problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ono nebude na škodu, pokud ten automobilový průmysl trochu přibrzdí. Dnešní tempo v těch fabrikách je šílené, mzdy vyšroubované do nesmyslu a z pohledu zaměstnavatelů je to obrovský problém zaplatit v jiném odvětví lidi podobně jako platí třeba Škodovka. Hlavně tam dostane práci téměř každý, bez vzdělání a bez praxe si vydělá na lince víc než třeba učitel nebo mladý lékař. Ono nebude na škodu, aby si lidi zase začali trochu vážit dobré a slušně placené práce, aby třeba malá strojírenská firma byla ráda i za malou zakázku a neposílala všechny malé zákazníky (kusovky) k šípku, protože dělá sériovku pro automobilku a nebude přece seřizovat stroje... Všichni se z automobilek můžou podělat, ale jediné co to způsobuje je naprostá deformace trhu práce.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

1pavel píše:https://www.reflex.cz/clanek/komentare/ ... -internetu
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/do-d ... ovan-78985
https://www.e15.cz/bude-krize/cesky-aut ... -internetu
http://www.autoforum.cz/predstaveni/hor ... l-bankrot/
Reakce nepište , stejně na ně nebudu reagovat , jen vám chci otevřít oči .
Ale na dvě nejstupidnější mě to nedá - baterky doma mám jen v nejnutnějším případě , kde to na šňuru nejde , třeba akuvrtačku nemám a nechci , má mnohé výhody ALE jak to chodí , když ji náhodou za čas potřebuji tak je vybytá a za nějaký rok je po baterce kterou již nejde sehnat nebo stojí jak celá vrtačka , proto se raději tahám se šńůrou - Ropa se bude dál vesele těžit a dovážet a rafinovat ikdyž by jsme všichni jezdili na el. budou dál potřeba oleje (kupodivu do průmyslu) asfalt na hydrizolace a silnice , plasty bez plastových izolací el. by moc nefungovala a že by nová auta měly interiér jen z plechu a místo plášťů jen obruče , zdravotnictví bez plastů??? atd. to jen část frakce ropy , bude nám zas zbývat nafta a benzín (zbylé frakce) co s nimi , nejspíš je budeme pálit v elektrárnách aby jsme měli elektřinu do svých elektroaut .


S tou vŕtačkou ti budem oponovať mám doma makitu odkedy som začal stavať dom to je asi 7-8rokov má dve baterky a funguje perfektne a tá teda toho už porobila dosť ja zase na to nedám dopustiť keď sa baterka vybije druhá sa za 20min dobije stále je k dispozícii
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

MirekX píše:Ono nebude na škodu, pokud ten automobilový průmysl trochu přibrzdí. Dnešní tempo v těch fabrikách je šílené, mzdy vyšroubované do nesmyslu a z pohledu zaměstnavatelů je to obrovský problém zaplatit v jiném odvětví lidi podobně jako platí třeba Škodovka. Hlavně tam dostane práci téměř každý, bez vzdělání a bez praxe si vydělá na lince víc než třeba učitel nebo mladý lékař. Ono nebude na škodu, aby si lidi zase začali trochu vážit dobré a slušně placené práce, aby třeba malá strojírenská firma byla ráda i za malou zakázku a neposílala všechny malé zákazníky (kusovky) k šípku, protože dělá sériovku pro automobilku a nebude přece seřizovat stroje... Všichni se z automobilek můžou podělat, ale jediné co to způsobuje je naprostá deformace trhu práce.
Mas aj nemáš pravdu napr do tej automobilky môžeš si ísť vyskúšať pracovať či ti to bude vyhovovať alebo budeš radšej robiť inde .a druhá vec prečo by sa malo zarábať menej?prečo v strojárskej firme v DE zarobím 3500eur a u nás 1000eur ,prečo auto ktoré sa vyrobí tu stojí také isté peniaze ako v Nemecku keď zamestnanci čo ho vyrobili stali fabriku oveľa menej peňazí ale cena auta neklesla ?keď sú tu menšie platy ?preco zamestnanec automobilky za pásom zarobí v de 2500eur a auto tam stojí také peniaze ako tu a tu zarobí napríklad 800eur . Práve si tu obrovské platové rezervy vo veľkých firmách a neboj mala firma čo pre nich robí nerobí tiež zadarmo.Byv sused má doma jeden cnc stroj robí kooperanta pre pár stredných firiem na okolí je závislí od nich asi sa nemá zle keď má nový dom ,dve nové auta xc,90 každé min 70tis eur a teraz stavia nový zrub .Kľudne by luxusné uživil dvoch zamestnancov s dobrým platom ale bude plakať ako všetci že je chudák.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Víš co se stane a taky už se to děje, až bude Slovák nebo Čech brát 3000 E? Fabrika se posune dál na východ, kde za 1500E budou lidi rádi makat. Ono auto sice stojí stejně, ale běž si v DE na večeři, dej 6 piv a kus masa a asi to nebude cenově stejné jako doma... Všechno je tam dražší, protože i kuchař chce 3000E
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, rudy 5 , asi neznáš dějiny naší země a realitu. Pokud dostanou ve škodovce plat jako v D, tak kolik budou chtít ti ostatní? 150000kč minimální plat? Víš co je největší problém, že mnooho čehůnů vůbec nemá anunk o ekonomice jako takové, protože celý život byli pod maminkou nebo pod státem. Ano, líbilo by se jim kdyby brali jako Němci a ceny všeho zůstaly jako dnes..Od revoluce slyším tyto slinty, proč mají Němci tolik a proč my ne? Protože my jsme si začali budovat socialismus, zatímco Němci ve sklepích stavěli znovu celý stát, který díky jejich pomatení skončil jak skončil. A přesto s pomocí spojenců to rozjeli tak, že jejich MARKA BYLA TAHOUNEM VŠEHO..Zatímco s naší Kč jsi si mohl tak vytřít...A pak jsme zkrachovali a co bylo dál, je známo..A ta továrna je JEJICH, oni dávají práci a díky jim jsou téměř největším plátcem daní u nás, které my opět projebáváme a žijeme si nad poměry..A když by měli dát takový plat jako v D , tak to tady zavřou, nebo budeme vyrábět špulky k nitím. Už si zase myslíme, že jsme nenahraditelní...a jací jsme pašáci.A teď mají ideální příležitost, jak z toho vyklouznout. Tak pracujte a nedudejte, protože až skončí EU dotace k nám a kdyby ještě k tomu Němci šli jinam,bůh nám buď milostiv...A proč jsme takhle dopadli? Zeptej se doma..já už se ptal.. :(
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

MirekX píše:Víš co se stane a taky už se to děje, až bude Slovák nebo Čech brát 3000 E? Fabrika se posune dál na východ, kde za 1500E budou lidi rádi makat. Ono auto sice stojí stejně, ale běž si v DE na večeři, dej 6 piv a kus masa a asi to nebude cenově stejné jako doma... Všechno je tam dražší, protože i kuchař chce 3000E
Vieš koľko firiem bolo v Rumunsku a Bulharsku a to zatvorili ?a dôvod bol ten že tá kvalite išla Rapidne dolu ono lacná sila není všetko aj sem chodia rumuni ,bulhari,srby,Ukrajinci ale tie prve dve národnosti robiť nebudú ani nevedia srby tiež nič moc a Ukrajinci ešte ako tak v okolí tu je hodne veľkých firiem čo zamestnávali rumunov bulharov boli lacný do roka sú všetci preč ,prišli srby 3mesiace víza a z toho chcela firma napísať mozno jednu stotinu ľudí čo sa im pozdavali proste kvalita reklamácie atď atď všetko dolu vodou teraz tu robia Ukrajinci a niektorí sú fajn ale kopec tiež nie iné je kopať kanál a iné je niekde robiť vo fabrike alebo na stavbe ťažkú robotu .
Čiže vo sa stalo?radšej podvihali plat domácim ktorí zostali a robia samozrejme kto mal lepšie išiel za lepším
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:Ano, rudy 5 , asi neznáš dějiny naší země a realitu. Pokud dostanou ve škodovce plat jako v D, tak kolik budou chtít ti ostatní? 150000kč minimální plat? Víš co je největší problém, že mnooho čehůnů vůbec nemá anunk o ekonomice jako takové, protože celý život byli pod maminkou nebo pod státem. Ano, líbilo by se jim kdyby brali jako Němci a ceny všeho zůstaly jako dnes..Od revoluce slyším tyto slinty, proč mají Němci tolik a proč my ne? Protože my jsme si začali budovat socialismus, zatímco Němci ve sklepích stavěli znovu celý stát, který díky jejich pomatení skončil jak skončil. A přesto s pomocí spojenců to rozjeli tak, že jejich MARKA BYLA TAHOUNEM VŠEHO..Zatímco s naší Kč jsi si mohl tak vytřít...A pak jsme zkrachovali a co bylo dál, je známo..A ta továrna je JEJICH, oni dávají práci a díky jim jsou téměř největším plátcem daní u nás, které my opět projebáváme a žijeme si nad poměry..A když by měli dát takový plat jako v D , tak to tady zavřou, nebo budeme vyrábět špulky k nitím. Už si zase myslíme, že jsme nenahraditelní...a jací jsme pašáci.A teď mají ideální příležitost, jak z toho vyklouznout. Tak pracujte a nedudejte, protože až skončí EU dotace k nám a kdyby ještě k tomu Němci šli jinam,bůh nám buď milostiv...A proč jsme takhle dopadli? Zeptej se doma..já už se ptal.. :(
Jericho preto ľudia ako ty robia a držia krok kto je šikovný buď podniká alebo robia vonku za dobré peniaze alebo má tú dobrú robotu kde zarába celkom dobre má nejaký kariérny rast je doma pri rodine a žije si dobre .kto je šikovný môže byť doba aká chce vždy vie tie peniaze zarobiť.,iba som chcel poukázať prečo by tu mali ľudia robiť za málo a držať krok keď sú v každom odvetví veľké rezervy v platoch .

Kedysi zarábal robotník o pár stoviek menej ako riaditeľ ,majster keď urobil nejaký nadčas mal to čo riaditeľ ,dnes?dnes riaditeľ má plat 10tis eur auto ,byť k dispozícii ,telefón atď atď a robotník 800eur nikto mu nič nezaplatí všetko platí z tých pár korún .a je to jedno či to je automobilka ,strojarina, obchodné centrá atď atď proste peniaze sa teraz točia tak prečo sa uspokojiť a stále mať hoľu rit , ceny stále stúpajú ,služby stúpajú ,nehnuteľnosti stúpajú tak keď je zisk musia predsa aj platy rast nemôžeš zarábať to čo pred 10 rokmi .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

MirekX píše:Víš co se stane a taky už se to děje, až bude Slovák nebo Čech brát 3000 E? Fabrika se posune dál na východ, kde za 1500E budou lidi rádi makat. Ono auto sice stojí stejně, ale běž si v DE na večeři, dej 6 piv a kus masa a asi to nebude cenově stejné jako doma... Všechno je tam dražší, protože i kuchař chce 3000E
Znám firmy které se k nám nastěhovali za levnou prací a jak práce zdražila odtáhly pryč a ještě tu nechaly dluhy Třeba fi lamitex ze semtína výroba desek na tištěné spoje
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

rudy5 píše:
jericho-3 píše:Ano, rudy 5 , asi neznáš dějiny naší země a realitu. Pokud dostanou ve škodovce plat jako v D, tak kolik budou chtít ti ostatní? 150000kč minimální plat? Víš co je největší problém, že mnooho čehůnů vůbec nemá anunk o ekonomice jako takové, protože celý život byli pod maminkou nebo pod státem. Ano, líbilo by se jim kdyby brali jako Němci a ceny všeho zůstaly jako dnes..Od revoluce slyším tyto slinty, proč mají Němci tolik a proč my ne? Protože my jsme si začali budovat socialismus, zatímco Němci ve sklepích stavěli znovu celý stát, který díky jejich pomatení skončil jak skončil. A přesto s pomocí spojenců to rozjeli tak, že jejich MARKA BYLA TAHOUNEM VŠEHO..Zatímco s naší Kč jsi si mohl tak vytřít...A pak jsme zkrachovali a co bylo dál, je známo..A ta továrna je JEJICH, oni dávají práci a díky jim jsou téměř největším plátcem daní u nás, které my opět projebáváme a žijeme si nad poměry..A když by měli dát takový plat jako v D , tak to tady zavřou, nebo budeme vyrábět špulky k nitím. Už si zase myslíme, že jsme nenahraditelní...a jací jsme pašáci.A teď mají ideální příležitost, jak z toho vyklouznout. Tak pracujte a nedudejte, protože až skončí EU dotace k nám a kdyby ještě k tomu Němci šli jinam,bůh nám buď milostiv...A proč jsme takhle dopadli? Zeptej se doma..já už se ptal.. :(
Jericho preto ľudia ako ty robia a držia krok kto je šikovný buď podniká alebo robia vonku za dobré peniaze alebo má tú dobrú robotu kde zarába celkom dobre má nejaký kariérny rast je doma pri rodine a žije si dobre .kto je šikovný môže byť doba aká chce vždy vie tie peniaze zarobiť.,iba som chcel poukázať prečo by tu mali ľudia robiť za málo a držať krok keď sú v každom odvetví veľké rezervy v platoch .

Kedysi zarábal robotník o pár stoviek menej ako riaditeľ ,majster keď urobil nejaký nadčas mal to čo riaditeľ ,dnes?dnes riaditeľ má plat 10tis eur auto ,byť k dispozícii ,telefón atď atď a robotník 800eur nikto mu nič nezaplatí všetko platí z tých pár korún .a je to jedno či to je automobilka ,strojarina, obchodné centrá atď atď proste peniaze sa teraz točia tak prečo sa uspokojiť a stále mať hoľu rit , ceny stále stúpajú ,služby stúpajú ,nehnuteľnosti stúpajú tak keď je zisk musia predsa aj platy rast nemôžeš zarábať to čo pred 10 rokmi .

Máš pravdu kdo je šikovný vždy si práci najde , ale je tu velká spousta těch co nic neumí a neodvedou ani práci aby si zasloužily min. mzdu
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

MirekX píše:Víš co se stane a taky už se to děje, až bude Slovák nebo Čech brát 3000 E? Fabrika se posune dál na východ, kde za 1500E budou lidi rádi makat. Ono auto sice stojí stejně, ale běž si v DE na večeři, dej 6 piv a kus masa a asi to nebude cenově stejné jako doma... Všechno je tam dražší, protože i kuchař chce 3000E
Viz. plánované přestěhování výroby Škody Superb mimo ČR.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

rudy 5- nemůžeš posuzovat soc. podnik , /pokud to tak bylo/ , který vytvářel vše jen jakoby, tam nešlo o ekonomiku, zaprvé byla povinná zaměstnanost a zároveň právo na práci.Takže jsi měl právo na to co jsi musel. A bylo mnooho firem, na které ostatní dopláceli a nikdo nemohl zkrachovat. A proto mohl být např. mistr nevyučený , ale měl v kapse knižku rudé barvy a nikdo to nepoznal.A PRO NÁS MECHÁNY TO BYLO BEZVADNÉ, TEN TUPEC SE DAL VŽDY OJEBAT.. Předtím jsme měli mistra, kterému znárodnili autodílnu, a to bylo jiné....Takže socialistické zvyky nelze aplikovat na dnešní dobu, už jen proto, že tehdy , všichni plnili na 130% , např. JZD měly hektary načerno a všichni byli spokojeni...Proto mnozí po té době tak fňukají..Dnes máme jiného "nepřítele" , což jsou DOTACE , KTERÉ MAJÍ OBDOBNÉ VLASTNOSTI, PROTO TŘEBA U MNE BUREŠ NENÍ PODNIKATEL, ALE POŽÍRAČ DOTACÍ ..A dnes už má jako premier penězovod ze státní kasy..Ale ostatní firmy to nemají jednoduché už jen proto, že jim vytyčují cestu typy podpeřiňáků , kteří nemají ani ánunk o podnikání a jeho rizikům ,a protože si to nikdy nevyzkoušely, vždy nastává problém.. Což jsou např. ODBORY, většina poslanců , politické strany apod..Řídit cokoliv jen podle tabulek a přání prostě nejde...Ale pokud si sami zaměstnanci domluví smlouvu se zaměstnavateli , tak se musí dodržovat a stát na to má pomocí soudů dohlednout... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Měl bych otázku na ty co mají reálné zkušenosti s el. autem a to bude nejspíš Andre.
První, jak je to se "spotřebou" takovýho el. auta když musíš popojíždět v koloně ucpaným městem ?
Taky stoupá jako u spalováku až k nebesům, nebo naopak tím že auto víc stojí než jede je spotřeba minimální ? A na kolik v takové zácpě ovlivní dojezd to že máš zapnutý palubní systémy a svítíš hlavnímí světlomety.

Druhá, když mám nabíjecí stanici která umí například až 100 kWh, můžu si na ní nastavit nažší nabíjecí proud, aby baterky tolik netrpěly ?

Díky
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja ti poviem kúsok z môjho zaujímavého rozhovoru s vedúcim predaja z VW, nakoľko sa poznáme tak som sa ho bol pýtať na elektricke autá. Respektíve golf. Teraz budem hovoriť čisto za VW lebo neviem ako to majú ostatné značky, ale napríklad pri kúpe elektrickeho auta vo VW dostaneš nejakú záruku na baterku (myslim ze 8 rokov) avšak táto záruka sa upltňuje iba vtedy ak dodržíš presné parametre nabíjania. Čo znamená že pre príklad uvediem, musíš nabíjať 2x dlhé nabíjanie potom 1x rýchlo nabíjanie. Všetky tieto autá majú na to pamäť a ukladajú to a ak sa ti napríklad niečo stane s batériou a zistia že si to nabíjal hocijak, tak ťa pošlú kadeľahšie. Takže toľko za mňa. Inak tie moderné led svetlá a podobne nežerú skoro nič takže ak stojis niekde v zapche tam tie svetls moc nespravia.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jenže to auto musí taky topit, taky by mě zajímalo v tomto počasí - teploty kolem nuly kolik watů to bere při stání na místě - světla, topení atd.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jedna blba otázka. Proč sa spalovaky nevyrabaju teda na zemný plyn CNG ked sa tolko tlačí na ekologiu či je to ohladom vypustených emisíí zajedno?

Davnejšie som stretával zelene autobusy po BA s nápisem "šetrím životne prostredie jazdím na zemný plyn"
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“