Favorit napětí na dotek palivového čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Favorit napětí na dotek palivového čerpadla
Po výměně spojky (nevím, zda se při tom něco stalo) mi nejde napětí na dotek palivového čerpadla. Napětí pro cívku OK, když dám + na odchod, tak čerpadlo vrčí, ale prostě nic na ten dotek nepřichází. Ty tři pojistky 15A OK. Přes co to jde? Přes releovou sadu? Rovnou ze spínačky? Nebylo by schéma? Zavzpomínejte někdo...Je to favorit stříkačka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
blbě jsem si přečetl tvojí otazku pokud startuje ale nechyta tak se tam dá dát setrvak blbě nema to kolíček a tudíž snímač otacek snima jinde a pak nechytne ale tobě asi nejde pumpa i pri startovani tak koukni tady na schema :
http://www.stekly.wz.cz/bmm.html
http://www.stekly.wz.cz/bmm.html
hele evidentně nejde napětí na dotyk palivového relé...to vím na 100%....ten hallák by asi tohle napětí nestopnul né? z čeho má jít to napětí na dotyk? přímo? ze spínačky, z reléové sady?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
snímač to není, je v pořádku...od kud vede červený drát, který přichází na 15 A pojistku u relátka? To je ten přívod, který mi nepřichází. Dle těch schémat je to + pól 30...ale fyzicky kde má být připojený? V kabině? Je tam nějaká + sběrnice? Pamětníci vzpomínejte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
otas pokud BMM nestartuje tak mě zajímají dvě věci sdělám filtr čumím na klapku a na káblu mam svíčku startuju po klapce se plazí ben a svíčka jiskří???? setrvk otočit nejde m dva šrouby dál a dva blížOťasTDi píše:snímač to není, je v pořádku...od kud vede červený drát, který přichází na 15 A pojistku u relátka? To je ten přívod, který mi nepřichází. Dle těch schémat je to + pól 30...ale fyzicky kde má být připojený? V kabině? Je tam nějaká + sběrnice? Pamětníci vzpomínejte