Logy - kontrola a hodnocení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Jde otevřit jen skoda log, zkontroluj regulaci tlačí maximum
Re: Logy - kontrola a hodnocení
A čo tam mám ako skontrolovať? Turbo je repas 2 roky naspať,mal som v pláne isť na 110kw preto som dával aj vrtulu s ARL.. Nebude problém to? Lebo Keď som tam to turbo hodil tak auto jazdilo bez jedneho problému.. A auto je tak lenivé že mám pocit niekedy že ide v nudzáku stále.. Preto som si myslel že váha vzduchu.Hadičky na podtlak mám silikonove a držia podtlak.Ventil N75 som nekontroloval pretože neviem ako zistiť na 100% že je správny.Niekedy mi nudzák hodí skorej napr pri 2700 ot a niekedy zas až pri 3500.. Neviem čo stím už..
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Jestli chodí hladce a rovnou i baňku. Váha vypadá OK
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Chodí lahko,skúšal som ju podtlakovou pumpou,spravil som vacuum 0,7 a držalo ho pekne,nikde neuniká a hýbe sa cca tak 2cm odhadom,čiže pekne ju stiahne dole a zase keď som pustil vacuum pekne sa vrátila hore.Ja spravím dnes ešte jeden log na 3jke do kopca s plným plynom a hodím to sem.
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Ok, tak bych se zaměřil na N75, nebo tam není žádná snaha regulace při plném plynu je otevřený a tlačí max.
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Viem nejak zistiť či je realne zlý? Či len skúsiť kúpiť nový a vymeniť ho? Cez VCDS to neviem nejak pozreť?
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Problém vyriešeny..Ako taká banalita to bola že som sa 10 minut na tom smial... Do N75 ventilu čo idú hadice podtlakové,tak podtlakovu hadicu s turba som mal zapojenu hore (out) a tu druhu som mal opačne zapojenu.Tak som ich vymenil medzi sebou a auto ide ako s praku ..
Urobil som nejake logy či je to naozaj tak,viete mi to niekto prosím skontrolovať? Auto ide naozaj skvele a nehádže mi nudzák.Chcem tie logy iba skontrolovať pre vlastný klud.Ďakujem.
Urobil som nejake logy či je to naozaj tak,viete mi to niekto prosím skontrolovať? Auto ide naozaj skvele a nehádže mi nudzák.Chcem tie logy iba skontrolovať pre vlastný klud.Ďakujem.
- Přílohy
-
- log 3 kopec.csv
- (11.32 KiB) Staženo 57 x
-
- LOG-01-003-010-011 (1).CSV
- (28.08 KiB) Staženo 53 x
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Je dobré že napíšeš kde byla chyba.
Dokonalý to není, si počkej na vyjadření někoho dalšího.
Dokonalý to není, si počkej na vyjadření někoho dalšího.
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Vieš mi napísať aj kvoli čomu to neni dokonale? Resp čo tam je zle ešte?
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Udělej log jen na 4ku, žádné jiné kvalty tam není potřeba.
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Nemal som kde práveže,pretože v meste to skúšať neni až taká sranda ako som si myslel Všade auta... Preto som skúšal 3jku na plno v kopci,bohužial ani to sa moc nedalo...
Re: Logy - kontrola a hodnocení
Ahojte,
Chcel by som vás poprosiť o radu. Mám Škoda Octavia 2 FL, 2.0 TDI 103kW 16v BKD, r.v. 2009. V poslednom období mi občas padne do núdzového režimu, diagnostika hlási prekročenie plniaceho tlaku. Celkovo auto pocitovo nemá taký výkon ako malo predtým, príde mi niekedy také tupé. Vyčistil som EGR, spravil základné nastavenie, skontroloval som výstup z tandemového čerpadla a aj všetky podtlakové a tlakové hadice. Tu som chybu nenašiel.
Následne som urobil LOG na 4 prevodovom stupni (DSG), logoval som kanály 3,10,11 (v jednom prípade 1,10,11).. ak by bolo potrebné urobiť 1,3,11, tak spravím log znova.. Dvakrát mi to spadlo do núdzového režimu, a dvakrát sa to dokázalo ako tak zregulovať. Turbo je pôvodné, nájazd 333000km, podtlak na banke neuniká, po vytvorení podtlaku, sa regulácia pohybuje, spotreba oleja na 15000km je cca 0,5litra. Mohla by to byť pridretá variabilita turba? Rovnako tak je pôvodný aj blok magnetických ventilov a snímač plniaceho tlaku, ale tu som po zhliadnutí LOGu nepredpokladal, že by mohla byť chyba. Čo si o tom myslíte? Ďakujem.
Chcel by som vás poprosiť o radu. Mám Škoda Octavia 2 FL, 2.0 TDI 103kW 16v BKD, r.v. 2009. V poslednom období mi občas padne do núdzového režimu, diagnostika hlási prekročenie plniaceho tlaku. Celkovo auto pocitovo nemá taký výkon ako malo predtým, príde mi niekedy také tupé. Vyčistil som EGR, spravil základné nastavenie, skontroloval som výstup z tandemového čerpadla a aj všetky podtlakové a tlakové hadice. Tu som chybu nenašiel.
Následne som urobil LOG na 4 prevodovom stupni (DSG), logoval som kanály 3,10,11 (v jednom prípade 1,10,11).. ak by bolo potrebné urobiť 1,3,11, tak spravím log znova.. Dvakrát mi to spadlo do núdzového režimu, a dvakrát sa to dokázalo ako tak zregulovať. Turbo je pôvodné, nájazd 333000km, podtlak na banke neuniká, po vytvorení podtlaku, sa regulácia pohybuje, spotreba oleja na 15000km je cca 0,5litra. Mohla by to byť pridretá variabilita turba? Rovnako tak je pôvodný aj blok magnetických ventilov a snímač plniaceho tlaku, ale tu som po zhliadnutí LOGu nepredpokladal, že by mohla byť chyba. Čo si o tom myslíte? Ďakujem.
oct. BKD 2006 padá do nouze divně
prosím mrkne mi někdo třeba za úplatu na log ? a poradí čím by to mohlo být ?
auto mi padne do nouze při běžném předjíždění na dálnici, ale když hrnu na plný plyn je to OK.
Má to čip už několik let ale až poslední dobou to blbne...
https://www.uschovna.cz/zasilka/DZ8K73XMMZLXIVP6-76B
auto mi padne do nouze při běžném předjíždění na dálnici, ale když hrnu na plný plyn je to OK.
Má to čip už několik let ale až poslední dobou to blbne...
https://www.uschovna.cz/zasilka/DZ8K73XMMZLXIVP6-76B