Spodek motoru BKD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31

Spodek motoru BKD na rotačku

Příspěvek od tpolak »

Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ :-) , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet :D ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit :-) Díky
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

V prvni rade by to chtelo pisty z 8v a myslim ze hlava k bloku ani nejde.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ak sa nemýlim tak BKD bol 16 ventil čiže určite by to chcelo ako už bolo spomenuté iné piesty, každopádne nápad zaujímavy len netuším či ti bude pasovať vôbec hlava, to je asi ten najväčší problém
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Re: Spodek motoru BKD na rotačku

Příspěvek od A6TDI »

tpolak píše:Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ :-) , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet :D ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit :-) Díky
V cem prosim spociva benefit tehle upravy ? Diky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No ja sa zase pohravam s myslienkou nastruhat na 2.0 TDI CR cerpadlo rotocerpadlo s axialnym piestom
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

TDI tech píše:No ja sa zase pohravam s myslienkou nastruhat na 2.0 TDI CR cerpadlo rotocerpadlo s axialnym piestom
:-) :-D
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

TDI tech píše:No ja sa zase pohravam s myslienkou nastruhat na 2.0 TDI CR cerpadlo rotocerpadlo s axialnym piestom
Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31

Příspěvek od tpolak »

Benefit tam je, vesměs se na to všechno valí doma :-) písty z 6V, čerpadlo s 12 hlavou, hlava z rotačky. Jasně je tam dost věcí na řešení, kdybych to měl jako smrtelník všechno platit za plné ceny, byla by to sebevražda. Známý motorář honuje válce, písty jsou z BMP, ojnice BKD, nové jak ojniční tak hlavní lágry, pístní kroužky. Hlava z rotačky tam pásne, blok je v podstatě převrtaná 1,9 PD. Držák olejového filtru zůstane z BKD, snímač otáček se bud vyřeší úpravou setrvačníku, nebo výrobou řemenice na kliku, ale to až to bude doma na stole. No a když to neklapne on se ten spodek po generálce prodá :-)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

no tak skús a potom zase budeme o niečo múdrejší :D keď to bude klapať verím že viac machrov sa nájde
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

to turbo kamna power: Pretoze 2.0 16V rotacku zjavne nema nikto (crazy)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Spodek motoru BKD na rotačku

Příspěvek od jericho-3 »

tpolak píše:Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ :-) , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet :D ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit :-) Díky
Jestli tohle dáš dohromady a bude to fungovat , tak si borec .Tohle snad ještě nikdo nezkoušel a proto je to zajímavé, jen to nesmíš prodat, protože na tohle kupovat ND by byla ruleta.. :D
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Radsi dejte dokopy 2.5 r5 turbo ... to bude lepsi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nebo 2,3 VR5 turbo,atmosféru mám.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

martinsidlo píše:Nebo 2,3 VR5 turbo,atmosféru mám.
Tam je slaby spodek .to chce aspon 400 450 ps jinak nema cenu .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ty jsi už něco takového řídil? Nespíš a nemáš ruku v nočníku? :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“