Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obrázek

ja len doplním tento screen ktorý som si kedysi uložil,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Opět mnohokráte děkuju.
Škoda, že ten manuál "Y 281 S01 / p120 - VG2" není i česky. Přeci jen to je hafo stránek.
No a k tomu popisu a úpravě funkce žhaviček. Netušíte tedy někdo, jaká je hodnota tý hystereze (delta t) a jaká její nejmenší hodnota se dá nastavit?
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Takže když prozatím shrnu, co jsem se dozvěděl tak:
1) TDi Fun kdesi na tomto fóru uvádí, že má EGR nastaven na vypínací teplotu 75°C a jeho opětovné otevření na 65°C a že to při měření emisí před STK nehlásí chybu readiness kódu. (to chápu, ale asi se tam nesmí přijet s dokonale ohřátým autem).
2) k nastavení pomocných žhavících svíček do vody je potřeba nastavit jejich vypínací teplotu na 80°C a to nejen při teplotách chladící kapaliny pod -15°C, pak je třeba nastavit, aby se jejich žhavení zapnulo i při vyšší teplotě, než je +5°C (zde uváděných 17°C je max?), no a nakonec tu hysterezi, kterou zatím nikdo neuved, ale předpokládám, že minimální delta t bude 5°C (či alespoň 10°C), takže by se opět zaply při 70°C.
Nutných podmínek pro jejich funkci je několik:
a) jakýkoli spotřebič, který vědomě zapne řidič (např. ventilátor topení, vyhřívání skla, zrcátek) má před nimi přednost
b) dále se nezapnou při slabém napětí palubní sítě (problémy s baterkou, či alternátorem)
c) nezapnou se při chodu motoru na volnoběh - HA, zde je ten důvod zvýšení volnoběžných otáček, který je opět limitovaný teplotou motoru, takže ti Amíci je nechaj spadnout na obvyklou mez až po dosažení teploty vody v chladícím okruhu 50°C.
Tímto bychom tedy měli teoreticky vyřešen problém rychlejšího ohřátí motoru spolu s lepším udržením jeho teploty za nepříznivých okolností při jízdě.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“