Corola Verso D4D hulí bíle
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Corola Verso D4D hulí bíle
Starty na drc teplý i studený, výkon normální, spotřeba nevím, musím vysledovat
Je to už ten systém "s pátým vstřikem" - něco jak u Fordu že to cáká naftu před FAP a pak se to jakože vypaluje
Projev je právě jako kdyby to pořád regenerovalo - hulí to bíle a smrdí po nespálené naftě, ne pořád ale poměrně často
Nemá někdo zkušenost ?
díky
Je to už ten systém "s pátým vstřikem" - něco jak u Fordu že to cáká naftu před FAP a pak se to jakože vypaluje
Projev je právě jako kdyby to pořád regenerovalo - hulí to bíle a smrdí po nespálené naftě, ne pořád ale poměrně často
Nemá někdo zkušenost ?
díky
roman1648:
podle popisu bych to viděl na teplem (od výfukových plynů) odpařenou (nespálenou) naftu. Podobný kouřový efekt se používá u letadel při veřejných vystoupeních, když se do horkých výfukových plynů ve výfuku vstřikuje např. petrolej.
P.S. takže se filtr nevypaluje, ale jen proplachuje. Něco, co má tu naftu zapálit, nefunguje.
podle popisu bych to viděl na teplem (od výfukových plynů) odpařenou (nespálenou) naftu. Podobný kouřový efekt se používá u letadel při veřejných vystoupeních, když se do horkých výfukových plynů ve výfuku vstřikuje např. petrolej.
P.S. takže se filtr nevypaluje, ale jen proplachuje. Něco, co má tu naftu zapálit, nefunguje.
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
Nevím, jak je u tohoto auta řešeno DPF, ale pokud je v jednom hrnci oxidační kat i filtr částic a při regeneraci to silně kouří, tak bývá poškozený oxidační kat (tzv. zapalovač regenerace). Tím, že je poškozený, tak při přívstřiku nafty při regeneraci není schopen tu naftu řádně zapálit a tak to hodně kouří - nespálená přivstříklá nafta. Otázka pak je jen ta, zda je oxidační kat poškozen natolik, že čištění DPF nic neřeší.
Tak jsem to zjišťoval co a jak, mělo by to vyjít při vrácení starého dílu na ca. 18tis. což není taková katastrofa ( origo Toyota ), když jedinou náhradu bělá BM a chtějí 12tis.
Mám to celkem rozmašlený ale tak aby se s tím dalo vyjet ven, musí dolu nápravnice jinudy to ven nepůjde, tak to pak přehodím kus za kus jak dojde nový filtr abych to nedělal nadvakrát
Mám to celkem rozmašlený ale tak aby se s tím dalo vyjet ven, musí dolu nápravnice jinudy to ven nepůjde, tak to pak přehodím kus za kus jak dojde nový filtr abych to nedělal nadvakrát
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
romane pohádka: jedno verzo si koupil borec kvůli daním bylo mu na nic a jezdil sním jen v neděli do kostela poděkovat pánu že jeho stavenbní firma fachčí,
40000 km filtr KO vyčistili v autorizáku a 50.000 km znova nouzák, že je totál kO raketa 70.000 kč, nikdo ho neuměl odpojit, jen jeden borec za devítku naletoval emulátor ale když viděl v jaké schystané pasti je ten filtr tak slevil a vzdal, udělal jsem si kasařské náčiní, švajcem jsem ohl majzl a tak, a ten bordel vymlátil, od té doby nemá verzo problém
40000 km filtr KO vyčistili v autorizáku a 50.000 km znova nouzák, že je totál kO raketa 70.000 kč, nikdo ho neuměl odpojit, jen jeden borec za devítku naletoval emulátor ale když viděl v jaké schystané pasti je ten filtr tak slevil a vzdal, udělal jsem si kasařské náčiní, švajcem jsem ohl majzl a tak, a ten bordel vymlátil, od té doby nemá verzo problém
slovacek.milos píše:romane pohádka: jedno verzo si koupil borec kvůli daním bylo mu na nic a jezdil sním jen v neděli do kostela poděkovat pánu že jeho stavenbní firma fachčí,
40000 km filtr KO vyčistili v autorizáku a 50.000 km znova nouzák, že je totál kO raketa 70.000 kč, nikdo ho neuměl odpojit, jen jeden borec za devítku naletoval emulátor ale když viděl v jaké schystané pasti je ten filtr tak slevil a vzdal, udělal jsem si kasařské náčiní, švajcem jsem ohl majzl a tak, a ten bordel vymlátil, od té doby nemá verzo problém
Miloši, ty jsi ortodox a nikdo s tebou nehne..Já se kdysi nechal přemluvit a vymlátil plně funkční kat od sousedovic fára, skoro metr dlouhý ,ABY TO MĚLO POŘÁDNÝ ZVUK a po nějaké době se mě ptá, hele, nešel by ten kat opět uvézt do chodu? Já mu říkám, no pokud tenhle kýbl plný rozmláceného aktivního vnitřku toho katu umíš dát zpět, tak ano..Byl z toho smutný a já vlastně taky, protože to je prostě škoda..Ale u tebe je to vlastně lepší...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"][quote="slovacek.milos"]
přání zákazníka,
.............................................................................................................
byly doby kdy se filtry odstranovaly běžně pak udělali bububu a poddaní se třesou, přijede ti 8 let stará nafta, krásné fáro najeto 300.000 a v podstatě máš dvě možnosti,
1, říct krutou pravdu jedte na vrakec a kupte si nové auto
2, bojovat s větrným mlýnem
přání zákazníka,
.............................................................................................................
byly doby kdy se filtry odstranovaly běžně pak udělali bububu a poddaní se třesou, přijede ti 8 let stará nafta, krásné fáro najeto 300.000 a v podstatě máš dvě možnosti,
1, říct krutou pravdu jedte na vrakec a kupte si nové auto
2, bojovat s větrným mlýnem
Jak to bylo venku tak jsem to zkoumal,jo, nahoře je kat a za ním DPF ale žádnej pátej vstřik tam namontovanej není jak mi majitel tvrdil ( jako vapolyser u Forda třeba ), na DPFku jsou jen dvě teplotní čidla, pak dvě trubičky které jdou do senzoru - předpokládám klasika, tlak před a tlak za DPFBravomv píše:Nevím, jak je u tohoto auta řešeno DPF, ale pokud je v jednom hrnci oxidační kat i filtr částic a při regeneraci to silně kouří, tak bývá poškozený oxidační kat (tzv. zapalovač regenerace). Tím, že je poškozený, tak při přívstřiku nafty při regeneraci není schopen tu naftu řádně zapálit a tak to hodně kouří - nespálená přivstříklá nafta. Otázka pak je jen ta, zda je oxidační kat poškozen natolik, že čištění DPF nic neřeší.
Jak to teda funguje ?? na sběrným jsem taky nic neviděl,navíc je nesmysl že by to stříkalo do sběrnýho a pak to hořelo v turbu
Nejvíc mě na tom dojalo že na faktuře z Toyoty ID auto má čištění pátého vstřiku, tak nevím co jako dělali a za co si vzali peníze ??