Favorit napětí na dotek palivového čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Kluci všichni to myslíte dobře, Vici tobě také moc děkuji, ale prosím vás, dobře čtěte otázku:

OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ??? To že tam není, vím, že není na té svorkovnici 6 pin vím. To že tam natáhnu na tvrdo z baterky a vybavím pojistkovým futrem a pojistkou 15A taky, ale chtěl bych to pak udělat origo. Jenže nevím, kam ten červený drát mám origo připojit. Někde u releové sady? Na spínačce? Nebo někde nad pedálama??? Na to se ptám. Hallák ani klapka mě nezajímají. Jiskru atd jsem udělal jako první věc
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo to bych ti rád našel, kdyby bylo kde.. leda musíš jít po drátu - tipuju směr pojistková skříňka. a ty měly občas problém se studenými spoji. zkusil bych ji vyndat, rozdělat a vše proletovat s přídáním cínu dle potřeby + zkontrolovat konektory, jestli některý pin není vyjetý
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jj natáhnu to zatím na tvrdo, abych to zpojízdnil a pak půjdu po drátu...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Obrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]Kluci všichni to myslíte dobře, Vici tobě také moc děkuji, ale prosím vás, dobře čtěte otázku:

OD KUD SE BERE NAPĚTÍ PŘÍVODU TOHO PALIVOVÉHO RELÉ???

Pojistková a reléová škříň Felicie škoda panda si zadej

tam máš všechno relátka, pojistky i schéma, de to z třicítky tu spíná relátko přes pojistku a dál
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Aby jsi tam náhodou nenašel skrytý vypínač,který odpojuje čerpadlo.jinak se to dá přes diagnostiku spustit akční členy a měřit jestli signál leze z ŘJ.Relé máš asi OK?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no vypínač by tam mohl být !

Miloši, Felda to má jinak, tak to má už všecko v pojistkovce, Favorit ne
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

přesně tak miloši....já jsem včera večer koukal na ty schémata a je to jinak neš felda. skrytý vypínač mě napadnul, ale to auto přijelo a dělali jsme tam jen spojku. nikdo nic nevypínal...a teď jde o to...je ta 30ka stálá, nebo je to 30a spínaná přes relátko a pojistku. taky je mi divný, že by dopředu táhnuli nejištěný drát...a když už jsme u toho, k čemu je ta třetí pojistka. dle schéma karla4 čerpadlo, cívka a ???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně si myslím že se přerušil někde kablík nebo vytáhnul plíšek z konektoru, jak se motor pouštěl dolů aby šla převodovka vytáhnout, projdi zevrubě tu kabeláž.

Nedávo jsem řešil občas stávkující klapku na Fabii HTP, tak jsem zatahal za kabeláž od jednotky do klapky a z konektoru klapky jsem vytáhnul kablík od pinu.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

v 18 hod jdu na to. dám vědět
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]přesně tak miloši...


a je problém tu pojistkovku vytáhnout vyšroubovat ten tištíák , zjistit problém a přeletovat ?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

miloši tam to nebude...problém to není, ale musím brát v úvahu, že auto normálně přijelo a jen se udělala spojka tak nic. na náhody nevěřím, alevěřím tomu co píše tomas, že jsme zkurvili svazek a přetrhli drát, jenže vidět nic není a tak jsem ho chtěl natáhnout znova, než rozbandážovávat svazek. vím i který chci, jen nevím od kud je připojený a proto jsem založil tohle vlákno...Od kud jde přívod na dotek palivového relé :D fyzicky....ale zatím jsem se to nedozvěděl a tak nezbývá než to rozizolovat a zatahat...můj tip je přímo ze spínačky....ale nevím a proto se celou dobu na to ptám :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

chlapci mám info, že ten plus vůbec nejde z kabiny a už vůbec né z té pojistkovky, ale od starteru. je tam prý drátek na očku...možná jsme ho nepřipojili. nebo utrhli. proto jsou ty pojistky u toho relé
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Relé jsi tedy našel a co pojistku k němu pro ten silový obvod k čerpadlu? Ta pojistka má být spolu s relé v držáku pod ECU v motorovém prostoru.

Sorry, už vidím, že ani na pojistku nic neleze ... No kromě čerpadla tedy nejde x dalších věcí viz popisek, je to obvod 30

Obrázek

Tak přívod na tu S2M pojistku jde z pinu 6 v T6 konektoru pro připojení na přední kabelový svazek vozu. Pin T6/2 v tom konektoru je pak odvod z relé na čerpadlo. Pojistky S1M a S3M obvod 15 jsou krmený z pinu T6/1. Najdi T6 a prověř ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:chlapci mám info, že ten plus vůbec nejde z kabiny a už vůbec né z té pojistkovky, ale od starteru. je tam prý drátek na očku...možná jsme ho nepřipojili. nebo utrhli. proto jsou ty pojistky u toho relé
já právě žiju v tom že je to tak 22 let přijelo fáčko a chytlo zdechlo, relátko na čerpadlo jsem našel na pojistkovce a když jsem ho podržel tak to nepomohlo, majitel si nechal udělat klíč který neměl transporder, tehdy jsem vůbec nevěděl co to je u favorita imobilizer, a řekl bych že do dnešního dne jsem fáčko s immo neviděl, fáčko si živě pamatuju zelená karibik zatáhli jsme ho kamočovi do autorizáku a on ho spojízdnil bylo potřeba jen veliký techničák, asi toho bylo víc verzí já měl třeba garde stříkačku nebo MPi již v roce 95
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“