Felicie 1.6 MPi AEE- špatná teplota vody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Felicie 1.6 MPi AEE- špatná teplota vody

Příspěvek od Jaroušek »

čest, podle vagíny se to neohřeje víc jak 60 st. pana Celsia, i budík mi ukazuje cca 3mm pod prostřední rysku. Inu neváhal jsem, vyměnil nový termostat i s hrdlem ale podle vagu stále cca 60 st...… dal jsem teploměr do vody a teploměr ukazuje cca 80 st a i při této teplotě pustil termostat vodu do chladiče...….čili bude v háji to 4-pin čidlo na přírubě termostatu?ráno to ukazovalo -7 a bylo cca -1. A druhá otázka, může toto způsobit spotřebu cca 9L na 100? asi ho vyměním ale chci podiskutovat :) díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a máš tam modrý kroužek? na čidle?

tu spotřebu to dělá když jezdíš do obchodu a po městě tak klidně 10 litrů lehká nožka 80 termostat je taky málo klidně ho 2 mm ubrus, mám podobný problém, potřeboval jsem hned v neděli čidlo teploty a vytáhl ho zmé feldy, pak jsem nějaké našel jezdím jen do obchodu a 10 l zatím nemám čas to řešit
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:a máš tam modrý kroužek? na čidle?

tu spotřebu to dělá když jezdíš do obchodu a po městě tak klidně 10 litrů lehká nožka 80 termostat je taky málo klidně ho 2 mm ubrus, mám podobný problém, potřeboval jsem hned v neděli čidlo teploty a vytáhl ho zmé feldy, pak jsem nějaké našel jezdím jen do obchodu a 10 l zatím nemám čas to řešit
mám tam černý snímač......jinak je to převážně couraní jak píšeš ale počítal jsem tak max 7L.......No vyřeším zřejmě to čidlo bo pro jednotku bude to čidlo směrodatné......jinak tedy spotřebu už neřeším, pokud to je normál tak o.k. teď jen tedy proč vga ukazuje cca 60 st ale voda má přes 80
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš tam čtyřpinové čidlo a na prd dva piny máš do řj a dva do přístrojovky a to ti nesedí

na dobrou spotřebu to musí sedět rafika musí být na prostřeku a blízko devadesáti pak to nežere jezdí a supr topí, jinak dík moc ted jsem se do toho dokopal objednal jsem čidlo i ubrousím tyčku termostatu mi už to leze tak k druhé čárce, felda je přesně syna pořád velmi heźká udržovaná, z dovozu ve výbavě, co dávám feldy do šrotu a je tam nějaká hezká vychytávka tam přemontuju, ale nikdo sní nechce jezdit
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:máš tam čtyřpinové čidlo a na prd dva piny máš do řj a dva do přístrojovky a to ti nesedí

na dobrou spotřebu to musí sedět rafika musí být na prostřeku a blízko devadesáti pak to nežere jezdí a supr topí, jinak dík moc ted jsem se do toho dokopal objednal jsem čidlo i ubrousím tyčku termostatu mi už to leze tak k druhé čárce, felda je přesně syna pořád velmi heźká udržovaná, z dovozu ve výbavě, co dávám feldy do šrotu a je tam nějaká hezká vychytávka tam přemontuju, ale nikdo sní nechce jezdit
jaké čidlo jsi objednal? Značku......díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jaroušek píše:
slovacek.milos píše: jaké čidlo jsi objednal? Značku......díky
v kell jsem našel jen jedno z modrým pruhem značku to nemá, zabaleno v sáčku , je tam napsíno 12V 140 stupnů číslo dílu a že to vyrobili 12 měsíc 1998
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:
slovacek.milos píše: jaké čidlo jsi objednal? Značku......díky
v kell jsem našel jen jedno z modrým pruhem značku to nemá, zabaleno v sáčku , je tam napsíno 12V 140 stupnů číslo dílu a že to vyrobili 12 měsíc 1998
jj, na ten jsem taky koukal, co to však bude za sracku , no uvidíme....potom napíši
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jaroušek"]

já jsem zjistil totílní cirkus zapneš klíček na teploměru asi 70 a v řj 65 za chvilku tam skočí 21 a když vypneš klíček a zaúpneš tak mínus 40 a pak zas 19 necháš čidlo odpočinout a situace se opakuje :roll:
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tak snad tu spotřebu stáhnu na 5 L :) tatík našel jakési jiné čidlo modré, vyzkoušel jsem ho v hrnku a už čidluje
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:
já jsem zjistil totílní cirkus zapneš klíček na teploměru asi 70 a v řj 65 za chvilku tam skočí 21 a když vypneš klíček a zaúpneš tak mínus 40 a pak zas 19 necháš čidlo odpočinout a situace se opakuje :roll:
jj. to -40 mi tam taky skočí na chvilku
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to bude asi náhradní teplota -40 co je dobré že to přestalo cukat, sousedka potřebovala na koktávku rozdělovač tak jsem ji ho přemontoval a co jsem dal další tak mi to cukalo ale bylo to asi tou teplotou
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

1,3 mpi a 1,6 měly číslo se žlutým proužkem, to pak nahradilo s modrým, pokud se nepletu. Diesel měl se zeleným
čidlo musí být samozřejmě ok a žádný šmejd..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Vici"]1,3 mpi a 1,6 měly pokud se nepletu.]

pleteš z výroby 1.3 žlutá 1.6 modrá D zelená, pak někdo vymyslel že modrá je totožná se žlutou

pro zajímavost jsem dal ty čidla za okno a ráno změřil a jsou rozdílná, napsal jsem to někde na škodapanda, vím jen že žluté ti dá v D feldě místo 80 60 du to změřit
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

1,6 měla taky žlutou.. svého času jsem kupoval origo celé tělesa s termostatem a bylo v ceně i čidlo - to byla jediná možnost aby termostat fungoval jak má
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jaroušek píše:[jj. to -40 mi tam taky skočí na chvilku
= přerušený vodič nebo zkrat na plus

128 stupňů = zkrat na kostru

taky jsem měl na 98 AEE origo z linky VW/Seat čidlo se žlutým ;) Etka ale píše modrý 6U0919501B ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“