fabia - různé kontrolky

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

fabia - různé kontrolky

Příspěvek od losmiros »

zdravim
fabia 1,2 htp 4 ventil, r.v. 2006.
normalne s tim jezdim a dojedu s teplym motorem k obchodu, za 20 min prijdu a nenabehnou kontrolky, ani ukazatele km, nenasartuju.
pripoim druhou baterku pres kabely a jedu, stalo se mi to i s druhou baterkou, auto dobiji
tak se to deje sem tam jak kdy.

baterka ok, pri jizde mi jemne blika podsviceni hodin a kilometrovniku a nekdy jemne problikavaji svetla...

chci projit ukostreni - ma nekdo nejake typ?
dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Re: fabia - erozne kontrolky

Příspěvek od amg124 »

losmiros píše:zdravim
fabia 1,2 htp 4 ventil, r.v. 2006.
normalne s tim jezdim a dojedu s teplym motorem k obchodu, za 20 min prijdu a nenabehnou kontrolky, ani ukazatele km, nenasartuju.
pripoim druhou baterku pres kabely a jedu, stalo se mi to i s druhou baterkou, auto dobiji
tak se to deje sem tam jak kdy.

baterka ok, pri jizde mi jemne blika podsviceni hodin a kilometrovniku a nekdy jemne problikavaji svetla...

chci projit ukostreni - ma nekdo nejake typ?
dik
Přesně takhle se mi chovala A6tka. Úplně stejné příznaky. Dělal jsem s tím všechno možné, diagnostika a vše okolo bylo v pořádku až mechanik, který mi to nakonec dělal, přišel s tím, že je to budíkama. Nevěřil jsem, ani tady na fóru tomu pár lidí nevěřilo, ale skutečně, koupili jsme jiné budíky, vyměnili je a auto jezdí bez problémů.
Ale netvrdím, že to tak musí být i u tebe
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No já bych to tipl spíš na alternátor. Pokud to přes kabely nakopne...To mi spíš ukazuje že ten altik se zkratne.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

děkuji za radu...

alternátor nevim, můžu ho nechat repasovat, jezdím s měřičem napětí v zapalovači, pod 13.8 to neklesa napětí. navíc si myslím, kdyby to nedobíjelo tak bych prostě dojel a skončil, ne že to dam na kabely a pak jezdím normál zase třeba 10 startů.

přístrojovku nemám druhou - teda mám na 1,4 nevím esli by tam pasovala.

divné je, že se to chová jako vybitá bat. pripojím na kabel druhou a startuju bez problem. baterku dám nabíjet a za chvilku nabitá, nic moc necucá. do dvou ampér na 20 min. klasicky

nemá fabia nějaké spínací relé na centrální řj?
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Asi bych teda hledal,co ti baterku vybije. Špatná baterka - dobíjení normální ale kapacita v baterce není. Po zastavení sleduj ten tvúj voltmetr a uvidíš,že asi padá baterka. Jeli baterka 2 a více let,je to možné.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

Baterka nepada ani z ni neutika zadnej proud.
Ted se mi to delsi dobu nestalo
Pozoruji jen to problikavani ny podsviceni displeju pristrojovky a i u radia jsem si vsiml.
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To blikání bude dělat snímač otočení volantu.To startovaní dělá co netočí ani starter nebo starter točí a nechytne.
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

Geo,
Normalne otocim klickem do prvni polohy, kontrolky se neroznou, starter se ani nepohne. Napeti na bat 12,8v

Pripojim druhou bat pres kabely, nastartuju,oddelam kabely a jezdim, pak startuju normalne.

Krouzek pod volantem se musi vymenit?nebo nejak procistit
Dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

kam pripojis tu druhu baterku, presne...
na baterku alebo to ma extra minus na pripojenie baterie na start?
pretoze je nemozne aby si na beterke nameral 12V a kontrolky sa nerozsvietia a pridas k hlavnej baterke (ktora ma 12V) dalsiu baterku a funguje to.
straca sa ti to niekde medzi hlavnou baterkou a miestom kde pripajas pridavnu baterku , alebo pises blbosti.
ak je to tak ako pisem ja tak kruzok pod volantom s tym nic nema.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Omrkni si kostru co jde z baterky na kastli může bejt schnilá pod tou bužírkou očisti si póly a očka na baterce už mě to taky vypeklo
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

Ted jezdim,auto stoji venku,mrzne,tyden v kuse,prijdu a start v pohode, ted se mi ta moje zavada dlouho neprojevila.,jen sem tam probliknou svetla,vetsinou kdyz vyradim a spadnou otacky na volnobeh.

Druhou baterku pripojim normal paralelne plus na plus, minus na minus.
Myslim si,ze to bude nejakej kontakt asi, nebo regulator napeti,alternator
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“