FSI sytič

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Bydliště: olomouc

FSI sytič

Příspěvek od hanes107 »

zdravím nevi nekdo cim je ovladanej a nebo z ceho bere hodnoty aby se pri studenen startu zapl sytic na 1.4 fsi 66kw vsiml sem si ze se zapina jak chce venku treba -5 motor studen a po startu nic hned jsou otacku cca na 750, a nekdy je venku kolem nuly a po startu se sepne a motor drzi kolem 1500 otacek a za chvilku pomalu se snizi , cidlo teploty vody u termostatu nove a i cidlo vody co je na spodni hadici u chladice , diky za rady
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Sitič už od doby felicie mpi není.
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

jak to jinak nazvat kdyz po studenem startu a je venku zima motor drzi vetši otacky a po chvilce spadnou na normal, urcite chapete jak to myslim
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Reguluje se to podle teploty a zatížení.
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

čidla teploty vody jsou nova , jake myslis zetizeni ? jako kdyz je treba slabsi baterka tak to necha zvyšene otacky ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Někde to je v procentech zahrnuje tam klimatizaci servo sahary vše co je náročné na spotřebu energie.klapka je čistá?podle ní se určuje zatížení také .
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

klapka cca 4 tisice čistena a nastavena , zkusim pred startem vse co pujde zapnout jestli to bude fungovat , no a mam tam jeste silnesi baterku podle vyrobce ma tam mela bejt 44 ah a ja tam mam 62ah
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jaké auto a rok
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

vw golf V 1.4 fsi 66kw rok 2004
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Neblbněte, je to zahřívaní katalyzátoru kvůli emisím, zavisí to na teplotě chladicí kapaliny při startu a podmínkách předchozího chodu.

Určitě to není aktivní, pokud venku mrzne, u novejších TSI platí, že se při studeném startu aktivuje, pokud je chladicí kapalina mezi 18 až 30 stupni.

Dvojité vstřikování pro ohřev katalyzátoru
Dvojitým vstřikováním pro ohřev katalyzátoru se, jak už samo označení napovídá, dosáhne toho, že
se katalyzátor rychleji ohřeje na svou provozní teplotu. Navíc se zklidní chod motoru a bude vznikat
méně emisí obsahujících uhlovodíky. Souhrně lze říci, že se snižuje obsah emisí ve výfukových
plynech a snižuje se spotřeba paliva.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Dulezita je taky doba stani
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

750ot je podla mňa málo u studeneho motoru
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Spíš,kde vzal těch 750ot. Z budíků je to odhad.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“