fabia - různé kontrolky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia - různé kontrolky
zdravim
fabia 1,2 htp 4 ventil, r.v. 2006.
normalne s tim jezdim a dojedu s teplym motorem k obchodu, za 20 min prijdu a nenabehnou kontrolky, ani ukazatele km, nenasartuju.
pripoim druhou baterku pres kabely a jedu, stalo se mi to i s druhou baterkou, auto dobiji
tak se to deje sem tam jak kdy.
baterka ok, pri jizde mi jemne blika podsviceni hodin a kilometrovniku a nekdy jemne problikavaji svetla...
chci projit ukostreni - ma nekdo nejake typ?
dik
fabia 1,2 htp 4 ventil, r.v. 2006.
normalne s tim jezdim a dojedu s teplym motorem k obchodu, za 20 min prijdu a nenabehnou kontrolky, ani ukazatele km, nenasartuju.
pripoim druhou baterku pres kabely a jedu, stalo se mi to i s druhou baterkou, auto dobiji
tak se to deje sem tam jak kdy.
baterka ok, pri jizde mi jemne blika podsviceni hodin a kilometrovniku a nekdy jemne problikavaji svetla...
chci projit ukostreni - ma nekdo nejake typ?
dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Re: fabia - erozne kontrolky
Přesně takhle se mi chovala A6tka. Úplně stejné příznaky. Dělal jsem s tím všechno možné, diagnostika a vše okolo bylo v pořádku až mechanik, který mi to nakonec dělal, přišel s tím, že je to budíkama. Nevěřil jsem, ani tady na fóru tomu pár lidí nevěřilo, ale skutečně, koupili jsme jiné budíky, vyměnili je a auto jezdí bez problémů.losmiros píše:zdravim
fabia 1,2 htp 4 ventil, r.v. 2006.
normalne s tim jezdim a dojedu s teplym motorem k obchodu, za 20 min prijdu a nenabehnou kontrolky, ani ukazatele km, nenasartuju.
pripoim druhou baterku pres kabely a jedu, stalo se mi to i s druhou baterkou, auto dobiji
tak se to deje sem tam jak kdy.
baterka ok, pri jizde mi jemne blika podsviceni hodin a kilometrovniku a nekdy jemne problikavaji svetla...
chci projit ukostreni - ma nekdo nejake typ?
dik
Ale netvrdím, že to tak musí být i u tebe
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
děkuji za radu...
alternátor nevim, můžu ho nechat repasovat, jezdím s měřičem napětí v zapalovači, pod 13.8 to neklesa napětí. navíc si myslím, kdyby to nedobíjelo tak bych prostě dojel a skončil, ne že to dam na kabely a pak jezdím normál zase třeba 10 startů.
přístrojovku nemám druhou - teda mám na 1,4 nevím esli by tam pasovala.
divné je, že se to chová jako vybitá bat. pripojím na kabel druhou a startuju bez problem. baterku dám nabíjet a za chvilku nabitá, nic moc necucá. do dvou ampér na 20 min. klasicky
nemá fabia nějaké spínací relé na centrální řj?
alternátor nevim, můžu ho nechat repasovat, jezdím s měřičem napětí v zapalovači, pod 13.8 to neklesa napětí. navíc si myslím, kdyby to nedobíjelo tak bych prostě dojel a skončil, ne že to dam na kabely a pak jezdím normál zase třeba 10 startů.
přístrojovku nemám druhou - teda mám na 1,4 nevím esli by tam pasovala.
divné je, že se to chová jako vybitá bat. pripojím na kabel druhou a startuju bez problem. baterku dám nabíjet a za chvilku nabitá, nic moc necucá. do dvou ampér na 20 min. klasicky
nemá fabia nějaké spínací relé na centrální řj?
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Asi bych teda hledal,co ti baterku vybije. Špatná baterka - dobíjení normální ale kapacita v baterce není. Po zastavení sleduj ten tvúj voltmetr a uvidíš,že asi padá baterka. Jeli baterka 2 a více let,je to možné.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Geo,
Normalne otocim klickem do prvni polohy, kontrolky se neroznou, starter se ani nepohne. Napeti na bat 12,8v
Pripojim druhou bat pres kabely, nastartuju,oddelam kabely a jezdim, pak startuju normalne.
Krouzek pod volantem se musi vymenit?nebo nejak procistit
Dik
Normalne otocim klickem do prvni polohy, kontrolky se neroznou, starter se ani nepohne. Napeti na bat 12,8v
Pripojim druhou bat pres kabely, nastartuju,oddelam kabely a jezdim, pak startuju normalne.
Krouzek pod volantem se musi vymenit?nebo nejak procistit
Dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
kam pripojis tu druhu baterku, presne...
na baterku alebo to ma extra minus na pripojenie baterie na start?
pretoze je nemozne aby si na beterke nameral 12V a kontrolky sa nerozsvietia a pridas k hlavnej baterke (ktora ma 12V) dalsiu baterku a funguje to.
straca sa ti to niekde medzi hlavnou baterkou a miestom kde pripajas pridavnu baterku , alebo pises blbosti.
ak je to tak ako pisem ja tak kruzok pod volantom s tym nic nema.
na baterku alebo to ma extra minus na pripojenie baterie na start?
pretoze je nemozne aby si na beterke nameral 12V a kontrolky sa nerozsvietia a pridas k hlavnej baterke (ktora ma 12V) dalsiu baterku a funguje to.
straca sa ti to niekde medzi hlavnou baterkou a miestom kde pripajas pridavnu baterku , alebo pises blbosti.
ak je to tak ako pisem ja tak kruzok pod volantom s tym nic nema.
Ted jezdim,auto stoji venku,mrzne,tyden v kuse,prijdu a start v pohode, ted se mi ta moje zavada dlouho neprojevila.,jen sem tam probliknou svetla,vetsinou kdyz vyradim a spadnou otacky na volnobeh.
Druhou baterku pripojim normal paralelne plus na plus, minus na minus.
Myslim si,ze to bude nejakej kontakt asi, nebo regulator napeti,alternator
Druhou baterku pripojim normal paralelne plus na plus, minus na minus.
Myslim si,ze to bude nejakej kontakt asi, nebo regulator napeti,alternator
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power