Ztrácí výkon a hůře brzdí octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Ztrácí výkon a hůře brzdí octavia 1

Příspěvek od Pajda077 »

Dobrý den přátelé. Chci se zeptat zdali někdo neví proč se tohle stalo z ničeho nic. Najednou moje octavia 1 face 2001 AHL ztratila výkon a hůře brzdí tak jsem nechal kamaráda šlápnout na pedál a u hlavního brzdového válce byl slyšet unikající vzduch. Pohnul jsem jen s hadičkou co jde dovnitř do válce a auto se opět chovalo normálně.Teď ta zase začalo zlobit. Nevíte proč?
Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 14 úno 2019, 18:24, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hadice od vývěvy do posilovače, často praská, buď novou nebo stačí i zamotat izolačkou...jak kdo chce (noteeth)
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

roman1648 píše:Hadice od vývěvy do posilovače, často praská, buď novou nebo stačí i zamotat izolačkou...jak kdo chce (noteeth)
Ještě se zeptám prosím Vás ...Když sednu do auta které neběží a šlápnu na brzdový pedál tak je tvrdý a nebrzdí to.Když nastartuju tak se propadne tak cca 2-3cm a poté začne brzdit. Je to normální nebo už je to ta příčina toho špatného brždění a za jízdy?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To tak má přesně dělat,tak funguje posilovač,no tvrdej by být neměl záleží po jaký době,nesmí to hlavně sycet v autě při nastartovaným motoru a šlápnutí na brzdu,to by byl posilovač KO
Tu hadici koukals?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

roman1648 píše:To tak má přesně dělat,tak funguje posilovač,no tvrdej by být neměl záleží po jaký době,nesmí to hlavně sycet v autě při nastartovaným motoru a šlápnutí na brzdu,to by byl posilovač KO
Tu hadici koukals?
No po nastartování to slyšet není a nemyslím si že bych to slyšel když nastartuju.To tak hodně syčí?Kdyby bylo prasknuté to kolínko k té pumpě tak by bylo slyšet syčení? Jak říkám přestává to mít i výkon jako by to šlo do nouzáku .Ještě ne tohle se lépe dělá ve dvou :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,když je to prasklý to neslyšíš,je málo podtlaku na ovládání turba proto to nejede a málo brzdí kapis?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

roman1648 píše:No,když je to prasklý to neslyšíš,je málo podtlaku na ovládání turba proto to nejede a málo brzdí kapis?
Kapiš 8) Tu trubku o které se bavíme co končí v posilovači tak kolega s ni jen zakroutil a najednou to šlo. Ted to zase zlobi to se nějak pretesnuje?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vyndej ji ven,bude prasklá na tom spoji tipuju to uvidíš prasklinu
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

roman1648 píše:Hadice od vývěvy do posilovače, často praská, buď novou nebo stačí i zamotat izolačkou...jak kdo chce (noteeth)
Dal jsem jí izolačku, srát se s ní nebudu (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Toť,ona nová stojí myslím 1200 a víc podle typu (rofl)
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

roman1648 píše:Vyndej ji ven,bude prasklá na tom spoji tipuju to uvidíš prasklinu
Tak prasklá neni hadice je ok. O prázdninách když jsem valil po dálnici tak ta mazalo na 3000 otáček 160 ted jen 130km/h a brzdí to opravdu hure než při koupi vozu.To se stačilo dotknout brzdy a hamovalo to jako prase. Pedál ztvrdl už po 10 minutach kdy jsem si zaskočil domu. Čim by to mohlo byt? Ukáže něco diagnostika?Má to vliv asi i na ten výkon :(
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Fantik píše:Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
vývod je snad ok(když s tím vývodem otáčím tak je to špatně?). Nijak to není vycvachtany a podtlak musím změřit přes diagnostiku?, nebo stačí napojit budík na tu hadičku co vede do ventilu asi N75(na té rozbočce té plastové hadice.) Tím ale nezkouším kompletní podtlak jen na dané hadici a hadici k posilovači ne?
Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 10 úno 2019, 19:21, celkem upraveno 2 x.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

podtlaková pumpa.....proste podtlakovej budík kterej ti ukaze jakej mas podtlak v systému ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

standa123 píše:podtlaková pumpa.....proste podtlakovej budík kterej ti ukaze jakej mas podtlak v systému ;)
Zeptám se ještě. Mám ještě druhou octavii,ale to je AGR a je tam obtokové turbo. Tam se naopak měří tlak nebo podtlak úplně stejně jako na ALH face?děkuji .Na tom agrku mi to hazi do nouzaku, ale jen pri vyssich otackach.Otáčet klíčkem ale nemusím stačí jen ubrat plyn.

Porovnávat to asi stejně nemůžu že?
Zamčeno

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“