Brzdy 280-288-312 mm / výměna

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Brzdy 280-288-312 mm / výměna

Příspěvek od Maris »

Zdár borci. Sedím tady na foru asi hodinu a půl a nemůžu to najít, zakládám nové téma téma teda ..

Dotaz je k větším brzdám na Fauwečku Bora 1.9 tdi. Základ by měl být podle specifikací 280mm vepředu. Chci dát aspoň 312mm brzdy. Řešil někdo tuhle výměnu ? Co všechno je třeba vyměnit ? Kotouče s deskama je jasná věc, to snad nikoho nenapadne poradit :D ale jde mi spíš o to, jestli je potřeba měnit i těhlice nebo ne. Jestli na tyhle těhlice stačí dát jen držák na větší třmen.

Díky a čus 8)
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Uz to tu bolo 100x napisane. Na AGR by si mal mat brzdy FSIII t.j. 280mm kotuce. Tie maju adapter ( nosic brzdy ) ako jeden odliatok spolu s nabojom ( tehlicou ). Musis zamenit naboje pre strmen FNIII ( odeleny adapter ) a vtedy je rozdiel medzi 288 a 312 iba v adapteroch a zadnom stite ( kryt kotuca zo zadnej strany ).
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 10 led 2019, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jednudocho to zistíš aj tak, źe 280mm brzdy majú malý brzdic na ktorom je FS-III, 288 a 312 pouzivaju väcsi brzdic FN3, ak mas 280mm a chces 312 potrebujes k tomu tehlicu, brzdice, krycie plechy, drziaky brzdicov, dosky, kotuce a to je asi vsetko
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

Source píše:Jednudocho to zistíš aj tak, źe 280mm brzdy majú malý brzdic na ktorom je FS-III, 288 a 312 pouzivaju väcsi brzdic FN3, ak mas 280mm a chces 312 potrebujes k tomu tehlicu, brzdice, krycie plechy, drziaky brzdicov, dosky, kotuce a to je asi vsetko
Odověď, kterou jsem slyšel. Díky ámen. :worthy: :idea:
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

TDI tech píše:Uz to tu bolo 100x napisane. Na AGR by si mal mat brzdy FSIII t.j. 280mm kotuce. Tie maju adapter ( nosic brzdy ) ako jeden odliatok spolu s nabojom ( tehlicou ). Musis zamenit naboje pre strmen FNIII ( odeleny adapter ) a vtedy je rozdiel medzi 288 a 312 iba v adapteroch a zadnom stite ( kryt kotuca zo zadnej strany ).
Tak to se omlouvám. Jak říkám, nenašel jsem to, a to jsem tady seděl skoro hodinu a pul a hledal jsem.
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
cjvaca
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 bře 2013, 18:33
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od cjvaca »

Ahoj jak už psal kolega musí se vyměnit i tehlice jestli jsi z Jihu mám volný tehlice a novými ložisky drzak trmen pro brzdy 288mm osazeno kotouči starline sport na tom byli destičky ds2500 a brzdovka motul 660f velká spokojenost brzdice mám z audi a6 o 2mm větší pistek nutno koupit jiné hadice brzdove.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“