Favorit napětí na dotek palivového čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kluci všichni to myslíte dobře, Vici tobě také moc děkuji, ale prosím vás, dobře čtěte otázku:
OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ??? To že tam není, vím, že není na té svorkovnici 6 pin vím. To že tam natáhnu na tvrdo z baterky a vybavím pojistkovým futrem a pojistkou 15A taky, ale chtěl bych to pak udělat origo. Jenže nevím, kam ten červený drát mám origo připojit. Někde u releové sady? Na spínačce? Nebo někde nad pedálama??? Na to se ptám. Hallák ani klapka mě nezajímají. Jiskru atd jsem udělal jako první věc
OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ??? To že tam není, vím, že není na té svorkovnici 6 pin vím. To že tam natáhnu na tvrdo z baterky a vybavím pojistkovým futrem a pojistkou 15A taky, ale chtěl bych to pak udělat origo. Jenže nevím, kam ten červený drát mám origo připojit. Někde u releové sady? Na spínačce? Nebo někde nad pedálama??? Na to se ptám. Hallák ani klapka mě nezajímají. Jiskru atd jsem udělal jako první věc
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="OťasTDi"]Kluci všichni to myslíte dobře, Vici tobě také moc děkuji, ale prosím vás, dobře čtěte otázku:
OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ???
Pojistková a reléová škříň Felicie škoda panda si zadej
tam máš všechno relátka, pojistky i schéma, de to z třicítky tu spíná relátko přes pojistku a dál
OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ???
Pojistková a reléová škříň Felicie škoda panda si zadej
tam máš všechno relátka, pojistky i schéma, de to z třicítky tu spíná relátko přes pojistku a dál
přesně tak miloši....já jsem včera večer koukal na ty schémata a je to jinak neš felda. skrytý vypínač mě napadnul, ale to auto přijelo a dělali jsme tam jen spojku. nikdo nic nevypínal...a teď jde o to...je ta 30ka stálá, nebo je to 30a spínaná přes relátko a pojistku. taky je mi divný, že by dopředu táhnuli nejištěný drát...a když už jsme u toho, k čemu je ta třetí pojistka. dle schéma karla4 čerpadlo, cívka a ???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Osobně si myslím že se přerušil někde kablík nebo vytáhnul plíšek z konektoru, jak se motor pouštěl dolů aby šla převodovka vytáhnout, projdi zevrubě tu kabeláž.
Nedávo jsem řešil občas stávkující klapku na Fabii HTP, tak jsem zatahal za kabeláž od jednotky do klapky a z konektoru klapky jsem vytáhnul kablík od pinu.
Nedávo jsem řešil občas stávkující klapku na Fabii HTP, tak jsem zatahal za kabeláž od jednotky do klapky a z konektoru klapky jsem vytáhnul kablík od pinu.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
miloši tam to nebude...problém to není, ale musím brát v úvahu, že auto normálně přijelo a jen se udělala spojka tak nic. na náhody nevěřím, alevěřím tomu co píše tomas, že jsme zkurvili svazek a přetrhli drát, jenže vidět nic není a tak jsem ho chtěl natáhnout znova, než rozbandážovávat svazek. vím i který chci, jen nevím od kud je připojený a proto jsem založil tohle vlákno...Od kud jde přívod na dotek palivového relé fyzicky....ale zatím jsem se to nedozvěděl a tak nezbývá než to rozizolovat a zatahat...můj tip je přímo ze spínačky....ale nevím a proto se celou dobu na to ptám
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
chlapci mám info, že ten plus vůbec nejde z kabiny a už vůbec né z té pojistkovky, ale od starteru. je tam prý drátek na očku...možná jsme ho nepřipojili. nebo utrhli. proto jsou ty pojistky u toho relé
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Relé jsi tedy našel a co pojistku k němu pro ten silový obvod k čerpadlu? Ta pojistka má být spolu s relé v držáku pod ECU v motorovém prostoru.
Sorry, už vidím, že ani na pojistku nic neleze ... No kromě čerpadla tedy nejde x dalších věcí viz popisek, je to obvod 30
Tak přívod na tu S2M pojistku jde z pinu 6 v T6 konektoru pro připojení na přední kabelový svazek vozu. Pin T6/2 v tom konektoru je pak odvod z relé na čerpadlo. Pojistky S1M a S3M obvod 15 jsou krmený z pinu T6/1. Najdi T6 a prověř
Sorry, už vidím, že ani na pojistku nic neleze ... No kromě čerpadla tedy nejde x dalších věcí viz popisek, je to obvod 30
Tak přívod na tu S2M pojistku jde z pinu 6 v T6 konektoru pro připojení na přední kabelový svazek vozu. Pin T6/2 v tom konektoru je pak odvod z relé na čerpadlo. Pojistky S1M a S3M obvod 15 jsou krmený z pinu T6/1. Najdi T6 a prověř
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já právě žiju v tom že je to tak 22 let přijelo fáčko a chytlo zdechlo, relátko na čerpadlo jsem našel na pojistkovce a když jsem ho podržel tak to nepomohlo, majitel si nechal udělat klíč který neměl transporder, tehdy jsem vůbec nevěděl co to je u favorita imobilizer, a řekl bych že do dnešního dne jsem fáčko s immo neviděl, fáčko si živě pamatuju zelená karibik zatáhli jsme ho kamočovi do autorizáku a on ho spojízdnil bylo potřeba jen veliký techničák, asi toho bylo víc verzí já měl třeba garde stříkačku nebo MPi již v roce 95OťasTDi píše:chlapci mám info, že ten plus vůbec nejde z kabiny a už vůbec né z té pojistkovky, ale od starteru. je tam prý drátek na očku...možná jsme ho nepřipojili. nebo utrhli. proto jsou ty pojistky u toho relé