Logy - kontrola a hodnocení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobry den, mozete mi prosim skontrolovat vahu vzduchu?
Je to motor AMF, VW polo 2001 1.4TDI 3 valec
Vyhadzuje mi chybu:
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Vaha vzduchu na volnobeh
Vaha po pridani nad 3000 otacok a vrateni spat na volnobeh.
Je to motor AMF, VW polo 2001 1.4TDI 3 valec
Vyhadzuje mi chybu:
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Vaha vzduchu na volnobeh
Vaha po pridani nad 3000 otacok a vrateni spat na volnobeh.
Ahoj,
může mi někdo kouknout na log?
Jedná se o octavii 1,9 TDI 66kW ALH, padá to do nouzáku a nevím jestli váha, nebo naklápění na turbu. Hadičky podtlakové OK, ventil N75 nevím.
https://uloz.to/!QZdR0OdODwjQ/octavia-log-csv
může mi někdo kouknout na log?
Jedná se o octavii 1,9 TDI 66kW ALH, padá to do nouzáku a nevím jestli váha, nebo naklápění na turbu. Hadičky podtlakové OK, ventil N75 nevím.
https://uloz.to/!QZdR0OdODwjQ/octavia-log-csv
Majkl garage
Zdravim pani. Bol by niekto prosim ochotny pozriet na moj log? Auto pocas jazdy cuka. Je na grafoch nejaky prepad, ale netusim comu to priradit.
DAKUJEM za kazde Vase rady.
https://uloz.to/!tvEcSMi1NZGd/logs-rar
DAKUJEM za kazde Vase rady.
https://uloz.to/!tvEcSMi1NZGd/logs-rar
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Viděl jsem tvůj log. Problém je v tom, že jsi měření prováděl v režimu rozšířených měřených bloků - takové měření neumí starý LogView zobrazit.
V nové verzi LogView, který bude vypuštěn na začátku července, to již půjde bez problémů otevřít.
V případě tvého měření jsi použil nevhodnou funkci (rozšířené m. bloky) a zbytečně jsi se okradl o vzorkovací frekvenci a dokonce některá důležitá data!
Pokud půjdeš do standardních měřených bloků, nastavíš pouze logovat kanál 11, získáš dvojnásobnou vzorkovací frekvenci a ještě více informací než nyní (uvidíš to samé a k tomu ještě % střídu na ventilu N75).
Standardní měřené bloky najdeš hned pod tlačítkem "Fault codes", v první svislé řadě v řídící jednotce motoru.
Nevím co přesně hledáš, ale doporučuji začít logováním bloků 1/3/11.
V nové verzi LogView, který bude vypuštěn na začátku července, to již půjde bez problémů otevřít.
V případě tvého měření jsi použil nevhodnou funkci (rozšířené m. bloky) a zbytečně jsi se okradl o vzorkovací frekvenci a dokonce některá důležitá data!
Pokud půjdeš do standardních měřených bloků, nastavíš pouze logovat kanál 11, získáš dvojnásobnou vzorkovací frekvenci a ještě více informací než nyní (uvidíš to samé a k tomu ještě % střídu na ventilu N75).
Standardní měřené bloky najdeš hned pod tlačítkem "Fault codes", v první svislé řadě v řídící jednotce motoru.
Nevím co přesně hledáš, ale doporučuji začít logováním bloků 1/3/11.
Ahoj, chápu, moc děkuji za vysvětlení, jdu to zkusit jak mi radíš. Jde o to, že potřebuju měřit náběh tlaku turba v závistlosti na otáčkách, protože jsem do auta dal GT1756... a na základě toho si pohrát s nastavením turba a upravit mapy v jednotce.
Děkuji za pomoc
Děkuji za pomoc
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Mám ještě jeden dotaz, lze nějak ve VCDS nastavit, aby to ukládalo hodnoty do logu třeba po 0,5s? Protože to ukládá hodnoty cca po 1s a já bych potřeboval ten graf co mi to pak vykreslí udělat "jemnější", tzn. víc hodnot za jednotku času.
Děkuji za odpověď.
Děkuji za odpověď.
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Mohol by som poprosit o diagnostiku tychto dvoch logov?
Jeden je VW Golf 5 1,9 TDi PD 77kw po chipe a druhy VW Golf 4 1,9 TDi PD 74kw bez chipu.
https://uloz.to/tam/_0XFMI3dstpSX
Dakujem
Jeden je VW Golf 5 1,9 TDi PD 77kw po chipe a druhy VW Golf 4 1,9 TDi PD 74kw bez chipu.
https://uloz.to/tam/_0XFMI3dstpSX
Dakujem
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24 říj 2018, 15:38
Čau, prosím může se my někdo mrknout na logy.
První je myslím udělaný v pohodě.
Druhý je prázdný.
Třetí je s odpojenou váhou vzduchu.
Jinak program LogView je super.
https://uloz.to/!t0gQm7NBKEzE/log-01-003-010-011-rar
První je myslím udělaný v pohodě.
Druhý je prázdný.
Třetí je s odpojenou váhou vzduchu.
Jinak program LogView je super.
https://uloz.to/!t0gQm7NBKEzE/log-01-003-010-011-rar
VW Golf V Plus 1.9 TDI PD 77 Kw, BKC
Cus, neslo by kouknout ? o1 asv, prijde mi, ze tam je chip. Je tp na trojku do kopce do 4000ot
log https://uloz.to/!bRSTPefCBvjS/log-01-001-003-011-csv
diky
log https://uloz.to/!bRSTPefCBvjS/log-01-001-003-011-csv
diky