Favorit napětí na dotek palivového čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Favorit napětí na dotek palivového čerpadla

Příspěvek od OťasTDi »

Po výměně spojky (nevím, zda se při tom něco stalo) mi nejde napětí na dotek palivového čerpadla. Napětí pro cívku OK, když dám + na odchod, tak čerpadlo vrčí, ale prostě nic na ten dotek nepřichází. Ty tři pojistky 15A OK. Přes co to jde? Přes releovou sadu? Rovnou ze spínačky? Nebylo by schéma? Zavzpomínejte někdo...Je to favorit stříkačka
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

A setrvák jste nahodou nesundavaly ?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

kvůli halláku? Co se může stát? piš
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

takže sundavaly ?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

blbě jsem si přečetl tvojí otazku pokud startuje ale nechyta tak se tam dá dát setrvak blbě nema to kolíček a tudíž snímač otacek snima jinde a pak nechytne ale tobě asi nejde pumpa i pri startovani tak koukni tady na schema :
http://www.stekly.wz.cz/bmm.html
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

setrvák - a nepootočili jste ho? a nebo stane se že když hall nevyndáš z převodovky a tu vyndáš/nandáš tak hall rozmáčkneš...
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

hele evidentně nejde napětí na dotyk palivového relé...to vím na 100%....ten hallák by asi tohle napětí nestopnul né? z čeho má jít to napětí na dotyk? přímo? ze spínačky, z reléové sady?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nebo taky hall je v prdeli,jednotka nevidi otacky a tudiz nepusti benzin? vyndej hall a mrkni na něj - minuta práce

pin 25 na jednotce motoru ovládá relé čerpadla
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

v tom linku mas schemata , mas verzi mono motronic 1.2.2 nebo mono montronic 1.2.3 ? jsou tam obe schemata s legendou
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

OťasTDi píše:kvůli halláku? Co se může stát? piš


Jednou se mi taky stalo že sem setrvák otočil a nejelo čerpadlo.a ten snímač sem tak před deseti letama taky rozmáčkl o setrvák :D
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

snímač to není, je v pořádku...od kud vede červený drát, který přichází na 15 A pojistku u relátka? To je ten přívod, který mi nepřichází. Dle těch schémat je to + pól 30...ale fyzicky kde má být připojený? V kabině? Je tam nějaká + sběrnice? Pamětníci vzpomínejte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

zkusím ti to najít. čili relé ti sepne, ale není do něj přívod
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

vypadá že na pin 6 6ti pólové svorkovnice u nádobky s akt. uhlím. odtamtud to jde na pojistku 2 a pak na přívod do relé
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:snímač to není, je v pořádku...od kud vede červený drát, který přichází na 15 A pojistku u relátka? To je ten přívod, který mi nepřichází. Dle těch schémat je to + pól 30...ale fyzicky kde má být připojený? V kabině? Je tam nějaká + sběrnice? Pamětníci vzpomínejte
otas pokud BMM nestartuje tak mě zajímají dvě věci sdělám filtr čumím na klapku a na káblu mam svíčku startuju po klapce se plazí ben a svíčka jiskří???? setrvk otočit nejde m dva šrouby dál a dva blíž
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“