Takže ta B7 , 2.0 tdi 103kw s nájezdem 170tkm by byla ok? Je ale v dsg... Což bych i bral i za cenu dražšího servisu.Vici píše:jenže v těch 400 000 to má už kde co vyměněné... auto taky může mít najeto poctivých 60 000 a bude zralé na ekolikvidaci.. podle km si fakt nevybereš..
Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
A ty opravdu potřebuješ v dnešní režimu jízdy/třeba na D1/ bleskurychle řadit, když tento automat životností moc neoplývá? Co teda děláš při jízdě, když ruku skoro nepotřebuješ? Včera jsem odcházel od auta na parkovišti a šel jsem těsně okolo auta , které zrovna odjíždělo a poslouchal jsem jeho motor, který šel jak sametové housličky,/ byl to velký koncern/. Byly slyšet jen tikající vstřikovače, tak si říkám, to bude TSI ..Chlap vycouval , dal zajedna, /kouknu a bylo to TSI/ rozjel se a po dvou metrech tam prdnul dvojku a za pár metrů tam prdul trojku..A jel pořád zrychleným krokem..Říkal jsem si, ty jsi ale idiot, takhle tam rychle nacpat kvalty, asi proto abys už měl od řazení pokoj../což je pro TSI hrob/..Tím nenarážím na tebe..Tak si říkám, VICI, to bys koukal jak rychle dovedou lidé řadit i bez DSG..
nepropadat panice...
ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole, casto krat sa mi stava, ze ludia tam jebu kvalty pod 2000 otacok, raz som isiel s holkou co mala polo 1.2 HTP a radila tam kvalty jak zhava, pri ť50 uz tam mala 5ku a plyn urcite na podlahe ked som pocul jak sa ten motor trapi
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
nedávno jsem projížděl bráchové 3C 125kw CBBB s dsg a čuměl jsem, že není problém na rovince fičet 60km/h na šestku. Při normálním zrychlování ale auto normálně začne zrychlovat, bez pazvuků či vibrací...
Moje okta by mi při těchto otáčkách snad ani nejela, maximálně by vibrovala a duněla...
Moje okta by mi při těchto otáčkách snad ani nejela, maximálně by vibrovala a duněla...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Tak a je to tady znova. Vymenil jsem praci a shanim opravdu vetsi vuz na presuny kazdy den 70km+ . V nabidce mam 1.6tdi Alteu XL 77kw rv 2013 najeto 93tkm poctivych? Cajk? Povozi me to trocha? Slysel jsem jen o vodnich pumpach... Vyhon neresim, jen by to slo na softik... Nic vic.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Už jsi s tím jel? Podle mě je octavia velikostně a váhově maximum pro 1.6TDI, ve větším autě už to bude trápení, ale s chipem budiž.
Vodní pumpa na tom není nijak hůř jak u jiných aut. Nejvíce zlobí asi EGR a určitě bych kouknul přes diag na korekce vstřiků a stav DPF - hodně to napoví o tom, jak bylo s autem ježděno. Při těhle km by to mělo být téměř ve stavu navého, ale při "správném" stylu jízdy může být tak těsně před smrtí Nejhorší jsou asi ty vstřiky, protože nový stojí cca 1/4 hodnoty auta...
Vodní pumpa na tom není nijak hůř jak u jiných aut. Nejvíce zlobí asi EGR a určitě bych kouknul přes diag na korekce vstřiků a stav DPF - hodně to napoví o tom, jak bylo s autem ježděno. Při těhle km by to mělo být téměř ve stavu navého, ale při "správném" stylu jízdy může být tak těsně před smrtí Nejhorší jsou asi ty vstřiky, protože nový stojí cca 1/4 hodnoty auta...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vstřiky stojí 25 bez daně nový za všechny. Není to tak zlý. Za mě je 1.6 tdi ok. V altee to měl švara a jako žádný torpédo to nebylo ale na běžný ježdění dobrý. Nebo je na výběr i spousta Touranů ve 2.0 tdi cr.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
No právě, to není úplně málo, naštěstí na svojí jsem je udržoval VIFem, takže vydržely do teď v pohodě skoro 300tis. km. Ale kdybych je musel měnit, bylo by velký mrzení. Na Volvo udělám vstřiky skoro za polovinu a to je tam o jeden víc.
Jinak já jsem s 1.6TDI spokojen, vlastně to bylo nejspolehlivější auto, v kterém jsem jezdil, nikdy žádná závada. V oktávce se s tím dá jezdit i svižně, pokud jezdíš sám, ale jakmile se naloží, je to trápení. Osobně bych šel určitě do dvoulitru.
Jinak já jsem s 1.6TDI spokojen, vlastně to bylo nejspolehlivější auto, v kterém jsem jezdil, nikdy žádná závada. V oktávce se s tím dá jezdit i svižně, pokud jezdíš sám, ale jakmile se naloží, je to trápení. Osobně bych šel určitě do dvoulitru.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
1.6 nebrat, je to lenoch. Chip tomu pomuze (idealne s modifikaci razeni) ale zazrak to nikdy nebude. Lepsi si poskat, dosetrit nezli si pak celou dobu nasledujiciho vlastnictvi nadavat a litovat.
Mel jsem moznost se v tom jak projet (i s chipem, i SW upravou automatu) tak i mluvit s vlastniky. Az na hnupy, kteri si nebyli schopni priznat pravdu a setrilky, kteri motor podtaci tak vsichni uznali, ze by hned sli do dvoulitru a litovali sveho prvotniho rozhodnuti.
Mel jsem moznost se v tom jak projet (i s chipem, i SW upravou automatu) tak i mluvit s vlastniky. Az na hnupy, kteri si nebyli schopni priznat pravdu a setrilky, kteri motor podtaci tak vsichni uznali, ze by hned sli do dvoulitru a litovali sveho prvotniho rozhodnuti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)