Spodek motoru BKD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spodek motoru BKD na rotačku
Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit Díky
Ak sa nemýlim tak BKD bol 16 ventil čiže určite by to chcelo ako už bolo spomenuté iné piesty, každopádne nápad zaujímavy len netuším či ti bude pasovať vôbec hlava, to je asi ten najväčší problém
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: Spodek motoru BKD na rotačku
V cem prosim spociva benefit tehle upravy ? Dikytpolak píše:Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit Díky
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Benefit tam je, vesměs se na to všechno valí doma písty z 6V, čerpadlo s 12 hlavou, hlava z rotačky. Jasně je tam dost věcí na řešení, kdybych to měl jako smrtelník všechno platit za plné ceny, byla by to sebevražda. Známý motorář honuje válce, písty jsou z BMP, ojnice BKD, nové jak ojniční tak hlavní lágry, pístní kroužky. Hlava z rotačky tam pásne, blok je v podstatě převrtaná 1,9 PD. Držák olejového filtru zůstane z BKD, snímač otáček se bud vyřeší úpravou setrvačníku, nebo výrobou řemenice na kliku, ale to až to bude doma na stole. No a když to neklapne on se ten spodek po generálce prodá
Re: Spodek motoru BKD na rotačku
Jestli tohle dáš dohromady a bude to fungovat , tak si borec .Tohle snad ještě nikdo nezkoušel a proto je to zajímavé, jen to nesmíš prodat, protože na tohle kupovat ND by byla ruleta..tpolak píše:Válí se mi tu polomotor z BKD v celkem slušném stavu. Pohrávám si s myšlenkou předělat to na rotačku, bude tam na řešení dost problémů. Jiné písty, snímač otáček, kladka na rozvodech apod. , přesto láká mě to si s tím pohrát, viděl bych to jako dobrý základ , ale k věci možná jsme málo hledal, ale nenašel jsem, že by to tu někdo zkoušel. Zajímá mě Váš názor (dej tam ASZ, nebo ARL nechci slyšet ) zda se někdo setkal s neřešitelným problém při téhle úpravě, jaký by mohl být potenciál apod.. Na začátek bych viděl výkon kolem cca 200 koní, které časem stejně začnou nudit Díky
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5