Felicie 1.6 MPi AEE- špatná teplota vody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:1,6 měla taky žlutou.. svého času jsem kupoval origo celé tělesa s termostatem a bylo v ceně i čidlo - to byla jediná možnost aby termostat fungoval jak má
je to možné před desítkou let se o tom vedly debaty, našel deatu že udělali mi hlavu a zvedla se mi spotřeba po městě a o dost nakonec se zjistilo že mi mechanik dal čidlo se žlutým ted mám modé s potřeba ok i to psali že žlutá je adekvátní náhrada modého že modré se už nedělají ale zvýroby šly ty tři barvy, nejlepší je vag a podívat se však vici jestli jsi tam četl to čilo co jsem tam dal vyrobeno 12/1998, kdysi to psali že když dáš do čajny skur.... šroubovák tak ti ho tak vyrobí

já už to mám na parádu ten šmejd za kilo fachčí teplota sedí s teploměrem, vyčistil jsem klapku byla skoro 13 stupnů, zvedl jsem teplotu motoru, přifoukl gumy a je to někde jinde ;) zitra tam dám SPDS že prěj chtějí zvednou flast když nesvítíš na pět tisíc :roll:
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Rayx píše:
Jaroušek píše:[jj. to -40 mi tam taky skočí na chvilku
= přerušený vodič nebo zkrat na plus

128 stupňů = zkrat na kostru

taky jsem měl na 98 AEE origo z linky VW/Seat čidlo se žlutým ;) Etka ale píše modrý 6U0919501B ...
může být, ale ono to na vagu skočí fakt na 0.5s a taky né vždy.........pak se to hned srovná
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jaroušek píše:na 0.5s a taky né vždy.........pak se to hned srovná
skáče mi to tam na půl sekundy jak píšeš už jsem to kontroloval, nikdy jsem se na to nezaměřoval,

ono 1,6 je zajímavá máš třeba závadu 1 vstřik ko můžeš ho vyměnit stokrát a bude to tam až vyčistíš klapku tak to tuto závadu nehlásí

já jsem měl a mám pamět bez závad uvidíme spotřebu, nechápu ani klapku 13 stupnů a žádný karbon takový co bys prstem utřel pak jsem to už neměřil třeba de na konečnou ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak jsem tankoval a žralo mi to 9,69 na sto tak uvidíme co to bude zrát po opravě , lambáda, teploty klapka a všehny hodnoty sedí i ranní tlak
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:tak jsem tankoval a žralo mi to 9,69 na sto tak uvidíme co to bude zrát po opravě , lambáda, teploty klapka a všehny hodnoty sedí i ranní tlak
o.k, jinak jak jsi zmínil tu klapku, kolik to má mít ráno?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jaroušek píše:
slovacek.milos píše:tak jsem tankoval a žralo mi to 9,69 na sto tak uvidíme co to bude zrát po opravě , lambáda, teploty klapka a všehny hodnoty sedí i ranní tlak
o.k, jinak jak jsi zmínil tu klapku, kolik to má mít ráno?
musím zjistit felda 1,3 tak do 7 stupnů, alke těch třináct to mělo už za pochodu

prosimtě když řešíme 1,6 mi skoro všechny 1,6 start chceš se rozjet a zdechla, necháš kontrolky zhasnout start chcvilku počkáš a jede máš to taky tak?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:
slovacek.milos píše:tak jsem tankoval a žralo mi to 9,69 na sto tak uvidíme co to bude zrát po opravě , lambáda, teploty klapka a všehny hodnoty sedí i ranní tlak
o.k, jinak jak jsi zmínil tu klapku, kolik to má mít ráno?
musím zjistit felda 1,3 tak do 7 stupnů, alke těch třináct to mělo už za pochodu

prosimtě když řešíme 1,6 mi skoro všechny 1,6 start chceš se rozjet a zdechla, necháš kontrolky zhasnout start chcvilku počkáš a jede máš to taky tak?
jo, to bude stejný, já to ale vždy nechám v klidu, v zimě nakopnu a škrábu, když neškrábu tak než se usadím, jinak ale po startu cca do 5s vystartuji s protočenými koly :))))ObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jsem si vzpoměl, vagem jsem do toho nelezl, jel jsem dvě delší tratě přes sto kilometrú, taky coutračky po městě, přifoukl jsem i gumy bylo 1,9 a spotřebu lehká nožka žádné divočení 5, 9 start drb ale chce to 30 vteřin jinak klasika začne se dusit a zdechne,
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak jen mohu potvrdit snížení spotřeby na cca 8L/100 jako couračky, po výměně termostatu a čidla teploty to drží 90 st a to je jiná ……. :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jaroušek píše:tak jen mohu potvrdit snížení spotřeby na cca 8L/100 jako couračky, po výměně termostatu a čidla teploty to drží 90 st a to je jiná ……. :)
topí ale ty couračky to je u 1,6 známá vesta skoro devět a tratě do 110 km/h to umí za pět, vyčisti si klapku na stříbro a zlato tam to je taky o spotřebě indicie na klapku je vstřikovač 1 ko

mám novou OIII a felda je taková napucovaná nostalgická ;)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:tak jen mohu potvrdit snížení spotřeby na cca 8L/100 jako couračky, po výměně termostatu a čidla teploty to drží 90 st a to je jiná ……. :)
topí ale ty couračky to je u 1,6 známá vesta skoro devět a tratě do 110 km/h to umí za pět, vyčisti si klapku na stříbro a zlato tam to je taky o spotřebě indicie na klapku je vstřikovač 1 ko

mám novou OIII a felda je taková napucovaná nostalgická ;)
až bude čas tak na klapku mrknu, z venku vypadá hrozně :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

běž po ní třeba u 1,3 kde byl palubák spotřeba 7 byla klapka 10 vyšistil jsem ji a 4,5 stupně spotřeba taky padla min o litr
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“