Leon 1M 1.9 ARL- Spotřeba volnoběh 1.2L/H

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
smola26
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 dub 2015, 18:30

Leon 1M 1.9 ARL- Spotřeba volnoběh 1.2L/H

Příspěvek od smola26 »

Čau borci,

Už jsem vážně zoufalý.
Od koupě Leonka se podotýkám s problémem zvýšené spotřeby na volnoběh.

Ze začátku jsem to tipoval na špatně nastavenou synchronizaci volnoběhu. Ta byla +3,5 °.
Ihned jsme ji tedy doladili na 0 °, avšak problém setrvával.
Další tip směřoval na špatně nastavené rozvody, takže rozvody dolů nastavení dle přípravků, opět seřízení volnoběhu na 0 °.
Dále následovala v rámci údržby výměna všech filtrů, včetně pal a palivového "termo ventilu na filtru".

Seřízení vstřikovačů na 180 °.
Smazání adaptačních hodnot, od původního majitele tam byl chip na 135kw od nějaké Nemecké firm měl ho tam cca 7 let.
Nechal jsem z důvodu testování a hraní si nahrát origo.

Udivuje mě jedna věc a to, že spotřeba se zvyšuje dle ohřátí motoru ač by tomu mělo být obráceně.

Při studeném startu po cca 5 min běhu 0,6-07 l/h.
Po postupném ohřátí se hodnota zvyšuje až na onu 1,2 l/h.

Stejná hodnota v jednotce motoru.

Hodnoty vstřikovačů 1 a 4 válec do 1,5mg max.
(Gumičky už mám připravené na výměnu)

Zkoušel jsem i nechat motor běžet bez drážkového motoru, napadlo mě, že třeba servo nebo alternátor má velký odběr, ale bohužel = stejné hodnoty.


Už opravdu nevím co s tím, motor šlape jako hodinky přede si studený/teplý start na drc...

V minulosti měněná hydra a vačka.

Spotřeba dle pal PC v pořádku (dálnice 6-6,3l/100km, jediný co mě sere když zastavím a stojím třeba 5min rapidně se zvedne průměrná spotřeba kvůli téhle debilnií hodnotě 1,2l/h.

Kdyby někdo věděl co stím mile rád odměním :)
Jsem z Mladé Boleslavi.
;) (hm)
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

a zvedne se jen podle pal pc nebo i realne podle tankovani?
smola26
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 dub 2015, 18:30

Příspěvek od smola26 »

Jen na pal PC.
Je to spíš pro pocit, jedu dejme tomu za 5,8 zastavím vrčí 5 min a hned je tam 6,5 ..
Čím kratší trasa tím víc to lítá do nesmyslu. Ale dálku to ovlivňuje také, jedná se o situace dochlazování turba atd..
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Měl jsem tohle celý roky na Boře ARL. Ale tam kecala i průměrná spotřeba o cca 1,5l. Měl jsem ji od 40tkm do cca 160tkm, celou dobu to samý a přitom motor chodil jak hodinky. Tenkrát na to koukal i Reesha a neudělal s tím nic. Neřešil bych to.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A čo budíky, majú správne kódovanie ? Skúsil by som pozrieť aj to, či náhodou nemajú zlé kódovanie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

u mňa napr. nieje najdôležitejšie číslo na displeji, ale km podľa tankovania (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“