Ztrácí výkon a hůře brzdí octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jako vždy,stačilo zde jen hledat a našlo by se - zatuhlá regulace,hadičky,atd. Místo toho zde popsat 5 stránek,když většina správně radila na začátku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

martinsidlo píše:Jako vždy,stačilo zde jen hledat a našlo by se - zatuhlá regulace,hadičky,atd. Místo toho zde popsat 5 stránek,když většina správně radila na začátku.
No a co! O co ti jde?Od čeho je forum?Aby jses nedivil třeba těchto 5 stránek pomůže dalším X lidí a nebudou ani muset lézt do jiných vláken!Protože tady se probrala nejen zatuhlá regulace,ale i další věci jak testovat atd.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jj to je pravda, tady bych měl tip ještě na jedno delší a přínosnější téma (rofl)

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... hlight=agr
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Tomas.cz píše:Jj to je pravda, tady bych měl tip ještě na jedno delší a přínosnější téma (rofl)

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... hlight=agr
neprovokuj (LOL)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

:kol1:
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Všechny závady jsou stejný a ze stejné příčiny. Tak proč nové téma.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

martinsidlo píše:Všechny závady jsou stejný a ze stejné příčiny. Tak proč nové téma.
nechci zakládat nové tema. Vyměnil jsem váhu za novou a auto ted nejede vůbec. Jako by bylo turbo odstaveno. Pritom váha byla špatná už při koupi. Log jsem udělal ale dam ho sem večer. Ještě jsem odpojil hadičku co jde z n75 do turba (dole jsem ji zaslepil šroubem. Výsledek je stejný auto netahne vůbec
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Doplňuji LOG na 3.stupeň ...nejde váha nejde tlak do turba ...nejde nic :-( . Kouknete prosím
http://leteckaposta.cz/242551024

Děkuji
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Nevím jestli Ti "nejde tlak do turba", ale od turbodmychadla do sacího potrubí Ti ho moc nejde. Pokud se bavíš o motoru AGR, jak jsi uvedl na minulé stránce, odpojil hadičku u "turba" a zaslepil ji, tak se nedivím, že Ti tlak v sacím potrubí chybí, váha ukazuje nízké hodnoty a auto nejede. Když chceš něco spravovat, tak bys tomu měl nejdříve trochu rozumět nebo si to nastudovat a ne se nechat vodit stále za ručičku a učit se na internetu mechanikem.
Odpojením hadičky u "turba"/dmychadla/ jsi vlastně udělal "díru" do dmychadla, kterou Ti uniká tlak, vytvářený dmychadlem a proto je v sacím potrubí naměřen tlak velmi nízký.
Jó kdybys tak tu hadičku nechal připojenou na dmychadle, odpojil ji od N-75 a tam zaslepil, to už by bylo jiný kafíčko. To by Ti pak motor padnul i do nouzáku následkem vysokého tlaku od turbodmychadla, pokud budou všechny ostatní věci v pořádku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

ten log ale není dělaný s odpojenou hadickou. Je vyměněna váha za novou a motor je na tom ještě hůř než byl.Ještě jsem objednal N75.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Musíš se však pořádně vyjadřovat. Tohle si napsal o dva odstavce výše "nechci zakládat nové tema. Vyměnil jsem váhu za novou a auto ted nejede vůbec. Jako by bylo turbo odstaveno. Pritom váha byla špatná už při koupi. Log jsem udělal ale dam ho sem večer. Ještě jsem odpojil hadičku co jde z n75 do turba (dole jsem ji zaslepil šroubem. Výsledek je stejný auto netahne vůbec". Kdo z toho textu má poznat zda je log s odpojenou hadičkou nebo ne. To co jsem Ti napsal výše však mělo naznačit, že si tu zkoušku s odpojením hadičky dělal blbě, pokud si to nepochopil !
Také by bylo daleko přehlednější, kdybys vyhledal vlákno, kde se řeší obtokové turbo a ne podtlakové jako na předešlých pěti stránkách a tam se o Tvém problému rozepsal.
Tak odpoj všechny hadičky u N-75. Tu co vede od dmychadla zaslep. Tu co vede do sacího traktu také. Tu co vede k baňce nemusíš zaslepovat. Když pak uděláš log, tak by motor měl spadnou do nouzáku. Většinou bývá špatný N-75 nebo hadičky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Zdravim Vás přátelé. Tak jsem tu zas. Po úspěšném vyčištění turba před 4 týdny mi auto opět ztratilo výkon. Nic jineho po vyčištění se nedělalo. Zkusil jsem pohnout regulaci na turbu a vse v pořádku bez zadrhnuti. S bankou a tahlem se nic nedělalo. Banka je v pořádku. A proto se ptám zdali je možné ze po tech 4 týdnech se mohlo turbo lehce zanést a je proto potřeba třeba nastavit to táhlo? Bojuju s tim tahlem jak ho spravne nastavit na to předpětí. Dokážu odsroubit baňku z vrchu ale da se jen povolit na táhle ta kontramatka a pootáčet tim válečkem když je vše prisroubeno? Z vrchu totiž přepínat baňku nedokážu. ...způsobem ze ji mam odsroubenou a zkouším vzdálenost od držáku baňky k samotné baňce. ( nedokážu odhadnout 1mm)tak pokud to jde pouze nastavit přes ten otočný váleček tak bych byl rád za nějaký návod jak sroubovat a o kolik. Děkuji.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

zdravím Vás kouknete prosím někdo na ty křivky proč to jednou přefukuje a jednou zas neplní?Může to být baňkou?První test je na trojku druhý na čtyřku .děkujiObrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zatuhlá regulace. Počti si tady o tom.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

martinsidlo píše:Zatuhlá regulace. Počti si tady o tom.
Vždyť je to příteli moje téma. Regulace chodí volně. Čištěna pred měsícem;-)
Zamčeno

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“