Bral bych klidně tenhle motor Škoda do svého auta..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

jo a po cestě praha-brno-praha jsi pak musel dělat generálku motoru.
:roll:
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

WOBe ty tomu určitě rozumíš dle tvých příspěvku :roll:
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

160km/h mi frcala aj moja 120 a 4 rychlostna kamarat mal golf 2 gti a na okreskach ma.nemal sance obehnut az ked bola velmi dlha rovinka.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

1490 (78x78) ale OHV jsem měl ve Favoritu, jelo to podstatně víc (LOL)
Naposledy upravil(a) Vici dne 14 led 2019, 15:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

rudy5 píše:160km/h mi frcala aj moja 120 a 4 rychlostna kamarat mal golf 2 gti a na okreskach ma.nemal sance obehnut az ked bola velmi dlha rovinka.
Borče, nevím co jsi měl za vwrak, ale můj Golf 2 1,8 se vstřikováním Ke-Jetronicem lítal na tři válce 140. (hm) Ale prej tomu nerozumím no.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Podla mna tomu rozumies velmi dobre ked na.tri valce chodis 140 (LOL) na tom golfe som.chodil 2 roky do Rakuska do roboty. Ta skodovica bola znizena upraveny motor zatacku co som.ja presiel 140 tak golf musel ist minimalne o 20 menej , neni.umenie ist rovno .
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Musíte vycházet z toho, KDY ten motor byl vyroben , měl rozvoďák a 3 Webery.Byl jednoduchý a nebyl plný sraček jako dnes..Bohužel v tehdejší době i nová zátka na nádrži, byla velká inovace..A že měl malou životnost? A proč? Tehdy škodovky na olej M6AD najížděli 100000 km , kdy motor měl jen 3krát uloženou kliku v hliníku..Šílenci najížděli víc, ale to už byly vytlučené hliníkové písty..A k čemu dnes 150-více HP? Já nepamatuji, že bych potkal auto, které by to valilo víc než 140km/h. Všichni mají plnou hubu HP a nikde to není vidět. Takže mě by to stačilo a být to v dobré kastli a ne v kraksně, tak těžko by našel soupeře v běžném provozu mimo dálnice..Samozřejmě mimo opravdových bucharů, které ale nezávodí, protože ví, že si vytřou prdel s každým, kdo jede okolo..Ale samozřejmě nikdo netuší, jak se vlastně motor chová a je to ukázka, že mít možnost , tak by naši konstruktéři byli v Evropě více vidět.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

110rko je kraksna jo, ty jsi fakt jelito (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ne tvoje octavie je kraksna Erko bylo aspoň něco v záplavě hnusu tehdejší doby.Už jen představa, že socialistický člověk může "mít kupé"byl posun vpřed..Protože náhled rudé sebranky byl takový, že socialistický člověk nepotřebuje nějaké sporťáky, kabriolety nebo závoďáky, popřípadě jeansi a nějakou modu z toho prohnilého západu..Proto taky rudoši vypadali jak vypadali, baret na hlavě, lakýrky neurčitého vzhledu a barvy, tesilky střihu přežvýkaná kráva , prochcané trenky,bordel za nehty/ a ne z práce/, a startky v kapse....Stačilo se podívat na čehůna a už člověk věděl, s kým má tu čest. A oni vyžadovali, aby je mládež následovala..Ale vzhled rudého burana nejde dohromady s kabrioletem nebo pořádným moto čtyřtaktem..A kdo měl Š 110R byl král, pokud měl 78000kč, což tehdy byla pěkná sumička, na kterou si dělník nevydělal , pokud nebyl rudochem v kanclu nebo na sekretariátu zločinecké organizace...KSč..Poslední škodovka, která byla ke koukání byla Š 1000mb, jinak to byl hnus, až na náklaďáky Tatra , osobáky T 603, 613, předválečné skvosty nebo auta ze západu z Tuzexu. Ale je pravda, že každý má jiný vkus, což je vidět na dnešních autech, které někdy při pohledu na ně vyvolávají pocit na zvracení, hlavně od výrobců z ASIE,/ a i evropské automobilky je kvůli prodeji v Asii také vytvářejí/kteří mají mozky jiného druhu, proto také jsou pro ně vytvářeny speciální pohádky, protože našim nerozumí, což ja také dobře vidět na tom, jaké pohádky vytvořili, když jim ten deb.l na hradě daroval NAŠEHO KRTEČKA.Když to zahlédnu , musím to zajíst feferonkou a zapít TULLAMORE DEW... :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jericho: Můj strýc měl Er-ko jako funglovku,vydřel si na to jako horník na šachtě..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Ne tvoje octavie je kraksna Erko bylo aspoň něco v záplavě hnusu tehdejší doby.Už jen představa, že socialistický člověk může "mít kupé"byl posun vpřed..Protože náhled rudé sebranky byl takový, že socialistický člověk nepotřebuje nějaké sporťáky, kabriolety nebo závoďáky, popřípadě jeansi a nějakou modu z toho prohnilého západu..Proto taky rudoši vypadali jak vypadali, baret na hlavě, lakýrky neurčitého vzhledu a barvy, tesilky střihu přežvýkaná kráva , prochcané trenky,bordel za nehty/ a ne z práce/, a startky v kapse....Stačilo se podívat na čehůna a už člověk věděl, s kým má tu čest. A oni vyžadovali, aby je mládež následovala..Ale vzhled rudého burana nejde dohromady s kabrioletem nebo pořádným moto čtyřtaktem..A kdo měl Š 110R byl král, pokud měl 78000kč, což tehdy byla pěkná sumička, na kterou si dělník nevydělal , pokud nebyl rudochem v kanclu nebo na sekretariátu zločinecké organizace...KSč..Poslední škodovka, která byla ke koukání byla Š 1000mb, jinak to byl hnus, až na náklaďáky Tatra , osobáky T 603, 613, předválečné skvosty nebo auta ze západu z Tuzexu. Ale je pravda, že každý má jiný vkus, což je vidět na dnešních autech, které někdy při pohledu na ně vyvolávají pocit na zvracení, hlavně od výrobců z ASIE,/ a i evropské automobilky je kvůli prodeji v Asii také vytvářejí/kteří mají mozky jiného druhu, proto také jsou pro ně vytvářeny speciální pohádky, protože našim nerozumí, což ja také dobře vidět na tom, jaké pohádky vytvořili, když jim ten deb.l na hradě daroval NAŠEHO KRTEČKA.Když to zahlédnu , musím to zajíst feferonkou a zapít TULLAMORE DEW... :)
Už ty tvoje slinty ani nečtu, co to pořád meleš o mojí oktávce, začímám mít dojem, že mi ji závidíš, nikdy jsi se nezmohl na nic a tak jen pomlouváš, jsi magor, nejlepší je fiat BRAVOOOO nic jinýho není auto, všem to do kopce natřeš, jsi prostě ubohej krachloš ;)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

fekálek píše:Už ty tvoje slinty ani nečtu
nápodobně citróne ;)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

NOVON píše:jericho: Můj strýc měl Er-ko jako funglovku,vydřel si na to jako horník na šachtě..
Ale samozřejmě, horníci na to vydřeli, a potom zelináři a řezníci na to našmelili..Mě nejde o nějakou závist, u nás první ERKO si koupil zubař a pro normálního dělňase to bylo nedostupné..Já jestli jsem něco záviděl, tak to byl dovezený přes Tuzex Fiat 850 Coupé žluté barvy, první kterého jsem viděl a jako učedník jsem byl připuštěn k tomu, sundat vanu a asistovat expertovi..Dnes je to k smíchu, ale tehdy se mi tajil dech..A fekálku, závistí to není, je mi to neskutečně fuk, tohle není auto pro mě, nerad jezdím ve velkých kraksnách, za hlavou mnoho prostoru k ničemu, v zatáčce je to neobratné a špatně se s tím parkuje..To ani není nadávka na auto jako takové, ale každý máme jiný vkus..Ale co by mne zajímalo, jak se chová dnešní infotaiment a veškerá elektronická . výbava vozu v pořádných mrazech..co dělají ty úžasné obrazovky, automatiky, ty přepínací klapky, kladky , relátka apod. při -15-20stupňích. Když je zarošený tachometr a ojíněná přístrojovka u starého vozu a což potom mraky PVC materiálů zkřehlého mrazem...v nových skvostech, zatím je to všechno mladé, ale za pár let, až auto třeba přestane topit, nebo se zkříží klapka, co majitele čeká? Když už před časem sundavat přístrojovku bylo továrnou zakázáno a většina mechánů od toho utíká? Berou tohle majitelé vůbec v potaz?
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

NOVON píše:jericho: Můj strýc měl Er-ko jako funglovku,vydřel si na to jako horník na šachtě..
A oni zarabali luxusne za komacov.
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“