Logy - kontrola a hodnocení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martin K.
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 zář 2014, 18:54

Příspěvek od Martin K. »

Ahoj prosím vás mohl by mi někdo zkontrolovat log turbo a váhu.
Auto nejede nejhuř ale teď se nějak rozežralo kontroloval jsem teplotu podle vagu ta je 85 výš nejde, spotřeba na volnoběh 0,7l/h, nastavení vačky skáče -0,6 až-1,1.

VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004

log http://uloz.to/xfrNAgfV/log-01-003-01029-csv
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Prosím o kontrolu logu,auto je zdechlý jak dole,tak nahoře,je to horší než sdi,motor je Passat 2,0 TDI DPF - motor BGW 100KW .


http://uloz.to/xWZWiAMs/log-01-003-011-xxx-csv
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Zdravím všechny. Mám problém s Octávií 1,9 TDi ASV 81 kW r.v. 2002. Auto padá do nouzového režimu. Dle vagu chyba 17965 překročena horní mez plnicího tlaku. Vyměnil jsem kompletně podtlakové hadičky, staré byly zpuchřelé. Do té doby to do nouze nespadlo ani jednou. Po výměně to padá během chvíle. Dle dílenské příručky jsem překontroloval hadičky, ventil N75 - v testu akčních členů krásně a slyšitelně cvaká, mezi piny hodnota odporu 16,2 ohmu (měla by být 14-20 ohm). K podtlakové baňce jsem se blíž nedostal, dle pohledu je zrezlá tyčka co vede z baňky. Mohl by se mi případně někdo kdo tomu rozumí podívat na log? Nebude asi úplně nejlepší, ale snad z toho bude něco vidět, resp. z toho zkusit určit problém. Trochu mě tam děsí plnicí tlak 2,5 bar.... Potřebuji ještě jezdit než bych vyndal turbo na vyčištění, tak abych ho ještě před tim neodrovnal. Díky moc.

http://leteckaposta.cz/476811179

Před otevřením logu zadat 2, zamotalo se mi tam ještě jedno logování :-)
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Ahojte ve spolek, mohl bych poprosit o mrknutí na log? Je to galda auy. Díky moc http://leteckaposta.cz/163955826
SHARAN AUY 2002
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Ahoj nechal jsem si měnit v servise rozvody a zdá se mě že motor má tvrdej chod. Log z vagu níž..Díky za vyjádření..

Sobota,08,Srpen,2015,19:37:50:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

19:37:44 Skupina 000
043
071
000
015
098
197
064
115
169
129

19:37:44 Skupina 001
903 /min Otáčky
3.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.660 V Napětí
92.7*C Teplota

19:37:44 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 0 Provozní stav
91.8*C Teplota

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

19:44:19 Skupina 003
903 /min Otáčky
270.0 mg/str Váha vzduchu
270.0 mg/str Váha vzduchu
63.8 % Pracovní cyklus

19:44:19 Skupina 004
903 /min Otáčky
0.4 *BTDC Časování
2.9 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus

19:44:19 Skupina 005
903 /min Otáčky
21.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
2.9 *BTDC Časování
78.3*C Teplota

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

19:49:17 Skupina 006
0.0 km/h Rychlost
0 0 0 Provozní stav
000000 Provozní stav
0.0 bez jednotek

19:49:17 Skupina 007
65.7*C Teplota

45.9*C Teplota
79.2*C Teplota

19:49:17 Skupina 008
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
31.2 mg/str Množ.vstřik.pal.
22.0 mg/str Množ.vstřik.pal.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

19:52:02 Skupina 009
903 /min Otáčky
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
51.0 mg/str Množ.vstřik.pal.


19:52:02 Skupina 010
275.0 mg/str Váha vzduchu
979.2 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
0.0 % Výkon/klapka

19:52:02 Skupina 011
903 /min Otáčky
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

19:57:56 Skupina 012
11111111 Provozní stav
0.00 bez jednotek
13.00 V Napětí
78.3*C Teplota

19:57:56 Skupina 013
0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.47 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.21 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.

19:57:56 Skupina 015
903 /min Otáčky
5.4 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.70 l/h Spotřeba paliva
0.0 mg/str Množ.vstřik.pal.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:00:38 Skupina 016
79.6 % Výkon/klapka
10000001 Provozní stav
00 Provozní stav
12.77 V Napětí

20:00:38 Skupina 019
0.660 V Napětí
4.440 V Napětí



20:00:38 Skupina 020
903 /min Otáčky
6.0 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.800 V Napětí
0.0 % Výkon/klapka

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:02:41 Skupina 021
270.0 mg/str Váha vzduchu
275.0 mg/str Váha vzduchu
59.4 % Pracovní cyklus
011 011 Provozní stav

20:02:41 Skupina 022
0.4 *BTDC Časování
2.6 *BTDC Časování
2.8 % Pracovní cyklus
0.0 km/h Rychlost

20:02:41 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:08:24 Skupina 000
043
072
000
029
097
198
087
122
169
083

20:08:24 Skupina 001
903 /min Otáčky
5.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.840 V Napětí
76.5*C Teplota

20:08:24 Skupina 023
999.6 mbar Tlak
999.6 mbar Tlak
19.9 % Pracovní cyklus
979.2 mbar Tlak
Sobota,08,Srpen,2015,20:31:32:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:31:29 Skupina 000
043
072
000
033
098
198
085
130
172
081

20:31:29 Skupina 001
903 /min Otáčky
6.8 mg/str Množ.vstřik.pal.
1.880 V Napětí
77.4*C Teplota

20:31:29 Skupina 002
903 /min Otáčky
0.0 % Výkon/klapka
0 1 1 Provozní stav
77.4*C Teplota
Sobota,08,Srpen,2015,20:47:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com




Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:47:20 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
081
127
171
131

20:47:20 Skupina 013
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.56 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.05 mg/str Množ.vstřik.pal.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:48:56 Skupina 000
043
074
000
031
099
198
082
119
170
132

20:48:56 Skupina 013
0.40 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.66 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

20:49:12 Skupina 000
043
074
000
032
099
198
083
118
170
130

20:49:12 Skupina 013
0.42 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.31 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.71 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.02 mg/str Množ.vstřik.pal.
Neděle,09,Srpen,2015,12:20:23:12237
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 14.10.2.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (038 906 012 CL)

12:20:21 Skupina 000
043
073
000
018
097
198
114
152
122
078
mpbull
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28 srp 2015, 18:07

Kontrola logu turba

Příspěvek od mpbull »

Dobrý den,
prosím o kontrolu logu turba. Přetlakovává. Mám se těšit na lopatky nebo je tu šance, že příčina je ventil či plechovka?
Děkuji.
Octavia I, 2004, 66kw, ALH, 130 000 km

http://leteckaposta.cz/944011365
Sutik
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2009, 10:05

Příspěvek od Sutik »

Zdravím,
mohl by mi někdo zkontrolovat log? Jedná se o Passat B5 1.9.TDI 81KW. log je od cca 1000-1100ot./mi. do 4tis. na 3.stupeň do mírneho kopce. Je to můj první log, tak snad zprávně. Ještě dodám, že auto do nouze nepadá,ale někdy cca při 2tis jakoby pocukne. Díky moc za Váš čas... :-)


http://uloz.to/x5iNXvKe/log-01-csv
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21

Příspěvek od driverdj »

Skontrolujete mi prosím vás log
Superb 2004 AVF 96kw 5st/tiptronic auto nejde viac ako 150km/h

http://uloz.to/x1oTpLoZ/superb-avf-4st-csv log na 4ke

http://uloz.to/xJJMnfHG/superb-avf-3st-csv log na 3ke


auto do kopca ani nevedelo roztocit 4ku aby preradilo, viac neslo.
Dakujem
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
living
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 kvě 2016, 10:04
Bydliště: Pardubice

Kolísavý tah

Příspěvek od living »

Ahoj chlapi, mám VW Sharan viz. podpis. Při plné akceleraci má auto kolísavý výkon, jakoby zatáhne, zvolní a opět zatáhne. Můžete se někdo podívat na přiložený log?

http://ulozto.cz/x6xcM4Qo/log-01-001-003-011-csv

Díky.
VW Sharan 2,0 TDI BRT r.v. 2005, DPF OFF, EGR OFF, chiptuning na 121 kW.
bladeus
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 zář 2009, 16:47

prosím o kontrolu LOGu

Příspěvek od bladeus »

auto mi do kopce mirne cuka a myslim ze i regulace turba nemaká jak má, myslíte že by jste mi mohl nekdo zkouknout můj LoG prosím? :)



http://ulozto.cz/xs2chU7U/log-vw-passat-3c-csv[/url]
slunickoooo
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 čer 2010, 20:52

podvodnici auto

Příspěvek od slunickoooo »

Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

tvl proč tu nefunguje admin nebo mod :roll:
Člověk se pořád učí.
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

chlopy, mam kus blbe uz tie bajonety, auto mi ide normalne ale uz to asi budem riesit a rozmyslam rovno nad FMIC, lebo ma tie bajonety nebavia
k veci, vsetko je OK tlaci to ako ma podla logu ale jednu vec si niesom isty
v spicke je maf spec 850mg ale actual 1150mg... MAP ukazuje spravne s malym prefukom a potom sa zrovna ako u kazdej herky vybehanej.
Ma byť u ASZ golfa MAF specified aj actual 850mg? tzn znacne mnozstvo vzduchu mi po tych hnusnych hadiciach unika?
log mam len kratky ale pre predstavu ho sem dam
ulozto

leteckaposta
Vďaka
Je EGR aj KAT off... chystam sa vratit aj kat aj egr
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Nevie písal som aj email a odpoved žiadna. takže asi to prezerať len v exceli :( Odpovedi sa asi nedočkáme
šulda píše:tvl proč tu nefunguje admin nebo mod :roll:
Andreewee
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 bře 2015, 23:12

Příspěvek od Andreewee »

Zdravím, byl by někdo tak hodnej a mrknul mi na log? Je to Golf 1.9 TDi 96kW ASZ. Do nouzáku to nepadá, ale výkon se mi zdá takovej všelijakej. Docela dost se rozhoukalo turbo, ale olej to nežere. Díky moc

http://leteckaposta.cz/458072317
VW Golf IV Variant TDI PD 96kW + chip, r.v. 2001
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“