Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

Příspěvek od Lokotka »

Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

myslím si, źe každý úpravca ktorý sa tomu rozumie, tu na fóre je viac ľudí ktorí to tak majú, napr. skús napísať do dieselpower, tdifun atd...
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

A můžeš mě odkázat konkrétně na někoho, kdo to tak má?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tdifun

ale 85 stupňů je asi moc, ty ten egr potřeuješ spíš pro ohřátí opravdu studeného motoru a pak aby byl po většinu dalšího provozu motoru zavřený
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

dasa to nastavit na akuakolvek teplotu aku si zmyslis
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Jooo, dostal jsem se trošku hlouběji do zdrojovýho americkýho fóra a těch 85°C je skutečně zbytečně moc (v odkazu níže je to 65°C) a opravdu to je pro ohřátí opravdu studenýho motoru.
No a že to jde nastavit na libovolnou teplotu je také dobrá zpráva. Teď jen kdo konkrétně a za kolik toto (viz odkaz níže) provede?

https://malonetuning.com/news/2

Docela zajímavý je i to, že pro to ohřátí manipulujou i se zvýšenýma otáčkama volnoběhu.
Naposledy upravil(a) Lokotka dne 29 led 2019, 15:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

však jsem ti to už psal... zavolej si tam a zbytek se domluvíš. www.tdifun.cz
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

Jinak pokud má auto 3 žhavky na vodu, lze zvednout i doba příhřevu na požadovanou teplotu
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja by som išiel asi voľbou že EGR nechať zapnutý do 55-60 stupňov, žhavky zdvihnúť na 75-80 stupňov a zdivhnúť aj teplotu pri ktorej zapínajú
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Milan vies to aplikovat aj na edc15 ? Na 16tke ide.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

žhavky jsem už dělal. na egr bych se musel kouknout, ale asi bych to dal
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

u edc15p/vm je to to iste ako msa15
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Lokotka píše:Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C

Dobrý den,

není problém, tuto úpravu jsme již realizovali, akorát 85°C je až zbytečně moc. Pokud budete mít zájem, můžete se objednat zde: https://www.dp-race.com/kontakty/ Prosím rovnou poznamenat VIN Vašeho vozu.
Obrázek
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Ten nápad s těma žhavícíma svíčkama do vody se mi líbí. Jsou 3 a tudíž:
1) spínají a vypínají se všechny najednou, nebo postupně dle teploty?
2) výše bylo doporučeno zvednutí jejich vypínací teploty na cca 75-80°C - jaká jsou nastavení od výrobce?
3) trošku jsem nepochopil tu poznámku "zvednout teplotu při které zapínají", protože předpokládám, že při startování vychladlého motoru se zapnou automaticky vždycky. Nebo se ta poznámka týká stavu, kdy dojde k poklesu teploty chladícího média za jízdy a tudíž se u nich nastavuje nějaký "delta t°"?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

zapnou se jen pod určitou teplotu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“