ALHAMBRA II 1.9 TDI BVK 115Ps ----) 185 Ps
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Sobne bych nevolil chladice ze zazehovych motoru, mohou byt dimenzovany na vyrazne mensi tlak. Potvrzeno praxi (pozn.: ne konkretne na tomto IC).dist01 píše:na SHARAN AHLAMBRA pasuje Plug and play IC z 335i v hliniku
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
už mám koupený 140 mm na výšku a délka jak origo a celohliník, chci zvětšit hlavně ten průměr trubek, nyní mi ta turbína vydává ty pazvuky- když vytočím kvalt do 3 tis tak pohoda, je ticho, stačí se však na jedničku rozjet na cca 2 tis, vymáčknu spojku a turbo pšouká či co to je za zvuk...….Vici píše:kdysi davno se tady ta nudle z AUY resila a celkem tusim neni tak spatna... davalo se to na Fabie RS a podobne...
Uvidis v lete jak to bude stihat...
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Tohle turbo je takhle slyšet a hlavně v sání už je tlak i ke dvěma barům a to už při rychlém ubrání vydává zajímavý zvuky.. Já mám jen filtrbox a šnorchl do turba z 96, jinak téměř celé vedení origo a nemyslím, že by to byl problém.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
no, tak to máme zcela stejné, sání z 96(tak jak jsi mi tehdy poradil) a zbytek 85 kw…...nicméně, jak jsem podotknul, když je tlak vyšší, třeba 1 bar a uberu, tak toho moc neslyším, právě že když je tlak cca0.3 - 0.5 bar(na budíku) a pustím plyn, tak jakoby dohoukává či štěká.....nevím kuwa jak to popsat, já to zkusím nahrát ten zvuk, ať si rozumíme a ať jsem chytřejší............….íMirekX píše:Tohle turbo je takhle slyšet a hlavně v sání už je tlak i ke dvěma barům a to už při rychlém ubrání vydává zajímavý zvuky.. Já mám jen filtrbox a šnorchl do turba z 96, jinak téměř celé vedení origo a nemyslím, že by to byl problém.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
to fakt nevím, jezdím denně s pracovním AUY sice v automatu, dále pak tedy na svým BVK před upgradem ale toto jsem nikdy nezaznamenal......Vici píše:ono si tak u auy odfoukne i seriove turbo...
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F