Logy - kontrola a hodnocení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 kvě 2016, 08:09
- Bydliště: Bratislava
Prve logovanie
Zdravim dnes som si nalogovat karu a vyhodilo mi tieto hodnoty viete mi ktomu nieco povedat nakolko som novacik v tychto vodach
Robil som cistenie egr vymena vahy vduchu, vymena rozvodov a vsetkych filtrov ale stale je nejake huhlave a nema taky tah ako by mala mat jedna sa o audi a4 96kw (avf)
Robil som cistenie egr vymena vahy vduchu, vymena rozvodov a vsetkych filtrov ale stale je nejake huhlave a nema taky tah ako by mala mat jedna sa o audi a4 96kw (avf)
Audi A4 1,9 tdi 96 kw avf bez chipu
Aha, omlouvám se, jestli to sem teda nepatříFandaTDI píše:Tohle sice neni téma na hodnocení logů (jak se snažil naznačit i šulda...), ale Ondro - co to je za motor/turbo? Je tam docela přefuk, ještě aby si to při skoro 2,76 bar "nepískalo" (než dopíská ), jinak slušnej průběh (nárust otáček pěknej...), takže jak "všelijakej" výkon?
Ale když už jsem tu začal. Motor je 96kW a turbo origo. Je to trochu načipovaný, na kolik nevím, nic jsem k tomu nedostal, ale údajně 120kw (řikal ten Němčour).
Jinak výkon je pocitově menší, než když jsem to koupil. Jediný, co jsem udělal od koupě je, že jsem vyměnil intercooler vč. vedení, vyndal egr ventil a rozsypal se mi kaťák a ucpalo mi to vejfuk, takže jsem ho vysypal úplně.
Přikládám ještě 2 logy. První je na 2., 3. a 4. stupeň a druhý je jen na 4. stupeň. Podle všeho mi pomalu nabíhá turbo a u cca 3500 otáček mi padne tlak a je cítit propad výkonu. Turbo houká, podle mě jde do kopru
http://leteckaposta.cz/679296888
VW Golf IV Variant TDI PD 96kW + chip, r.v. 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27 říj 2010, 07:24
- Bydliště: Doma
Prosba o prověření logu csv
Zdravim mam problémy s vahou vzduchu po vyčišteni jede viz test2 drohy je jina vaha zrejme taky vadná.
Auto: Octavia1 1,9TDI 81kW AHF r.v. 1999.
S vyčištěnou vahou jede celkem dobře ale bojim se že to bude jen přechodný stav. (Test2)
S tou druhou to cuka uz od spodu a po 3000ot netahne.
Prosím o pomoc a informace co mam merit mam k dispozici VCDS kabel.https://ulozto.cz/!DWHGoigX8/log-01-003 ... est-2-csv https://ulozto.cz/!kTr7PJ4uS/log-01-003-xxx-xxx-csv
Auto: Octavia1 1,9TDI 81kW AHF r.v. 1999.
S vyčištěnou vahou jede celkem dobře ale bojim se že to bude jen přechodný stav. (Test2)
S tou druhou to cuka uz od spodu a po 3000ot netahne.
Prosím o pomoc a informace co mam merit mam k dispozici VCDS kabel.https://ulozto.cz/!DWHGoigX8/log-01-003 ... est-2-csv https://ulozto.cz/!kTr7PJ4uS/log-01-003-xxx-xxx-csv
log
čus kluci můžete se podívat na tenhle log?je to 2.0tdi AZV na autě se dělala generálka hlavy čistilo sání atd.A od tý doby auto netáhne,hadice jsem kontroloval nikde to nefouká, podtlak taky funguje (po nastartování se regulace na turbu zatáhne).už nevím co zkontrolovat prostě nafouká jenom 1500 a to jenom ve vysokých ot.a pak to skočí do nouzáku
děkuji za rady
https://drive.google.com/file/d/0BymL7d ... ZlY0k/view
děkuji za rady
https://drive.google.com/file/d/0BymL7d ... ZlY0k/view
https://uloz.to/!2EWFLHs6TcNr/vaha-csv
https://uloz.to/!72quf7hJkrf6/turbo-csv
Čau kluci prosim vás mrknete mi na to ja si myslim, že váha je v čudu ale radši se chci ujistit než koupit druhou . co jsem porovnaval grafy u jinych tak mam u toho turba nejak malo prosim co s tim je .je to škoda octavia 1.9 tdi 66kw
děkuji za odpověd
https://uloz.to/!72quf7hJkrf6/turbo-csv
Čau kluci prosim vás mrknete mi na to ja si myslim, že váha je v čudu ale radši se chci ujistit než koupit druhou . co jsem porovnaval grafy u jinych tak mam u toho turba nejak malo prosim co s tim je .je to škoda octavia 1.9 tdi 66kw
děkuji za odpověd
kontrola logu octavia ALH a Sharan AUY
Ahoj pánové, mám dvě prosby:
1. octavia ALH 2001 rok, ve 280 000km dělané rozvody, turbo čištění ( včetně baňky v Holicích) před tím občas nouzák, proto jsem i měnil podtlakové hadičky, výměna n 75, čištění váhy vzduchu. Vstřiky OK, předvstřik 50, dávka 3,4mg, spotřeba dlouhodobá 4,8; naftový filtr nový, táhne plynule, ale přijde mi, že méně než předtím, nevíte čím by to mohlo být, je normální, že váha má stále minimálně 100 rozdíl reálné od požadované?
https://ulozto.cz/!hNpPRxkXckpn/octavia-csv
2. koupil jsem sharana, 85kw AUY, je snad čipovaný v liberci, po rozvodech, uhel -1,1, vstřiky ok, spotřeba volnoběh 0,7l/h, kombinovaná do 7, udělal jsem ze zvědavosti LOG, a trochu jsem se zděsil, je normální u AUY že turbo tlačí od 1500 otácek 2400baru? a druhá věc, váha píše požadovanou hodnotu stále 850, znamená to, že váha je KO?
https://ulozto.cz/!NTnrrkPRC56h/sharan-csv
děkuji moc za odpovědi
1. octavia ALH 2001 rok, ve 280 000km dělané rozvody, turbo čištění ( včetně baňky v Holicích) před tím občas nouzák, proto jsem i měnil podtlakové hadičky, výměna n 75, čištění váhy vzduchu. Vstřiky OK, předvstřik 50, dávka 3,4mg, spotřeba dlouhodobá 4,8; naftový filtr nový, táhne plynule, ale přijde mi, že méně než předtím, nevíte čím by to mohlo být, je normální, že váha má stále minimálně 100 rozdíl reálné od požadované?
https://ulozto.cz/!hNpPRxkXckpn/octavia-csv
2. koupil jsem sharana, 85kw AUY, je snad čipovaný v liberci, po rozvodech, uhel -1,1, vstřiky ok, spotřeba volnoběh 0,7l/h, kombinovaná do 7, udělal jsem ze zvědavosti LOG, a trochu jsem se zděsil, je normální u AUY že turbo tlačí od 1500 otácek 2400baru? a druhá věc, váha píše požadovanou hodnotu stále 850, znamená to, že váha je KO?
https://ulozto.cz/!NTnrrkPRC56h/sharan-csv
děkuji moc za odpovědi
Octavia I, 66kw, EGROFF, 303000km
Sharan 2002, PD 85kw chip 100kw
Sharan 2002, PD 85kw chip 100kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Chlapy na jakých kanálech mám udělat log když passat B 5,5 1.9 TDI PD tušim 79 kW hlásí chybu 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena ?
Turbo vyčištěný a po 2 000km padá zase do nouzáku. . .
Po připojení hadičky na baňku turba jsem nasál hubou a naklápění lopatek maká volně na obě strany.
Turbo vyčištěný a po 2 000km padá zase do nouzáku. . .
Po připojení hadičky na baňku turba jsem nasál hubou a naklápění lopatek maká volně na obě strany.
turbo je kanál 11M4rt4s píše:Chlapy na jakých kanálech mám udělat log když passat B 5,5 1.9 TDI PD tušim 79 kW hlásí chybu 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena ?
Turbo vyčištěný a po 2 000km padá zase do nouzáku. . .
Po připojení hadičky na baňku turba jsem nasál hubou a naklápění lopatek maká volně na obě strany.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Ahoj, tak jsem udělal log na passatu BXE hlásí chybu 17965 regulace plnicího tlaku - mez překročena
Auto padá do nouzáku když nejni ohřatý a je v zatížení.
Vyčistilo se turbo, lopatky zadrhávaly, 2000km dobrý a začlo to znova zlobit. Když sem dal na bandasku od turba hadičku a nasál hubou tak se lopatky vrací a nic nedrhne.
http://leteckaposta.cz/766930025 Tady jsou uložený logy
passat 4 mi to padlo do nouzáku
passat log na 4 do kopce
Auto padá do nouzáku když nejni ohřatý a je v zatížení.
Vyčistilo se turbo, lopatky zadrhávaly, 2000km dobrý a začlo to znova zlobit. Když sem dal na bandasku od turba hadičku a nasál hubou tak se lopatky vrací a nic nedrhne.
http://leteckaposta.cz/766930025 Tady jsou uložený logy
passat 4 mi to padlo do nouzáku
passat log na 4 do kopce
podtlakem se lopatky otevírají........priviraji se sami pomocí banky když podtlak povolí. Pusou težko udelas podtlak -0,6bar tak aby banka dojela nadoraz na červík.
Mrkni jestli po nastartování ti zajede banka nadoraz na červík....
Mrkni jestli po nastartování ti zajede banka nadoraz na červík....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM