Corola Verso D4D hulí bíle

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Corola Verso D4D hulí bíle

Příspěvek od roman1648 »

Starty na drc teplý i studený, výkon normální, spotřeba nevím, musím vysledovat
Je to už ten systém "s pátým vstřikem" - něco jak u Fordu že to cáká naftu před FAP a pak se to jakože vypaluje
Projev je právě jako kdyby to pořád regenerovalo - hulí to bíle a smrdí po nespálené naftě, ne pořád ale poměrně často
Nemá někdo zkušenost ?
díky
Mirekdoda
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2013, 15:05
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mirekdoda »

roman1648:
podle popisu bych to viděl na teplem (od výfukových plynů) odpařenou (nespálenou) naftu. Podobný kouřový efekt se používá u letadel při veřejných vystoupeních, když se do horkých výfukových plynů ve výfuku vstřikuje např. petrolej.
P.S. takže se filtr nevypaluje, ale jen proplachuje. Něco, co má tu naftu zapálit, nefunguje.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dneska jsem se na to dostal,píše to opakovanou závadu na FAPu...má to 270tis. tak ho vyhodím a nechám vyčistit,napsali mu to i v Toyotě že je degradovany...
Jen to vytáhnout ale bude na půl dne
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Nevím, jak je u tohoto auta řešeno DPF, ale pokud je v jednom hrnci oxidační kat i filtr částic a při regeneraci to silně kouří, tak bývá poškozený oxidační kat (tzv. zapalovač regenerace). Tím, že je poškozený, tak při přívstřiku nafty při regeneraci není schopen tu naftu řádně zapálit a tak to hodně kouří - nespálená přivstříklá nafta. Otázka pak je jen ta, zda je oxidační kat poškozen natolik, že čištění DPF nic neřeší.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Díky za info,asi máš recht protože i v Toyotě mu napsali do zakázky degradace katalyzátoru....takže nový?? Co to stojí? 30?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem to zjišťoval co a jak, mělo by to vyjít při vrácení starého dílu na ca. 18tis. což není taková katastrofa ( origo Toyota ), když jedinou náhradu bělá BM a chtějí 12tis.
Mám to celkem rozmašlený ale tak aby se s tím dalo vyjet ven, musí dolu nápravnice jinudy to ven nepůjde, tak to pak přehodím kus za kus jak dojde nový filtr abych to nedělal nadvakrát (crazy)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

romane pohádka: jedno verzo si koupil borec kvůli daním bylo mu na nic a jezdil sním jen v neděli do kostela poděkovat pánu že jeho stavenbní firma fachčí,

40000 km filtr KO vyčistili v autorizáku a 50.000 km znova nouzák, že je totál kO raketa 70.000 kč, nikdo ho neuměl odpojit, jen jeden borec za devítku naletoval emulátor ale když viděl v jaké schystané pasti je ten filtr tak slevil a vzdal, udělal jsem si kasařské náčiní, švajcem jsem ohl majzl a tak, a ten bordel vymlátil, od té doby nemá verzo problém ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, dobrý že sis poradil ,ale takto kurvit auta já nechci
navíc s tím jezdí do rakouska a nechci aby mi volal že po něm chtějí 1000 euro a na odtahovce dom, tak už to Miloši dneska nefunguje, možná na nějakým keplu na ježdění okolo komína kdy ti emise udělá kámoš z hospody za flašku...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:romane pohádka: jedno verzo si koupil borec kvůli daním bylo mu na nic a jezdil sním jen v neděli do kostela poděkovat pánu že jeho stavenbní firma fachčí,

40000 km filtr KO vyčistili v autorizáku a 50.000 km znova nouzák, že je totál kO raketa 70.000 kč, nikdo ho neuměl odpojit, jen jeden borec za devítku naletoval emulátor ale když viděl v jaké schystané pasti je ten filtr tak slevil a vzdal, udělal jsem si kasařské náčiní, švajcem jsem ohl majzl a tak, a ten bordel vymlátil, od té doby nemá verzo problém ;)
:D :D
Miloši, ty jsi ortodox a nikdo s tebou nehne..Já se kdysi nechal přemluvit a vymlátil plně funkční kat od sousedovic fára, skoro metr dlouhý ,ABY TO MĚLO POŘÁDNÝ ZVUK a po nějaké době se mě ptá, hele, nešel by ten kat opět uvézt do chodu? Já mu říkám, no pokud tenhle kýbl plný rozmláceného aktivního vnitřku toho katu umíš dát zpět, tak ano..Byl z toho smutný a já vlastně taky, protože to je prostě škoda..Ale u tebe je to vlastně lepší... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"][quote="slovacek.milos"]

přání zákazníka,
.............................................................................................................
byly doby kdy se filtry odstranovaly běžně pak udělali bububu a poddaní se třesou, přijede ti 8 let stará nafta, krásné fáro najeto 300.000 a v podstatě máš dvě možnosti,
1, říct krutou pravdu jedte na vrakec a kupte si nové auto
2, bojovat s větrným mlýnem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak namontováno,vřele doporučuji,všechno zavazi včetně řízení...
Zítra bude testovací jizda
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Bravomv píše:Nevím, jak je u tohoto auta řešeno DPF, ale pokud je v jednom hrnci oxidační kat i filtr částic a při regeneraci to silně kouří, tak bývá poškozený oxidační kat (tzv. zapalovač regenerace). Tím, že je poškozený, tak při přívstřiku nafty při regeneraci není schopen tu naftu řádně zapálit a tak to hodně kouří - nespálená přivstříklá nafta. Otázka pak je jen ta, zda je oxidační kat poškozen natolik, že čištění DPF nic neřeší.
Jak to bylo venku tak jsem to zkoumal,jo, nahoře je kat a za ním DPF ale žádnej pátej vstřik tam namontovanej není jak mi majitel tvrdil ( jako vapolyser u Forda třeba ), na DPFku jsou jen dvě teplotní čidla, pak dvě trubičky které jdou do senzoru - předpokládám klasika, tlak před a tlak za DPF
Jak to teda funguje ?? na sběrným jsem taky nic neviděl,navíc je nesmysl že by to stříkalo do sběrnýho a pak to hořelo v turbu :D
Nejvíc mě na tom dojalo že na faktuře z Toyoty ID auto má čištění pátého vstřiku, tak nevím co jako dělali a za co si vzali peníze ?? (crazy)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A na hlave z boku nie je ten 5. vstrek? Mal by mať hnedý alebo modrý konektor.
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,tam zmiňují D-Cat,ale toto je D4-D a fakt jsem tam nic takovýho nenašel...
Hele auto šlape,tak to asi pustím z hlavy ne (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“