Tu první má kolega jen na dojíždění do práce, cca 80 km denně. S tou druhou lítám spíš dálnice. Já právě tyhle tvrdý auta nemusím, ale jak jsem psal je to věc názoru. Každopádně si s ní nedovolím to co s peškem třeba na sněhu. Je to prostě co chytneš za kus.turbo kamna power píše:To jste měli bohužel špatnou ruku při výběru motoru. Navíc v jakým režimu ty auta jezdí? Moje mamka má OII 2006 1.9 4x4 BXE a má najeto přes 350t. km a na motor nebylo šáhnuto, já mám 1.6 TDI 2011, najeto 280t. km a taky bez jediné závady Jo, chápu, že oproti 307 se to může zdát tvrdé, ale mě to třeba vyhovuje. Mám rád jistější jízdní vlastnosti, ne vyměkliny. A OII je ještě celkem pohodlná, jsou mnohem tvrdší autaHošík píše:Domů bych si OII nekoupil. Máme dvě firemní, obě 77KW. První při 140 000km ojnice ven a teď asi turbo a vstřiky při 190 000km. Druhá co mám já tak při 185 000 problém s DPF, který byl zapříčiněn sjetou vačkou a zdvihátky. Olej se mění co 15 000Km 5W30. Celkově to auto je tvrdé, ale to je věc názoru. Ale zajímavé je že první je úplně bez koroze a druhá už má puchýře a to jsou stejný rok rozdíl dva měsíce.
Mondeo je fajn, ale interiér mi přijde laciný a rezne to víc, jak Octavia, hlavně zespoda. Octavia II má nerezový výfuk, tenhle výraz není u Forda ani ve slovníku Navíc vevnitř není Mondeo větší, než OII.
Mazda je pak na tom s korozí ještě hůř, rok 2008 už budou pěkný vraky, pokud to není čerstvý dovoz z teplých krajin.
Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
To platilo na.rok 2002 az 2007 od roku 2008 to je uz v pohode dve som.zospodu videl a nebolo to o nic horšie ako.ine.auta samozrejme pred kupou pozriet spodok ale par krat som.v tom.isiel prijemne zvezenie to je auto kde.nepotrebujes silny motor a mas radost z jazdy.Biimbo píše:Jj, Mazdu zameteš po 10 letech z garáže
BMW 330 ix
.Na kazde auto raz dojde a bude sa to musiet nastavit ako si napisal.teraz ide do srotu almera n15 a G3 motoricky super ale zespodu uz uplna korozia rozpadaju sa brzd trubky atd.Kamos spominal ze ked pojde zavies na srotovisko golfa bude mat slzy v ociachTDI tech píše:Dnes by som uz riesil auto jedine tak, ze je uplne jedno ake to bude ( vsetko su to mrdky ), len to musi byt funglovka a priplatim si predlzenu zaruku na celu dobu leasingu. Po splateni leasingu sa ho ihned zbavim a beriem zase nove. Inak to zjavne nema vyznam. Neviem kto koho donutil ku konzumu. Ci automobilky ludi, alebo ludia automobilky
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Trocha odbočka, servisuje někdo EXEO v 2.0 tdi CR 105 nebo 125kw?
Mám dle mě velmi solidní nabídku, včera jsem tam zkoušel narvat dětské sedačky, o cca 12cm více místa než v mojí O1... Nájezd 170tkm a velmi cajk výbava zároveň i cena, to je na podvozku nějaké starší A4, že? Mám za to, že na předku byla hliníková víceprvková náprava, ale omrkl jsem to jen rychle.
Mám dle mě velmi solidní nabídku, včera jsem tam zkoušel narvat dětské sedačky, o cca 12cm více místa než v mojí O1... Nájezd 170tkm a velmi cajk výbava zároveň i cena, to je na podvozku nějaké starší A4, že? Mám za to, že na předku byla hliníková víceprvková náprava, ale omrkl jsem to jen rychle.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Normálně užíval jako kterékoliv jiné auto. Dvojková dostávala zabrat víc,nějak jsem neřešil ohřívání za studena, víc odvozila na stavbu, 500 kg v kufru nebyl problém. A konkrétně stahovačky jsem měnil na každý octavii I kterou jsem servisoval. A nezáleželo jaký majitel je prase na auto a jaký si ho hýčká. Několik microspínačů nebo studených spojů v zámkách dveří taky všem. Třeba na to mým bývalým je teď najeto asi 470 tis, před 3 lety to začalo žrát olej a to celkem dost, ale třeba servo je tam původní a to auto jezdilo na 16 a za mě na 17 kách. Jinak na OI jsem snad všem měnil servo kolem 250-300 tis.martinsidlo píše:Biimbo: Nevím,co ty jsi dělal s OI ale já za celých 630tis km ani jedna stahovačka,klima chodí,neutíká,jen kabely v předních a kufr průchodkách.
Záleží,jak se k tomu kdo chová.
Zachvíly to bude veterán,jiné RZ a cena bude stoupat.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Přiznám se, že u auta, které má přes 400000km bych už psychicky neustál ten proběh , že něco lehne v té nejhorší chvíli..Samozřejmě lze říci, že teď už je opravdu, ale opravdu všechno vyzkoušeno a ověřeno, takže nic nehrozí...ale tohle už ne..
Wobe, musíš počítat s tím, jak je obtížný a drahý servis na tomhle autě, už ty první boxery byly sice bezvadné, ale ta práce s tím..Člověk už byl koilkrát nasrán,i když dělal brouka..
Wobe, musíš počítat s tím, jak je obtížný a drahý servis na tomhle autě, už ty první boxery byly sice bezvadné, ale ta práce s tím..Člověk už byl koilkrát nasrán,i když dělal brouka..
nepropadat panice...