ASB zamena za BMK audi 3.0TDi 165kW vs 171kW - pasuje?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASB zamena za BMK audi 3.0TDi 165kW vs 171kW - pasuje?
Nazdar,
riesim motor do 171kW ASB, da sa pouzit aj blok motora BMK 165kW? Samozrejme trysky, turbo, sanie a vsetky komponenty tam nalozim z ASB, pytam sa cisto na motor - hlava, vacky, blok motora atd..
Stala sa taka vec, A6 ASB 171kW 460tis km, olej kazdych 15tis vymena, motor vzdy zohriaty az potom vytacany, po rychlej jazde dochladeny, pri cca 200km/h na dialnici (4000rpm+) rozblikalo zhavenie, mierny pokles vykonu, nepravidelny chod motora, trasenie... 10km kludna jazda zjazd z dialnice rovno do servisu.
Auto ide na 5 valcov, trochu aj podymovalo (olej/nafta), auto nema DPF. Po napojeni na diag - prvy valec korekcie 5+, osatne v norme - cca -0.2 az +0.2. Inak ide motor pekne - nebucha, neklepe, zdravy zvuk, len teda ide na 5 valcov.
Viecko na nalievanie oleja bolo cele od oleja - pretlacilo stadial olej az na filc kapoty, ked som za jazdy motora vytiahol olejovu rysku, tak len taky fukot odtial .
Vytiahol som trysku, zmeral kompresiu - 1. valec 1bar . Vizualne ventily a vacka ok, znamena to, ze vrsek bude dobry - hlava/vacka/ventily a nieco sa stalo dole - kedze pretlaca tlak z valca do odvetrania kluky - prepalilo piest? Predtym motor isiel krasne, bez problemov, ziadna vada. Trysku dam v pondelok na test, ze co to povie.
Ad blikania zhavenie - jedina chyba - fuel pump relay - mam za to, ze tryska bud zacala stat naftu, alebo sa snazila vyrovnat korekciu valca bez kompresie, tak cerpadlo stratilo vacsi tlak a preto ta chyba.
Pasuje prosim ten BMK zelezo do ASB bez toho aby som nieco prerabal? Dakujem!
riesim motor do 171kW ASB, da sa pouzit aj blok motora BMK 165kW? Samozrejme trysky, turbo, sanie a vsetky komponenty tam nalozim z ASB, pytam sa cisto na motor - hlava, vacky, blok motora atd..
Stala sa taka vec, A6 ASB 171kW 460tis km, olej kazdych 15tis vymena, motor vzdy zohriaty az potom vytacany, po rychlej jazde dochladeny, pri cca 200km/h na dialnici (4000rpm+) rozblikalo zhavenie, mierny pokles vykonu, nepravidelny chod motora, trasenie... 10km kludna jazda zjazd z dialnice rovno do servisu.
Auto ide na 5 valcov, trochu aj podymovalo (olej/nafta), auto nema DPF. Po napojeni na diag - prvy valec korekcie 5+, osatne v norme - cca -0.2 az +0.2. Inak ide motor pekne - nebucha, neklepe, zdravy zvuk, len teda ide na 5 valcov.
Viecko na nalievanie oleja bolo cele od oleja - pretlacilo stadial olej az na filc kapoty, ked som za jazdy motora vytiahol olejovu rysku, tak len taky fukot odtial .
Vytiahol som trysku, zmeral kompresiu - 1. valec 1bar . Vizualne ventily a vacka ok, znamena to, ze vrsek bude dobry - hlava/vacka/ventily a nieco sa stalo dole - kedze pretlaca tlak z valca do odvetrania kluky - prepalilo piest? Predtym motor isiel krasne, bez problemov, ziadna vada. Trysku dam v pondelok na test, ze co to povie.
Ad blikania zhavenie - jedina chyba - fuel pump relay - mam za to, ze tryska bud zacala stat naftu, alebo sa snazila vyrovnat korekciu valca bez kompresie, tak cerpadlo stratilo vacsi tlak a preto ta chyba.
Pasuje prosim ten BMK zelezo do ASB bez toho aby som nieco prerabal? Dakujem!
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
Podla vsetkeho je z neho odstiepene, dnes som tam cumel inspekcnou kamerou a na dvoch miestach bolo z piestu odstiepene, vraj bezny jav, ked sti tryska. Lenze auto predtym ziadny problem nemalo. Dokonca pred 2 mesiacmi na emisiach jak nove, aj korekcie boli ok. Ale v nafte je trochu pilin akoby z cerpadla. Toz ktovie.
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
Korekce vstřiků přes diag jsou k ničemu. O stavu trysek to nic neříká. Pokud tryska ukapává, tak to poznáš většinou jen při startech nebo na volnoběh.
Pokud je vršek v cajku, tak nahodit nový píst a nové vstřiky.
Jestli jsou vstřiky původní, tak to je úctyhodný výkon - 460tis km
Pokud je vršek v cajku, tak nahodit nový píst a nové vstřiky.
Jestli jsou vstřiky původní, tak to je úctyhodný výkon - 460tis km
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Ono se právě doporučuje měnit všechny. Protože, když vyměníš jen část, tak staré oproti novým budou dávat víc nafty. Nevím jak to přesně říct.
A jak to bude jednotka porovnávat a srovnávat, tak to pak nedělá dobrotu. Prostě je lepší mít všechny vstřiky ve stejném stavu.
Korekce ti neřekne nic o fyzickém stavu. Pokud kapou nebo špatně rozprašují, tak korekce nenaznačí nic. Jedině vyndat a na stolici.
Jsem zvědav, čím se ti to stalo. Jestli ukápnul nebo třeba ulomená žhavička nebo část ventilu.
A jak to bude jednotka porovnávat a srovnávat, tak to pak nedělá dobrotu. Prostě je lepší mít všechny vstřiky ve stejném stavu.
Korekce ti neřekne nic o fyzickém stavu. Pokud kapou nebo špatně rozprašují, tak korekce nenaznačí nic. Jedině vyndat a na stolici.
Jsem zvědav, čím se ti to stalo. Jestli ukápnul nebo třeba ulomená žhavička nebo část ventilu.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Takze, po polroku som sa dostal aj k tomuto auticku... mame tu pricinu, odstiepilo z piesta, skoda, ze dojebalo aj blok motora... tu cast asi roztavilo a natavilo to na stenu valca... Takze blok KO, ale hlavy dobre aj kluka... To BMK tam pasuje zelezo, len vsetko ostatne je ine - cerpadlo, vstreky, je to hafo roboty, tak uvidime...
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.