Logy - kontrola a hodnocení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karelj
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 zář 2017, 10:14

Příspěvek od karelj »

Dobrý den,
předem se omlouvám, že jsem si špatně přečetl obsah fóra a můj dotaz jsem dal jinam.
Myslíte si, že je dle grafu vše vpořádku???
Jedná se o škoda octavia 2 2tdi motor bkd
Najeto 255000 kmObrázek
vlado82
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 říj 2017, 06:40

Příspěvek od vlado82 »

Dobry den, mozete mi prosim skontrolovat vahu vzduchu?
Je to motor AMF, VW polo 2001 1.4TDI 3 valec

Vyhadzuje mi chybu:
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Vaha vzduchu na volnobeh
Obrázek

Vaha po pridani nad 3000 otacok a vrateni spat na volnobeh.
Obrázek
Uživatelský avatar
Majkl206
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2006, 13:52
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Majkl206 »

Ahoj,
může mi někdo kouknout na log?
Jedná se o octavii 1,9 TDI 66kW ALH, padá to do nouzáku a nevím jestli váha, nebo naklápění na turbu. Hadičky podtlakové OK, ventil N75 nevím.
https://uloz.to/!QZdR0OdODwjQ/octavia-log-csv
Majkl garage
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Bych tipnul ze naklapeni nebo banka.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
Majkl206
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 kvě 2006, 13:52
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Majkl206 »

Banka na turbu co hýbe s naklapenim, jo?
Majkl garage
jogi24
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 09 srp 2011, 16:40

Příspěvek od jogi24 »

Zdravim pani. Bol by niekto prosim ochotny pozriet na moj log? Auto pocas jazdy cuka. Je na grafoch nejaky prepad, ale netusim comu to priradit.
DAKUJEM za kazde Vase rady.
https://uloz.to/!tvEcSMi1NZGd/logs-rar
Hgi
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 zář 2016, 18:17

Příspěvek od Hgi »

Máš to na mailu a moc děkuji za pomoc:)
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Viděl jsem tvůj log. Problém je v tom, že jsi měření prováděl v režimu rozšířených měřených bloků - takové měření neumí starý LogView zobrazit.

V nové verzi LogView, který bude vypuštěn na začátku července, to již půjde bez problémů otevřít.

V případě tvého měření jsi použil nevhodnou funkci (rozšířené m. bloky) a zbytečně jsi se okradl o vzorkovací frekvenci a dokonce některá důležitá data!
Pokud půjdeš do standardních měřených bloků, nastavíš pouze logovat kanál 11, získáš dvojnásobnou vzorkovací frekvenci a ještě více informací než nyní (uvidíš to samé a k tomu ještě % střídu na ventilu N75).

Standardní měřené bloky najdeš hned pod tlačítkem "Fault codes", v první svislé řadě v řídící jednotce motoru.

Nevím co přesně hledáš, ale doporučuji začít logováním bloků 1/3/11.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Hgi
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 zář 2016, 18:17

Příspěvek od Hgi »

Ahoj, chápu, moc děkuji za vysvětlení, jdu to zkusit jak mi radíš. Jde o to, že potřebuju měřit náběh tlaku turba v závistlosti na otáčkách, protože jsem do auta dal GT1756... a na základě toho si pohrát s nastavením turba a upravit mapy v jednotce.

Děkuji za pomoc :)
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Hgi
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 zář 2016, 18:17

Příspěvek od Hgi »

Mám ještě jeden dotaz, lze nějak ve VCDS nastavit, aby to ukládalo hodnoty do logu třeba po 0,5s? Protože to ukládá hodnoty cca po 1s a já bych potřeboval ten graf co mi to pak vykreslí udělat "jemnější", tzn. víc hodnot za jednotku času.

Děkuji za odpověď.
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
marko306
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 26 bře 2016, 07:14
Bydliště: Nitra

Příspěvek od marko306 »

Mohol by som poprosit o diagnostiku tychto dvoch logov?

Jeden je VW Golf 5 1,9 TDi PD 77kw po chipe a druhy VW Golf 4 1,9 TDi PD 74kw bez chipu.

https://uloz.to/tam/_0XFMI3dstpSX

Dakujem
Touran 86kw
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24 říj 2018, 15:38

Příspěvek od Touran 86kw »

Čaute kluci delal sem log na touranu kam to muzu poslat abyse mi na to nekdo kuknul díky
Tomikam
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 lis 2015, 09:16
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Tomikam »

Ahojte , viete mi prosím niekto povedať či je toto v poriadku ? (Motor v popise :) )

Ďakujem :)

Obrázek
VW Golf 1.9 TDI BLS,Chip, DPF Off, EGR Off
petrka
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 říj 2009, 19:37
Bydliště: UNL

Příspěvek od petrka »

Čau, prosím může se my někdo mrknout na logy.

První je myslím udělaný v pohodě.
Druhý je prázdný.
Třetí je s odpojenou váhou vzduchu.

Jinak program LogView je super.


https://uloz.to/!t0gQm7NBKEzE/log-01-003-010-011-rar
VW Golf V Plus 1.9 TDI PD 77 Kw, BKC
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Cus, neslo by kouknout ? o1 asv, prijde mi, ze tam je chip. Je tp na trojku do kopce do 4000ot

log https://uloz.to/!bRSTPefCBvjS/log-01-001-003-011-csv

Obrázek

diky
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“