i cidlo vody co je na spodni hadici u chladice , diky za rady
Neblbněte, je to zahřívaní katalyzátoru kvůli emisím, zavisí to na teplotě chladicí kapaliny při startu a podmínkách předchozího chodu.
Určitě to není aktivní, pokud venku mrzne, u novejších TSI platí, že se při studeném startu aktivuje, pokud je chladicí kapalina mezi 18 až 30 stupni.
Dvojité vstřikování pro ohřev katalyzátoru
Dvojitým vstřikováním pro ohřev katalyzátoru se, jak už samo označení napovídá, dosáhne toho, že
se katalyzátor rychleji ohřeje na svou provozní teplotu. Navíc se zklidní chod motoru a bude vznikat
méně emisí obsahujících uhlovodíky. Souhrně lze říci, že se snižuje obsah emisí ve výfukových
plynech a snižuje se spotřeba paliva.
Určitě to není aktivní, pokud venku mrzne, u novejších TSI platí, že se při studeném startu aktivuje, pokud je chladicí kapalina mezi 18 až 30 stupni.
Dvojité vstřikování pro ohřev katalyzátoru
Dvojitým vstřikováním pro ohřev katalyzátoru se, jak už samo označení napovídá, dosáhne toho, že
se katalyzátor rychleji ohřeje na svou provozní teplotu. Navíc se zklidní chod motoru a bude vznikat
méně emisí obsahujících uhlovodíky. Souhrně lze říci, že se snižuje obsah emisí ve výfukových
plynech a snižuje se spotřeba paliva.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5