problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Vsadím se že jeden takový požárek doma v garáži dokáže totálního přívržence a obhájce změnit na odpůrce v tu ranu... :roll:
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak kdo z vás to byl? :D

(pro pochopení je třeba přečíst víc než pouze nadpis)
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-neme ... -internetu
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)
Andre píše:
Forest píše:
Andre píše:to už hraničí s trapností
Zatímco tvoje příspěvky nikoli, ty mistře volantu, že?

Proč se tak ponižuješ? Proč ze sebe děláš většího hlupáka nežli jsi? Opravdu se domníváš, že osoby zainteresované v zásahu byly pouze ty přítomné? Mě osobně taky zaskočil ten nedbalý překlad (četl jsem originál), který nahrává zoufalcům jako jsi ty ale že se chytneš zrovna tohoto. Že nereaguješ na něco opravdu podnětného.

Ono je lehčí trolit nežli diskutovat na téma, co?
Vážně ti přijde, že můj příspěvek souvisel s tématem méně než tvůj?
V mládí jsme tento jev nazývali "Všichni jste blázni jen já jsem letadlo", ale v tvých letech už to moc legrace není.
Mimochodem, nebylo to následně po mém zcestném výplodu, kdy admin přesunul celé téma z "Diskuze o autech" do "Diskuze - MIMO mísu" ;)
Andre a taky se neustále hádalo ve stylu "...ty sis začal ...NE, ty sis začal..." a to se pokoušíš předvádět ty. Prostě jako malé dítě.

Je zcela jedno po jakém příspěvku k takovému rozhodnutí admin došel. Osobně se na základě zkušeností domnívám, že jsi tomu iniciativně napomohl, stejně jako v tomto případě. Ostatně, ze stejného důvodu si samozřejmě taková témata preventivně archivuji, abys měl důvod před každým odesláním přípsvku přemýšlet a nejednal lehkovážně.

Na úroveň offtopiku jsi to degradoval samozřejmě ty.
Svým ignorantským přístupem na úrovni trolla. Nereaguješ opakovaně na otázky k tématu, systematicky odvádíš pozornost od tématu nesouvisejícími podněty navzdory tomu že jsi na to opakovaně upozorňován.

Zatímco většina diskutujících se tu snaží dozvědět informace, ty tu zjevně zištně podsouváš jen to, co se ti hodí. Svoje argumenty nejsi schopen podložit fakty. V moment, kdy jsi vyzván doplňujícími otázkami, tyto ignoruješ.

Tady nejsi u soudu (byť máš takové tendence z toho soud dělat), toto je diskuze a máš plné právo (stejně jako všichni ostatní účastníci diskuze) mýlit se. Ale je očekávání, že když se člověk zmýlí, uzná svůj omyl a v ideálním případě se omluví. Nikdo není neomylný,ale úroveň člověka lze též odvozovat od schopnosti uznat svoji chybu a omluvit se. To jsem například v případě tebe doposud ještě nezaznamenal. Ostatně, stačí se se pokusit vyhledat slova omluvy v tvém případě. ...a že je hodně zdejších diskutujících, kterým by ses měl (hlavně za způsobené nepříjemnosti plynoucí z tvé práce) omluvit.


(offtopic)


... a teď k tématu:
Andre píše:Tak kdo z vás to byl? :D

(pro pochopení je třeba přečíst víc než pouze nadpis)
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-neme ... -internetu
Jsem rád, že jsi nám tu prezentoval nějaké stránky, kterým důvěřuješ, děkujeme.

Takže jsem si to přečetl a ejhle, co je hned za související články:

Tesla začala hořet ve chvíli, kdy byla zkoumána, protože už jednou hořela

Jen si dovolím dotaz pro doplnění:
Samotná Tesla nedávno uvedla, že její vozy dokonce hoří 10x méně často, než vozy se spalovacím motorem a hodně případů, kdy shoří elektromobil zůstane jednoduše nevysvětleno.
10x méně ... a platí i to, že Tesel je 10x méně nežli aut se spalovacím motorem? :roll:

Jednoduše?! Ono to zůstane "jednoduše" nevysvětleno a stále se to vyrábí? Stále to není předmětem svolávačky apod.? Kdykoli je něco, co je často bez vysvětlení, je přezkoumáváno velice pečlivě riziko ... v případě, že se ne nenajde vysvětlení, je vydáno rozhodnutí, že dokud nebude vysvětleno, pozastavuje se další produkce... a u elektromobilů se jede vesele dál? :o
Naposledy upravil(a) Forest dne 15 lis 2019, 01:30, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:
Takže jsem si to přečetl a ejhle, co je hned za související články:

Tesla začala hořet ve chvíli, kdy byla zkoumána, protože už jednou hořela

"Každý požár elektromobilu je silně medializován, na rozdíl od požárů konvenčních vozidel, které už jsou brané za něco běžného a nijak mimořádného, prostě “se to stává”."
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jenže spalovák většinou uhasíš hasičákem, kdežto elektriku ponořit nebo zakopat. :D To bude ještě prdel...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mám možná lama dotaz , kolik 12v 60ah baterek je cca. potřeba aby pobrala těch 20 kWh co ujede 100 km :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:
Forest píše:
Takže jsem si to přečetl a ejhle, co je hned za související články:

Tesla začala hořet ve chvíli, kdy byla zkoumána, protože už jednou hořela

"Každý požár elektromobilu je silně medializován, na rozdíl od požárů konvenčních vozidel, které už jsou brané za něco běžného a nijak mimořádného, prostě “se to stává”."
Jestli ono to nebude tím, že je to tak odlišné, neznámé a nebezpečné. Zároveň také tím, že to mnohdy nelze vysvětlit (viz výše). Andre, používej více obsah svojí dutiny lebeční, více analyzuj a abstrahuj.

Pro "pobavení" (neříkejte mi, že se jedná o reálnou fotku prokazující popisek...ti by bylo už opravdu moc):
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to je ta centrála, ne? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, až na počítači jsem si přečetl nápis a nedalo mi to. Skutečně se s největší pravděpodobností jedná o elektrocentrálu:

http://www.ramirent.cz/katalog_69_elektrocentraly.htm

O skutečném záměru použití se dá spekulovat, ale ruku na srdce, to spojení s Teslou je přinejmenším úsměvné.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nevíte někdo, kolik má Tesla na kouli? (hmotnost přívěsu). :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

MirekX píše:Jenže spalovák většinou uhasíš hasičákem, kdežto elektriku ponořit nebo zakopat. :D To bude ještě prdel...
Tady hasičák evidentně nepomohl.

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/has ... i-40299892

„Šlo to opravdu velmi rychle. Palmový olej ale příčinou zničujícího požáru nebyl. U cisterny se roztrhla nádrž a vytekla z ní nafta,“


Jedna nehoda, 5 shořelých aut na prach a ani jeden elektromobil. Jak je to možné?
A to pochybuji, že to obletělo 5x svět ve všech mediích jako ta Tesla z Rakouska, která se ještě navíc přibarvila kyselinou a zdesetinásobil se počet zasahujících hasičů...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mám sem dát odkaz na výbuch v Černobylu? :(
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:Mám sem dát odkaz na výbuch v Černobylu? :(
Asi tak. Ono, nemusíme chodit v historii zase tak daleko. Většina z nás si pamatuje havárii elektrárny Fukušima.

Jak jsem již zmiňoval: Andreho argumentační zoufalost zjevně nezná mezí.

Mimochodem, ta auta stála poblíž té cisterny a nebo se dostavila po nehodě cisterny?

A když už jsme u toho, Andre, jsi si vědom faktu, že cisterna se nesrazila ale byla sražena?! Nehoda samotné cisterny nebyla zdrojem požáru. Začala hořet až poté, co do ní nabouralo hned několik vozidel poměrně vysokou rychlostí :wink:

Ale když už jsi to tak nešťastně zmínil, nabízí se tu otázka: jak by to probíhalo a jak dlouho by trvalo, když bychom nahlédli to případné budoucnosti a v roli aut se spalovacím motorem by byly elektromobily?! Předpokládám, že nejjednodušší by bylo je zakopat, co? A zde se nám zase ta ekologie začíná proti těm elektromobilům obracet, co? :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

MirekX píše:Mám sem dát odkaz na výbuch v Černobylu? :(
To klidně můžeš, ale nerozumím o čem by to vypovídalo?
Jako že spalovací auto, potažmo nafta nebo benzín, nepotřebuje elektřinu? Ale no táááák... :D Vždyť ho bez elektřiny ani nenastartuješ ;) To už jsme tady snad probírali asi 5 stránek dozadu ne?
Resp. víš o nějakém průmyslovém výrobku, který vzniká bez elektřiny?

Ono je to celé kluci o energii pohonného zdroje, 50 litrů benzínu/nafty je prostě 5x víc energie než plně nabitá 100kWh baterie (teď ponechme stranou, že spalovací motor s tou energií hospodaří 5x hůř). A 5x víc energie prostě umí napáchat 5x víc škody. A na rozdíl od BEV, jsou ve spalovacím motoru a jeho okolí teploty vysoko nad bodem vzplanutí zdroje energie přirozenou součástí jeho pracovního procesu.
Pokud se nechcete nechat v životě vodit za nos, měli jste dávat ve škole větší pozor. A evidentně ani 8let studia na 2letém bakalářském oboru to pak následně nezachrání (noteeth)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

https://www.autozive.cz/dekra-provedla- ... -internetu

"Cílem bylo zjistit, zda elektromobil nezačne hořet. Zde musíme říci, že výsledky dopadly velmi dobře. Ani jeden z testovacích elektromobilů hořet nezačal. A to i přesto, že následné fotografie jasně potvrzují, že jeho baterie byly nárazem výrazně zdeformované."

https://www.dekra.de/de/serien-elektrof ... rashtests/
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“