Logy - kontrola a hodnocení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj prosím vás mohl by mi někdo zkontrolovat log turbo a váhu.
Auto nejede nejhuř ale teď se nějak rozežralo kontroloval jsem teplotu podle vagu ta je 85 výš nejde, spotřeba na volnoběh 0,7l/h, nastavení vačky skáče -0,6 až-1,1.
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004
log http://uloz.to/xfrNAgfV/log-01-003-01029-csv
Auto nejede nejhuř ale teď se nějak rozežralo kontroloval jsem teplotu podle vagu ta je 85 výš nejde, spotřeba na volnoběh 0,7l/h, nastavení vačky skáče -0,6 až-1,1.
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004
log http://uloz.to/xfrNAgfV/log-01-003-01029-csv
Prosím o kontrolu logu,auto je zdechlý jak dole,tak nahoře,je to horší než sdi,motor je Passat 2,0 TDI DPF - motor BGW 100KW .
http://uloz.to/xWZWiAMs/log-01-003-011-xxx-csv
http://uloz.to/xWZWiAMs/log-01-003-011-xxx-csv
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Zdravím všechny. Mám problém s Octávií 1,9 TDi ASV 81 kW r.v. 2002. Auto padá do nouzového režimu. Dle vagu chyba 17965 překročena horní mez plnicího tlaku. Vyměnil jsem kompletně podtlakové hadičky, staré byly zpuchřelé. Do té doby to do nouze nespadlo ani jednou. Po výměně to padá během chvíle. Dle dílenské příručky jsem překontroloval hadičky, ventil N75 - v testu akčních členů krásně a slyšitelně cvaká, mezi piny hodnota odporu 16,2 ohmu (měla by být 14-20 ohm). K podtlakové baňce jsem se blíž nedostal, dle pohledu je zrezlá tyčka co vede z baňky. Mohl by se mi případně někdo kdo tomu rozumí podívat na log? Nebude asi úplně nejlepší, ale snad z toho bude něco vidět, resp. z toho zkusit určit problém. Trochu mě tam děsí plnicí tlak 2,5 bar.... Potřebuji ještě jezdit než bych vyndal turbo na vyčištění, tak abych ho ještě před tim neodrovnal. Díky moc.
http://leteckaposta.cz/476811179
Před otevřením logu zadat 2, zamotalo se mi tam ještě jedno logování
http://leteckaposta.cz/476811179
Před otevřením logu zadat 2, zamotalo se mi tam ještě jedno logování
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Ahojte ve spolek, mohl bych poprosit o mrknutí na log? Je to galda auy. Díky moc http://leteckaposta.cz/163955826
SHARAN AUY 2002
Ahoj nechal jsem si měnit v servise rozvody a zdá se mě že motor má tvrdej chod. Log z vagu níž..Díky za vyjádření..
Sobota,08,Srpen,2015,19:37:50:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:37:44 Skupina 000
043
071
000
015
098
197
064
115
169
129
19:37:44 Skupina 001
903 /min Otáčky
3.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.660 V Napětí
92.7*C Teplota
19:37:44 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 0 Provozní stav
91.8*C Teplota
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:44:19 Skupina 003
903 /min Otáčky
270.0 mg/str Váha vzduchu
270.0 mg/str Váha vzduchu
63.8 % Pracovní cyklus
19:44:19 Skupina 004
903 /min Otáčky
0.4 *BTDC Časování
2.9 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus
19:44:19 Skupina 005
903 /min Otáčky
21.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
2.9 *BTDC Časování
78.3*C Teplota
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:49:17 Skupina 006
0.0 km/h Rychlost
0 0 0 Provozní stav
000000 Provozní stav
0.0 bez jednotek
19:49:17 Skupina 007
65.7*C Teplota
45.9*C Teplota
79.2*C Teplota
19:49:17 Skupina 008
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
31.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
22.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:52:02 Skupina 009
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
51.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
19:52:02 Skupina 010
275.0 mg/str Váha vzduchu
979.2 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
0.0 % Výkon/klapka
19:52:02 Skupina 011
903 /min Otáčky
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:57:56 Skupina 012
11111111 Provozní stav
0.00 bez jednotek
13.00 V Napětí
78.3*C Teplota
19:57:56 Skupina 013
0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.47 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.21 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
19:57:56 Skupina 015
903 /min Otáčky
5.4 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.70 l/h Spotřeba paliva
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:00:38 Skupina 016
79.6 % Výkon/klapka
10000001 Provozní stav
00 Provozní stav
12.77 V Napětí
20:00:38 Skupina 019
0.660 V Napětí
4.440 V Napětí
20:00:38 Skupina 020
903 /min Otáčky
6.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.800 V Napětí
0.0 % Výkon/klapka
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:02:41 Skupina 021
270.0 mg/str Váha vzduchu
275.0 mg/str Váha vzduchu
59.4 % Pracovní cyklus
011 011 Provozní stav
20:02:41 Skupina 022
0.4 *BTDC Časování
2.6 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus
0.0 km/h Rychlost
20:02:41 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:08:24 Skupina 000
043
072
000
029
097
198
087
122
169
083
20:08:24 Skupina 001
903 /min Otáčky
5.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.840 V Napětí
76.5*C Teplota
20:08:24 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak
Sobota,08,Srpen,2015,20:31:32:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:31:29 Skupina 000
043
072
000
033
098
198
085
130
172
081
20:31:29 Skupina 001
903 /min Otáčky
6.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.880 V Napětí
77.4*C Teplota
20:31:29 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 1 Provozní stav
77.4*C Teplota
Sobota,08,Srpen,2015,20:47:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:47:20 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
081
127
171
131
20:47:20 Skupina 013
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.56 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.05 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:48:56 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
082
119
170
132
20:48:56 Skupina 013
0.40 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:49:12 Skupina 000
043
074
000
032
099
198
083
118
170
130
20:49:12 Skupina 013
0.42 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.71 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
Neděle,09,Srpen,2015,12:20:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
12:20:21 Skupina 000
043
073
000
018
097
198
114
152
122
078
Sobota,08,Srpen,2015,19:37:50:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:37:44 Skupina 000
043
071
000
015
098
197
064
115
169
129
19:37:44 Skupina 001
903 /min Otáčky
3.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.660 V Napětí
92.7*C Teplota
19:37:44 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 0 Provozní stav
91.8*C Teplota
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:44:19 Skupina 003
903 /min Otáčky
270.0 mg/str Váha vzduchu
270.0 mg/str Váha vzduchu
63.8 % Pracovní cyklus
19:44:19 Skupina 004
903 /min Otáčky
0.4 *BTDC Časování
2.9 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus
19:44:19 Skupina 005
903 /min Otáčky
21.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
2.9 *BTDC Časování
78.3*C Teplota
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:49:17 Skupina 006
0.0 km/h Rychlost
0 0 0 Provozní stav
000000 Provozní stav
0.0 bez jednotek
19:49:17 Skupina 007
65.7*C Teplota
45.9*C Teplota
79.2*C Teplota
19:49:17 Skupina 008
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
31.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
22.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:52:02 Skupina 009
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
51.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
19:52:02 Skupina 010
275.0 mg/str Váha vzduchu
979.2 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
0.0 % Výkon/klapka
19:52:02 Skupina 011
903 /min Otáčky
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
19:57:56 Skupina 012
11111111 Provozní stav
0.00 bez jednotek
13.00 V Napětí
78.3*C Teplota
19:57:56 Skupina 013
0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.47 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.21 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
19:57:56 Skupina 015
903 /min Otáčky
5.4 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.70 l/h Spotřeba paliva
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:00:38 Skupina 016
79.6 % Výkon/klapka
10000001 Provozní stav
00 Provozní stav
12.77 V Napětí
20:00:38 Skupina 019
0.660 V Napětí
4.440 V Napětí
20:00:38 Skupina 020
903 /min Otáčky
6.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.800 V Napětí
0.0 % Výkon/klapka
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:02:41 Skupina 021
270.0 mg/str Váha vzduchu
275.0 mg/str Váha vzduchu
59.4 % Pracovní cyklus
011 011 Provozní stav
20:02:41 Skupina 022
0.4 *BTDC Časování
2.6 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus
0.0 km/h Rychlost
20:02:41 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:08:24 Skupina 000
043
072
000
029
097
198
087
122
169
083
20:08:24 Skupina 001
903 /min Otáčky
5.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.840 V Napětí
76.5*C Teplota
20:08:24 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak
Sobota,08,Srpen,2015,20:31:32:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:31:29 Skupina 000
043
072
000
033
098
198
085
130
172
081
20:31:29 Skupina 001
903 /min Otáčky
6.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.880 V Napětí
77.4*C Teplota
20:31:29 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 1 Provozní stav
77.4*C Teplota
Sobota,08,Srpen,2015,20:47:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:47:20 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
081
127
171
131
20:47:20 Skupina 013
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.56 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.05 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:48:56 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
082
119
170
132
20:48:56 Skupina 013
0.40 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
20:49:12 Skupina 000
043
074
000
032
099
198
083
118
170
130
20:49:12 Skupina 013
0.42 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.71 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
Neděle,09,Srpen,2015,12:20:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)
12:20:21 Skupina 000
043
073
000
018
097
198
114
152
122
078
Kontrola logu turba
Dobrý den,
prosím o kontrolu logu turba. Přetlakovává. Mám se těšit na lopatky nebo je tu šance, že příčina je ventil či plechovka?
Děkuji.
Octavia I, 2004, 66kw, ALH, 130 000 km
http://leteckaposta.cz/944011365
prosím o kontrolu logu turba. Přetlakovává. Mám se těšit na lopatky nebo je tu šance, že příčina je ventil či plechovka?
Děkuji.
Octavia I, 2004, 66kw, ALH, 130 000 km
http://leteckaposta.cz/944011365
Zdravím,
mohl by mi někdo zkontrolovat log? Jedná se o Passat B5 1.9.TDI 81KW. log je od cca 1000-1100ot./mi. do 4tis. na 3.stupeň do mírneho kopce. Je to můj první log, tak snad zprávně. Ještě dodám, že auto do nouze nepadá,ale někdy cca při 2tis jakoby pocukne. Díky moc za Váš čas...
http://uloz.to/x5iNXvKe/log-01-csv
mohl by mi někdo zkontrolovat log? Jedná se o Passat B5 1.9.TDI 81KW. log je od cca 1000-1100ot./mi. do 4tis. na 3.stupeň do mírneho kopce. Je to můj první log, tak snad zprávně. Ještě dodám, že auto do nouze nepadá,ale někdy cca při 2tis jakoby pocukne. Díky moc za Váš čas...
http://uloz.to/x5iNXvKe/log-01-csv
Skontrolujete mi prosím vás log
Superb 2004 AVF 96kw 5st/tiptronic auto nejde viac ako 150km/h
http://uloz.to/x1oTpLoZ/superb-avf-4st-csv log na 4ke
http://uloz.to/xJJMnfHG/superb-avf-3st-csv log na 3ke
auto do kopca ani nevedelo roztocit 4ku aby preradilo, viac neslo.
Dakujem
Superb 2004 AVF 96kw 5st/tiptronic auto nejde viac ako 150km/h
http://uloz.to/x1oTpLoZ/superb-avf-4st-csv log na 4ke
http://uloz.to/xJJMnfHG/superb-avf-3st-csv log na 3ke
auto do kopca ani nevedelo roztocit 4ku aby preradilo, viac neslo.
Dakujem
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Kolísavý tah
Ahoj chlapi, mám VW Sharan viz. podpis. Při plné akceleraci má auto kolísavý výkon, jakoby zatáhne, zvolní a opět zatáhne. Můžete se někdo podívat na přiložený log?
http://ulozto.cz/x6xcM4Qo/log-01-001-003-011-csv
Díky.
http://ulozto.cz/x6xcM4Qo/log-01-001-003-011-csv
Díky.
VW Sharan 2,0 TDI BRT r.v. 2005, DPF OFF, EGR OFF, chiptuning na 121 kW.
prosím o kontrolu LOGu
auto mi do kopce mirne cuka a myslim ze i regulace turba nemaká jak má, myslíte že by jste mi mohl nekdo zkouknout můj LoG prosím?
http://ulozto.cz/xs2chU7U/log-vw-passat-3c-csv[/url]
http://ulozto.cz/xs2chU7U/log-vw-passat-3c-csv[/url]
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13 čer 2010, 20:52
chlopy, mam kus blbe uz tie bajonety, auto mi ide normalne ale uz to asi budem riesit a rozmyslam rovno nad FMIC, lebo ma tie bajonety nebavia
k veci, vsetko je OK tlaci to ako ma podla logu ale jednu vec si niesom isty
v spicke je maf spec 850mg ale actual 1150mg... MAP ukazuje spravne s malym prefukom a potom sa zrovna ako u kazdej herky vybehanej.
Ma byť u ASZ golfa MAF specified aj actual 850mg? tzn znacne mnozstvo vzduchu mi po tych hnusnych hadiciach unika?
log mam len kratky ale pre predstavu ho sem dam
ulozto
leteckaposta
Vďaka
Je EGR aj KAT off... chystam sa vratit aj kat aj egr
k veci, vsetko je OK tlaci to ako ma podla logu ale jednu vec si niesom isty
v spicke je maf spec 850mg ale actual 1150mg... MAP ukazuje spravne s malym prefukom a potom sa zrovna ako u kazdej herky vybehanej.
Ma byť u ASZ golfa MAF specified aj actual 850mg? tzn znacne mnozstvo vzduchu mi po tych hnusnych hadiciach unika?
log mam len kratky ale pre predstavu ho sem dam
ulozto
leteckaposta
Vďaka
Je EGR aj KAT off... chystam sa vratit aj kat aj egr
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 405
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Zdravím, byl by někdo tak hodnej a mrknul mi na log? Je to Golf 1.9 TDi 96kW ASZ. Do nouzáku to nepadá, ale výkon se mi zdá takovej všelijakej. Docela dost se rozhoukalo turbo, ale olej to nežere. Díky moc
http://leteckaposta.cz/458072317
http://leteckaposta.cz/458072317
VW Golf IV Variant TDI PD 96kW + chip, r.v. 2001