fabia 1.4 16v AUA cukání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1.4 16v AUA cukání
Zdravím,
mám fabii 1.4 16v benzín typ AUA chodí jako hodinky není žadný problém při startech ani při běhu.
Ale za tepla při jízdě někdy motor úplně vynechá (jako když při jízdě vypnete klíček) a pak zase naskočí a směle jede bez problému dále. Stává se to pouze za tepla a náhodně
vyměněn...palivov.filtr,vzduchov,filtr.řj.motoru lamda před katalizátorem,plynový pedál,zapalov.modul,snímač vačk,egr vyčištěn
adaptace kladky ok , kabeláž u nosníku zkontrolována,
rozvody nejsou dělány 90tis km
výfuková soustava těsní
nemate někdo nějaký nápad ?
mám fabii 1.4 16v benzín typ AUA chodí jako hodinky není žadný problém při startech ani při běhu.
Ale za tepla při jízdě někdy motor úplně vynechá (jako když při jízdě vypnete klíček) a pak zase naskočí a směle jede bez problému dále. Stává se to pouze za tepla a náhodně
vyměněn...palivov.filtr,vzduchov,filtr.řj.motoru lamda před katalizátorem,plynový pedál,zapalov.modul,snímač vačk,egr vyčištěn
adaptace kladky ok , kabeláž u nosníku zkontrolována,
rozvody nejsou dělány 90tis km
výfuková soustava těsní
nemate někdo nějaký nápad ?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: fabia 1.4 16v AUA cukání
[quote="pitypaldy"]
vyměněn...palivov.filtr,vzduchov,filtr.řj.motoru lamda před katalizátorem,plynový pedál,zapalov.modul,snímač vačk,egr vyčištěn
adaptace kladky ok , kabeláž u nosníku zkontrolována,
a z jakého důvodu jsi ty věci měnil???
vyměněn...palivov.filtr,vzduchov,filtr.řj.motoru lamda před katalizátorem,plynový pedál,zapalov.modul,snímač vačk,egr vyčištěn
adaptace kladky ok , kabeláž u nosníku zkontrolována,
a z jakého důvodu jsi ty věci měnil???
já je neměnil pouze, to ke mě dostalo a toto vše už vyměnili.
Já koukal na tu adaptaci škrtící klabky a vyčistil jsem ji.Egr nevypadá nový takže je bud ze jiného auta nebo vyměněn nebyl. Jsem si myslel,že to bude v té kabeláži u nosníku,ale ta je zdravá. Ještě dost se píše o tom ventilku na sání ,ale ten nemohu najít ( mám plastové sání )
Dnes zkusím nastavení rozvodů (ale nemyslím si ,že to by byl problém,když to auto běží fakt v pohodě a vypne se to úplně náhodně a za tepla )
S tím otáčkoměrem to ještě fakt nevím nevšiml jsem si zkusím se na to zaměřit,jestli se mi to znova stane.on ten jev trvá cca. 2.vteřiny
Já koukal na tu adaptaci škrtící klabky a vyčistil jsem ji.Egr nevypadá nový takže je bud ze jiného auta nebo vyměněn nebyl. Jsem si myslel,že to bude v té kabeláži u nosníku,ale ta je zdravá. Ještě dost se píše o tom ventilku na sání ,ale ten nemohu najít ( mám plastové sání )
Dnes zkusím nastavení rozvodů (ale nemyslím si ,že to by byl problém,když to auto běží fakt v pohodě a vypne se to úplně náhodně a za tepla )
S tím otáčkoměrem to ještě fakt nevím nevšiml jsem si zkusím se na to zaměřit,jestli se mi to znova stane.on ten jev trvá cca. 2.vteřiny
Neco podobného dělal snímač tlaku v sání. Vygradovalo to do stádia že motor scípl úplně a treba hodinu nešel nastartovat. Pak ujel treba dalších 10 km a to samo. Zkoušelo se kde co nakonec pomohla az jeho výměna. Z majitele nakonec vylezlo že mu nějací odborníci vycetli paměť zavad a že tam byla chyba toho snímače,tak si ho objednal nekde na netu a vyměnil. Od té doby to dělalo bordel. Kdyby to řekl hned na začátku o kolik by to bylo jednodušší.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já měl jednou 135.000 km a praskla kladka na tom malém řemenu bylo to o dva zuby, udělal jsem rozvody ale lehce se motor potkal, bylo to slyšet i vidět na výfuku, nebylo to ono, ale motor pocitově jel na čtyři válce,
přišel majitel tak jsem mu to řekl že se motor potkal, nastartoval vytočil motor na 4000 a řekl
motor je v pořádku jinak by udělal puch puch a nebudeme o tom dále filozofovat ano zaplatil a odjel
přišel majitel tak jsem mu to řekl že se motor potkal, nastartoval vytočil motor na 4000 a řekl
motor je v pořádku jinak by udělal puch puch a nebudeme o tom dále filozofovat ano zaplatil a odjel
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jsem přesvědčený že tam je 120.000 km a 135.000 prdla ta kladka, fábku měli z autorizáku odnova, majitele filozofa jsem nas... vyměnil jsem mu agregátový řemen a stará kladka mu poškrabala štítek na tom řemenu, tak jsem tam dal prej aušus řemen a už nepřijel,Marek77 píše:Dost lidí ty rozvody zanedbává. Není stanoven výměnný interval, tak to neřeší. Samozřejmě pokud jsou staré jako lidstvo samo, není nic neobvyklého, že se tam něco posejří.
naposledy co jsem dělal tuto fábku tak měla do 200.000 a oprava hlavy stála min 5000 kč, potkalo se to snad komplet, celkem asi 16.000 oprava, madam byla pěkně nas.... a dva roky jsem ji neviděl
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
roman1648 píše:Nedávno jsem dělal Caddy s motorem BUD,což je obdoba AUA zdálo se mi to taky nějak prapodivně nastavený, tak jsem to dal normálně na značky a na volnoběh to občas taky jako zakopne a jakoby střelí do výfuku, ale starty i výkon normální,kontrolka motoru nesvítí - co je to za anomalii ??
servisní interval pro lambády je asi 160.000 nemění nikdo
zakopne ta za katem a střelí ta před katem, a v paměti nic nenajdeš, jediná možnost jak na to přijít tak je postupně odpojit a jezdit
toto je ale jedna z mořností!!!!!! klidně najdeš na izolátoru černou čárku nebo na zápalku bulku a už víš a v paměti taky 0
no někdy je to fakt těžké se zákazníkem, nezdá se mi to tolik 16tis. za opravu potkaného motoru.
Když jsem majiteli volal v čem se nejspíše nachází problém hned se ptal co to bude stát .... po chvilce mi došlo že by si měli hlavně uvědomit to, že na autě za spousty peněz vyměnili lecos a výsledek stále stejný:)
Jsem sám zvědav jestli to bude v pořádku.
Když jsem majiteli volal v čem se nejspíše nachází problém hned se ptal co to bude stát .... po chvilce mi došlo že by si měli hlavně uvědomit to, že na autě za spousty peněz vyměnili lecos a výsledek stále stejný:)
Jsem sám zvědav jestli to bude v pořádku.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice