Zachovat KAT ano/ne ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Zachovat KAT ano/ne ?
81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...
V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo
V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Re: Zachovat KAT ano/ne ?
Sezen prvni cast s katem z arl..a uplne na pohodu,mel jsem stejnou konfiguraci a jelo hezky i s katemkovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...
V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo
Octavia II RS
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zachovat KAT ano/ne ?
Dobrý den,kovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...
V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo
vzhledem k HW je možné a doporučujeme ho ponechat. S kvalitním SW úpravou to nebude problém.
Dobrý den,
prosím o radu, jelikož se vyznám v astmatických vysokootáčkových srandách, ale turbomotor je pro mne tabu. Před rokem jsem koupil Oktávku 81 kw, 290 tis. km, SW Cimbu, jinak sériovka. Měnil jsem sací potrubí, které ale nevykazovalo zásadní zanesení. Nevím případnou návaznost na zakarbonování celého motoru. Katalyzátor a EGR jsem nahradil výrobky Darkside. Bylo třeba vyčistit regulaci, ovšem k nastalé finanční tísni odkládáno. Auto bez katu jezdilo půl roku. Nyní došlo k destrukci turba, kdy se rozlétl sací domek. Motor ohřívám, turbo dochlazuji, olej měním max po 10 tis.
Nastává otázka. Mohlo turbo odejít kvůli odstraněnému katu? Nerad bych dal nové a zase se odporoučelo.
Nemohl se spíš utrhnout kus karbonu?
Může zatuhlé naklápění lopatek za destrukci?
Díky za odborné rady
prosím o radu, jelikož se vyznám v astmatických vysokootáčkových srandách, ale turbomotor je pro mne tabu. Před rokem jsem koupil Oktávku 81 kw, 290 tis. km, SW Cimbu, jinak sériovka. Měnil jsem sací potrubí, které ale nevykazovalo zásadní zanesení. Nevím případnou návaznost na zakarbonování celého motoru. Katalyzátor a EGR jsem nahradil výrobky Darkside. Bylo třeba vyčistit regulaci, ovšem k nastalé finanční tísni odkládáno. Auto bez katu jezdilo půl roku. Nyní došlo k destrukci turba, kdy se rozlétl sací domek. Motor ohřívám, turbo dochlazuji, olej měním max po 10 tis.
Nastává otázka. Mohlo turbo odejít kvůli odstraněnému katu? Nerad bych dal nové a zase se odporoučelo.
Nemohl se spíš utrhnout kus karbonu?
Může zatuhlé naklápění lopatek za destrukci?
Díky za odborné rady
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Špatně fungující regulace = přefuky, tzn. přetáčení turba. K tomu ještě mizerný chip od Cimbu, který tomu jistě "pomohl". Dát nový turbo a nahrát sériový soft, nebo dát kvalitní chip a najede to milión
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5