Starty 1.9 tdi golf4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Starty 1.9 tdi golf4

Příspěvek od jan kůrka »

Zdravím všechny, problém mám se startovanim. Od listopadu mi začal golf 66kw alh špatně startovat,. Dva měsíce už startuji cca deset vteřin než to chytne stylem pár válců a pak už běží jak má ale ze začátku bílej kouř nespaleny nafty. Po rozjetí na čtvrt plynu lehké cukani jako by mě někdo tahal zezadu na provázku. Po zhasnutí motor chytne na drc.jinak abych vyloučil různé věci uvádím. Motor tlaky 30,vstriky od kámoše z auta a problém trvá, baterie kontrolována zatežákem, starter jsem vyloučil když to skube, svíčky ok, graf čerpadla ok. Může to být vstřikovací čerpadlo?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus třeba startovací dávku na max 33250
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Dávka je vysoká.
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Zkoušel to kámoš stáhnout a vždycky ho to vrátilo na tu hodnotu která tam byla
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Mechanicky skus nastavit mensiu davku na hlave cerpadla.Mensiu alebo vacsiu treba poskusat musis povolit 4 sroby na hlave 1 je taka zvlastna treba na nu cinsku 7 orech nabit.A posuvanim jemnym hlavy cerpadla upravis davku ale pozor len po jemnych tukesoch.Samozrejme ti spotreba podla pc stupne/ klesne ale realne ani moc nie
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5947
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nezapadává ti nafta?
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Už jsem měnil i filtr hadice a pro sichr i koš ale tam čerpadlo není, celé to tahá hlavní čerpadlo, tam by to mělo být v pořádku, žádné bubliny
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Jen můžu říct že se to od podzimu zhoršuje nezavisle na počasí. Jak to stojí víc jak 5hodin tak je problém.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jaký si měnil hadice? Nepozoruješ někde na vedení mastnotu?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když bude padat nafta,mastnota být nemusí. Zkusit přes petku. Klasicky špatně těsní T na filtru,přes ten většinou přisává.
Přes lištu jde opravdu napětí na všechny 4 žhavky? Já už lištu vyhodil a připojil přímo. Časem se vyhřeje a nevede.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Hadice nové a spojky také, jak říkám horší a horší. I ventil na pal. Filtru jsem vyměnil za nový. Jinak motor jede jak Fík, žádný olej ani voda
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkoušels nastartovat s odpojenym čidlem teploty?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jan kůrka píše:Zkoušel to kámoš stáhnout a vždycky ho to vrátilo na tu hodnotu která tam byla
tam to začína nesmysl holý věta rozvitá

pokud dáš testovat uložiit máš ji tam když to nemumíš nejdeš dál a hledáš
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

startovacia davka pomoze len ked ked to odzaciatku startovania chyta po valcoch. po zvyseni startovacej zacne chytat na vsetky. Ale v tomto pripade mu to asi nepomoze. Zaves flasu s naftou nad motor, privod a spiatocka do flase, nastartuj a nechaj bublat kym zo spiatocky nepojdu ziadne bubliny, vtedy je to odvzdusnene a mozes zhasnut motor. Na druhy den to skus nastartovat. Do zhavicov ti ide stava? Aku mas volnobeznu davku ked je motor teply?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Tu láhev zkusím a uvidíme.. Jinak mi to chytá postupně po válcích. 🔩
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“