Logy - kontrola a hodnocení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Tohle sice neni téma na hodnocení logů (jak se snažil naznačit i šulda...), ale Ondro - co to je za motor/turbo? Je tam docela přefuk, ještě aby si to při skoro 2,76 bar "nepískalo" (než dopíská :D ), jinak slušnej průběh (nárust otáček pěknej...), takže jak "všelijakej" výkon?
pašíkombi AFN B597
Pirat ciest
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 03 kvě 2016, 08:09
Bydliště: Bratislava

Prve logovanie

Příspěvek od Pirat ciest »

Zdravim dnes som si nalogovat karu a vyhodilo mi tieto hodnoty viete mi ktomu nieco povedat nakolko som novacik v tychto vodach

Robil som cistenie egr vymena vahy vduchu, vymena rozvodov a vsetkych filtrov ale stale je nejake huhlave a nema taky tah ako by mala mat jedna sa o audi a4 96kw (avf)
Obrázek
Audi A4 1,9 tdi 96 kw avf bez chipu
Andreewee
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 bře 2015, 23:12

Příspěvek od Andreewee »

FandaTDI píše:Tohle sice neni téma na hodnocení logů (jak se snažil naznačit i šulda...), ale Ondro - co to je za motor/turbo? Je tam docela přefuk, ještě aby si to při skoro 2,76 bar "nepískalo" (než dopíská :D ), jinak slušnej průběh (nárust otáček pěknej...), takže jak "všelijakej" výkon?
Aha, omlouvám se, jestli to sem teda nepatří :o

Ale když už jsem tu začal. Motor je 96kW a turbo origo. Je to trochu načipovaný, na kolik nevím, nic jsem k tomu nedostal, ale údajně 120kw (řikal ten Němčour).

Jinak výkon je pocitově menší, než když jsem to koupil. Jediný, co jsem udělal od koupě je, že jsem vyměnil intercooler vč. vedení, vyndal egr ventil a rozsypal se mi kaťák a ucpalo mi to vejfuk, takže jsem ho vysypal úplně.
Přikládám ještě 2 logy. První je na 2., 3. a 4. stupeň a druhý je jen na 4. stupeň. Podle všeho mi pomalu nabíhá turbo a u cca 3500 otáček mi padne tlak a je cítit propad výkonu. Turbo houká, podle mě jde do kopru (wallbash)

http://leteckaposta.cz/679296888
VW Golf IV Variant TDI PD 96kW + chip, r.v. 2001
tom.valovy
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27 říj 2010, 07:24
Bydliště: Doma

Prosba o prověření logu csv

Příspěvek od tom.valovy »

Zdravim mam problémy s vahou vzduchu po vyčišteni jede viz test2 drohy je jina vaha zrejme taky vadná.

Auto: Octavia1 1,9TDI 81kW AHF r.v. 1999.

S vyčištěnou vahou jede celkem dobře ale bojim se že to bude jen přechodný stav. (Test2)

S tou druhou to cuka uz od spodu a po 3000ot netahne.

Prosím o pomoc a informace co mam merit mam k dispozici VCDS kabel.https://ulozto.cz/!DWHGoigX8/log-01-003 ... est-2-csv https://ulozto.cz/!kTr7PJ4uS/log-01-003-xxx-xxx-csv
pavel.323
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 bře 2015, 23:25

log

Příspěvek od pavel.323 »

čus kluci můžete se podívat na tenhle log?je to 2.0tdi AZV na autě se dělala generálka hlavy čistilo sání atd.A od tý doby auto netáhne,hadice jsem kontroloval nikde to nefouká, podtlak taky funguje (po nastartování se regulace na turbu zatáhne).už nevím co zkontrolovat prostě nafouká jenom 1500 a to jenom ve vysokých ot.a pak to skočí do nouzáku
děkuji za rady

https://drive.google.com/file/d/0BymL7d ... ZlY0k/view
kubat88
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 čer 2016, 20:04

Příspěvek od kubat88 »

https://uloz.to/!2EWFLHs6TcNr/vaha-csv
https://uloz.to/!72quf7hJkrf6/turbo-csv
Čau kluci prosim vás mrknete mi na to ja si myslim, že váha je v čudu ale radši se chci ujistit než koupit druhou :). co jsem porovnaval grafy u jinych tak mam u toho turba nejak malo :( prosim co s tim je :D.je to škoda octavia 1.9 tdi 66kw
děkuji za odpověd
Elenora
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 21 říj 2016, 19:43
Bydliště: Letohrad

kontrola logu octavia ALH a Sharan AUY

Příspěvek od Elenora »

Ahoj pánové, mám dvě prosby:
1. octavia ALH 2001 rok, ve 280 000km dělané rozvody, turbo čištění ( včetně baňky v Holicích) před tím občas nouzák, proto jsem i měnil podtlakové hadičky, výměna n 75, čištění váhy vzduchu. Vstřiky OK, předvstřik 50, dávka 3,4mg, spotřeba dlouhodobá 4,8; naftový filtr nový, táhne plynule, ale přijde mi, že méně než předtím, nevíte čím by to mohlo být, je normální, že váha má stále minimálně 100 rozdíl reálné od požadované?

https://ulozto.cz/!hNpPRxkXckpn/octavia-csv


2. koupil jsem sharana, 85kw AUY, je snad čipovaný v liberci, po rozvodech, uhel -1,1, vstřiky ok, spotřeba volnoběh 0,7l/h, kombinovaná do 7, udělal jsem ze zvědavosti LOG, a trochu jsem se zděsil, je normální u AUY že turbo tlačí od 1500 otácek 2400baru? a druhá věc, váha píše požadovanou hodnotu stále 850, znamená to, že váha je KO?

https://ulozto.cz/!NTnrrkPRC56h/sharan-csv

děkuji moc za odpovědi (hm)
Octavia I, 66kw, EGROFF, 303000km :)
Sharan 2002, PD 85kw chip 100kw
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

lopata b5 ahu 66kW trysky a soft.. no nějak mi přijde že to extra nejede, a když se dostanu na cca 140kmh tak to odfoukne na 0.5bar cca.. n 75 jsem menil za funkcni, regulace se plynule hýbe.. nápady ?

Obrázek

2kvalt 3kvalt 4kvalt

Obrázek
4kvalt 5kvalt lehce z kopce
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Chlapy na jakých kanálech mám udělat log když passat B 5,5 1.9 TDI PD tušim 79 kW hlásí chybu 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena ?

Turbo vyčištěný a po 2 000km padá zase do nouzáku. . .
Po připojení hadičky na baňku turba jsem nasál hubou a naklápění lopatek maká volně na obě strany.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

M4rt4s píše:Chlapy na jakých kanálech mám udělat log když passat B 5,5 1.9 TDI PD tušim 79 kW hlásí chybu 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena ?

Turbo vyčištěný a po 2 000km padá zase do nouzáku. . .
Po připojení hadičky na baňku turba jsem nasál hubou a naklápění lopatek maká volně na obě strany.
turbo je kanál 11
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

díky, tušim že se ještě přihazovalo 1 a 3 ? :)
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj, tak jsem udělal log na passatu BXE hlásí chybu 17965 regulace plnicího tlaku - mez překročena
Auto padá do nouzáku když nejni ohřatý a je v zatížení.
Vyčistilo se turbo, lopatky zadrhávaly, 2000km dobrý a začlo to znova zlobit. Když sem dal na bandasku od turba hadičku a nasál hubou tak se lopatky vrací a nic nedrhne.


http://leteckaposta.cz/766930025 Tady jsou uložený logy

passat 4 mi to padlo do nouzáku
passat log na 4 do kopce

Obrázek

Obrázek
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Koukněte mi prosím někdo na to.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

podtlakem se lopatky otevírají........priviraji se sami pomocí banky když podtlak povolí. Pusou težko udelas podtlak -0,6bar tak aby banka dojela nadoraz na červík.

Mrkni jestli po nastartování ti zajede banka nadoraz na červík....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Takže jestli dobře chápu, tak, při nastartování teda musí bejt lopatky otevřený? (hadička na baňce musí sát?)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“