A to ještě až tam bude napařena spotřební daň , snad si někdo nemyslí že Babiš příjde o korunky když se nebude prodávat benzín a naftafavo píše:Tady je něco pro Andrého a všechny zaslepence pro který jsme jen zoufalci co všechno vidí jen černě.
https://autozine.cz/e-on-zdvojnasobuje- ... -internetu
Ještě mi chce někdo z Vás tvrdit, že s nástupem elektromobilů se elektřina zdražovat nebude ?
Mimochodem už mám doma dopis od distributora o dalším zdražení elektřiny.
problém el. pohonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série 


Platba za stání u nabíječky, pokud nabíjení skončilo, je naprosto správný krok, pokud budou chtít uregulovat dostupnost nabíječek.
Však to už mohli dělat dávno, ale asi zatím nebylo potřeba.
Cenu za kWh na nabíječkách holt bude řídit trh, tedy poptávka, do doby, než k tomu nastoupí nějaká daň nahrazující výpadek daní z nafty, benzínu a dalších fossilů ...
Však to už mohli dělat dávno, ale asi zatím nebylo potřeba.
Cenu za kWh na nabíječkách holt bude řídit trh, tedy poptávka, do doby, než k tomu nastoupí nějaká daň nahrazující výpadek daní z nafty, benzínu a dalších fossilů ...
Tohle je přesně to co jsme všichni normální čekali, cena za kW bude kolem 4-5 Kč, což je dnes běžná cena pro všechny ve vysokém tarifu. Když se k tomu přidá sem tam nějaké to penále za stání u nabíječky po skončení nabíjení tak ty výpočty návratnosti elektroauta jsou už naprosto mimo. Ale doufal jsem, že ta podpora vydrží dýl, tyhle ceny když z Čezu pošlou do světa v době, kdy ještě skoro žádný elektroauta nejsou je ukázka, jak ta podpora nefunguje. A jen si počkám na to, jak vyřeší (zpoplatní) nabíjení doma třeba z tarifu na tepelné čerpadlo, protože to určitě nenechají jen tak, to je jako by se jezdilo na topný olej bez spotřebky 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série 


Přesně, na to technický řešení dobíjení auta z tarifu na topení si taky počkám, bez toho nepůde ošefovat rozdílný zdanění použití elektriky pro různý učely a tím vlastně ani cenotvorbu elektriky jako takový, až se ta elektromobilita rozjede ve velkým ... Myslím, že to nebude o hardware ale opět hlavně jen cesta software ... 

Opět další důkaz komediantství kolem výroby elektromobilů. Oni je vlastně ani vyrobit neumí, ale už je chrlí po tisících na odstavný plochy.
Tenhle systém výroby aut nemůže dlouho vydržet, zvlášť když ty auto skoro nikdo nechce.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/kl ... -internetu
Tenhle systém výroby aut nemůže dlouho vydržet, zvlášť když ty auto skoro nikdo nechce.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/kl ... -internetu
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Dobře, zájem o ně je pouze tam kde díky dotacím z peněz všech ostatních takový auto výjde levněji než se spalovacím motorem a ještě máte úlevy na provoz.rudy5 píše:No neviem či ho nikto nechce lebo cakcie doby boli viac ako rok a teraz sa to skrátili pod rok
Podívej se na severský země, dotace se snížily a registrace nových aut klesly o 27%. To je důkaz skutečného zájmu o "ekologická" auta.
Jen idiot by si v době největší slávy dotací nekoupil el. auto když ho vyšlo na polovinu spalovacího, to je realita ze severu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
No polovica asi nie na úplne elektro auto máš dotáciu u nás 8tis eur na hybrid myslím 4-5tia už neviem presne a keď chces také normálne. Elekt auto to ho pod 30tis nekupis aj keď ti dajú dotáciu tak min 22tis eur zaplatis .napr e-golf .a za 22tis kúpiš golfa v dobrej výbave na benzín aj diesel . Čiže to máš na tých istých peniazoch samo keď chces niečo lepšie cena je inde .
BMW 330 ix
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
https://www.youtube.com/watch?v=ZkYRWRnZZQU
To se myslím povedlo, za mě jeden z nejhezčích a nejpoužitelnějších EV na trhu. Seděl jsem v ID.3, to je ale proti Enyaqu jako chudý příbuzný, Škodofka mě fakt příjemně překvapila...
To se myslím povedlo, za mě jeden z nejhezčích a nejpoužitelnějších EV na trhu. Seděl jsem v ID.3, to je ale proti Enyaqu jako chudý příbuzný, Škodofka mě fakt příjemně překvapila...
Nejůžasnější je ta plazma uprostřed přístrojovky a ta svítící maska. Bohužel pokud nebude mít člověk na chatě elektřinu, tak "mlýnek" na řece s dynamem, který nám osvětlil celou chatu asi nebude stačit na dobití baterie v tomto voze ...Není to zrovna praktické..až na ten leviatický prostor mezi sedadly, který nabije snad každý mobil na planetě..
nepropadat panice...
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Ropný vrt a rafinérku na chalupě taky myslím moc lidí mít nebude a dá se s tím žítjericho-3 píše:Nejůžasnější je ta plazma uprostřed přístrojovky a ta svítící maska. Bohužel pokud nebude mít člověk na chatě elektřinu, tak "mlýnek" na řece s dynamem, který nám osvětlil celou chatu asi nebude stačit na dobití baterie v tomto voze ...Není to zrovna praktické..až na ten leviatický prostor mezi sedadly, který nabije snad každý mobil na planetě..

Ta maska mi přijde taky jako zbytečnost, ale je to za příplatek. Tablet je bohužel trend, něco jako okna v elektrice, klima, centrál atd., bez toho budou auta neprodejná...
Právě že se vrací zpět selský rozum, kdy už i výrobci pochopili, že tyhle nesmysly jdou proti bezpečnosti, a vraci se zpět , protože trubky za volantem musí při jízdě jezdit prstem kvůli každé hovadině, právě pro tuhle levnou sračku z Číny, díky které nachytají právě ty trubky a oni vysolí pořádný obnos ..Volat telefonem je pod pokutou a za body, ale čumění na tuhle kysnu je v pohodě. Ale chápu, je to elektromobil, ale když má 2 obrazovky GOLF GTI nacpaný KW a střelec který to praská a začne pršet musí v té palbě prstem honit menu, aby si zapnul cykly u stěračů, to už je na lepáka přes celou hubu... Už jsem si zvykl, že svět blbne, ale koupit si auto, kde jde o život díký ztrátě pozornosti je už pro chocholouška. Vyšla kniha jednoho světoznámého psychologa, který dělal dlouhodobý výzkum a má fakta k tomu, což je i název té knihy, který zní- ČÍM CHYTŘEJŠÍ MOBIL, TÍM HLOUPĚJŠÍ MAJITEL.. 

nepropadat panice...