Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW
Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C
myslím si, źe každý úpravca ktorý sa tomu rozumie, tu na fóre je viac ľudí ktorí to tak majú, napr. skús napísať do dieselpower, tdifun atd...
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jooo, dostal jsem se trošku hlouběji do zdrojovýho americkýho fóra a těch 85°C je skutečně zbytečně moc (v odkazu níže je to 65°C) a opravdu to je pro ohřátí opravdu studenýho motoru.
No a že to jde nastavit na libovolnou teplotu je také dobrá zpráva. Teď jen kdo konkrétně a za kolik toto (viz odkaz níže) provede?
https://malonetuning.com/news/2
Docela zajímavý je i to, že pro to ohřátí manipulujou i se zvýšenýma otáčkama volnoběhu.
No a že to jde nastavit na libovolnou teplotu je také dobrá zpráva. Teď jen kdo konkrétně a za kolik toto (viz odkaz níže) provede?
https://malonetuning.com/news/2
Docela zajímavý je i to, že pro to ohřátí manipulujou i se zvýšenýma otáčkama volnoběhu.
Naposledy upravil(a) Lokotka dne 29 led 2019, 15:32, celkem upraveno 1 x.
však jsem ti to už psal... zavolej si tam a zbytek se domluvíš. www.tdifun.cz
Ja by som išiel asi voľbou že EGR nechať zapnutý do 55-60 stupňov, žhavky zdvihnúť na 75-80 stupňov a zdivhnúť aj teplotu pri ktorej zapínajú
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Milan vies to aplikovat aj na edc15 ? Na 16tke ide.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW
Lokotka píše:Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C
Dobrý den,
není problém, tuto úpravu jsme již realizovali, akorát 85°C je až zbytečně moc. Pokud budete mít zájem, můžete se objednat zde: https://www.dp-race.com/kontakty/ Prosím rovnou poznamenat VIN Vašeho vozu.
Ten nápad s těma žhavícíma svíčkama do vody se mi líbí. Jsou 3 a tudíž:
1) spínají a vypínají se všechny najednou, nebo postupně dle teploty?
2) výše bylo doporučeno zvednutí jejich vypínací teploty na cca 75-80°C - jaká jsou nastavení od výrobce?
3) trošku jsem nepochopil tu poznámku "zvednout teplotu při které zapínají", protože předpokládám, že při startování vychladlého motoru se zapnou automaticky vždycky. Nebo se ta poznámka týká stavu, kdy dojde k poklesu teploty chladícího média za jízdy a tudíž se u nich nastavuje nějaký "delta t°"?
1) spínají a vypínají se všechny najednou, nebo postupně dle teploty?
2) výše bylo doporučeno zvednutí jejich vypínací teploty na cca 75-80°C - jaká jsou nastavení od výrobce?
3) trošku jsem nepochopil tu poznámku "zvednout teplotu při které zapínají", protože předpokládám, že při startování vychladlého motoru se zapnou automaticky vždycky. Nebo se ta poznámka týká stavu, kdy dojde k poklesu teploty chladícího média za jízdy a tudíž se u nich nastavuje nějaký "delta t°"?